Gå til innhold

Tips til å få mensen fortere?:)


Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Anbefalte innlegg

Når man vil ha mensen så bruker hun en evighet på å komme:/ kjenne hu e rett rundt hjørne men kan få lov å banke på nå:) hadde vert kjekt å få satt inn gullegget om 2 uker liksom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg e godt i gang me å tappe i et varmt bobble bad nå:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Samme her....bare at jeg venter på å få startet med sprøytene. Går på spray, og skulle begynt med sprøyter idag. Ingen blødning ennå, så jeg må vente med sprøytene. :-(

Håper ikke dette utsetter så mye. Dumt at en er nødt til å ha den blødningen før en kan starte på sprøytene, og ventetiden er alltid ekstra lang når en venter på neste trinn i behandlingen...alle utsettelser er en nei-ting. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me ligge ganske likt me då. Dumme dumme mensen. E på dag 30 nå:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne tenkt meg neste mens en uke før tiden.. hehe.. hvis ikke må jeg stå over en måned til pga påsken. Typisk min kropp å ha tantebesøk i høytidene:P (samme skjedde i julen i fjor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest usababy

Typisk når en venter, ja...

 

Her kom heldigvis mensen idag, så da fikk jeg starte på sprøytene idag. Ingen utsettelser heldigvis.

 

Håper du slipper å vente så lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg sitter fortsatt uten mensen men hu e nok på vei. Sko berre ønske hu kom nå så eg hadde fått ul på fredag neste uke:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter her også, hadde vært digg å få komt i gang igjen! :) Men ingen tegn til at tanta er på vei enda, dag 26 nå, håper den er rett rundt hjørnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde eg fått den på dag 26 hadde eg vert i himmelen:) men e på dag 31 å har prøvd alt for å få uken:/ gått tur i 2 timer, varmt bad 2 dager på rad å alt:/ men må vel berre vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den er rett rundt hjørnet hos deg :) Kjedelig å gå og vente altså!!

 

Har hatt avbrutt frys og sluttet på progynova tbl for 16 dager siden. Har måtte tatt medisiner for å få mens i forkant av "forsøket", så selv om gyn sa at "den kommer", er jeg utrolig spent på om den vil dukker opp av seg selv...:) Ut i fra jeg har lest her ser det ikke ut til at folk venter så lenge etter avbrutt forsøk på å få mens, men det er sikkert individuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en to og tre-

 

jeg også har jo hatt avbrutt før 2 uker sida. SLutta da på progynova. Hun sykepleieren sa også til meg at den kommer snart men så har jo den ikke dukka opp. Og jeg har regelmessige mens. Det vil si i dag eller i morga skulle den vaert her :P

Og hvis man tenker logisk at man har eggløsning rundt den tida man går på ul så er jo mensen etter 2 uker da. Slimhinna bruker jo litt tid på å komme ut, vil jeg tro... men kva veit jeg. Kjenner bare at den er på vei ;)

Jeg må forberede meg på enda mere venting etterpå siden hun har ikke satt meg opp nå... veit ikke hvorfor. Skal nok prøve å mase på å gjennomføre frys... man trenger da vel ikke å stå en til månad over? Jeg har jo hatt 2 frys før uten noen follikler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du kjenner den er i anmarsj, Dincene! Og ring og hør igjen, hadde jo vært digg om du slipper å stå over en syklus! Krysser fingrene!:-D

 

Fortsatt iiingen tegn til tanta her, ikm i morgen egentlig, spotter alltid en uke før, men ikke noe spor til spotting en gang.. Kommer den ikke innen mandag ringer jeg klinikken, om bare for å forhøre meg iallefall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...