Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Tips til å få mensen fortere?:)

• Logg inn for å svare
13 svar til dette emnet

#1 Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 269 Innlegg:
  • StedStavanger

Skrevet 28 februar 2012 - 14:40

Når man vil ha mensen så bruker hun en evighet på å komme:/ kjenne hu e rett rundt hjørne men kan få lov å banke på nå:) hadde vert kjekt å få satt inn gullegget om 2 uker liksom:)
5 pergo=neg 2010, Lap 2011, Ivf januar 2012-neg, frys mars 2012-kjemisk, frys april 2012-kjemisk, icsi juni 2012- kjemisk, icsi sep/okt 2012- GRAVID med Juni baby:)
http://lilletrille89.blogspot.no/

Annonsebilag
Annonsebilag

#2 monky

monky

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 364 Innlegg:

Skrevet 28 februar 2012 - 14:44

har lest varme bad, ellers vet jeg ikke.. krysser fingrene for at ho kommer snart :)

#3 Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 269 Innlegg:
  • StedStavanger

Skrevet 28 februar 2012 - 15:21

Eg e godt i gang me å tappe i et varmt bobble bad nå:) hehe
  • dincene og monky liker dette
5 pergo=neg 2010, Lap 2011, Ivf januar 2012-neg, frys mars 2012-kjemisk, frys april 2012-kjemisk, icsi juni 2012- kjemisk, icsi sep/okt 2012- GRAVID med Juni baby:)

#4 Gjest_usababy_*

Gjest_usababy_*
  • Gjest

Skrevet 28 februar 2012 - 16:14

Samme her....bare at jeg venter på å få startet med sprøytene. Går på spray, og skulle begynt med sprøyter idag. Ingen blødning ennå, så jeg må vente med sprøytene. :-(
Håper ikke dette utsetter så mye. Dumt at en er nødt til å ha den blødningen før en kan starte på sprøytene, og ventetiden er alltid ekstra lang når en venter på neste trinn i behandlingen...alle utsettelser er en nei-ting. :-(

#5 Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 269 Innlegg:
  • StedStavanger

Skrevet 28 februar 2012 - 18:22

Me ligge ganske likt me då. Dumme dumme mensen. E på dag 30 nå:/

#6 miia84

miia84

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 92 Innlegg:
  • StedRogaland

Skrevet 28 februar 2012 - 18:25

kunne tenkt meg neste mens en uke før tiden.. hehe.. hvis ikke må jeg stå over en måned til pga påsken. Typisk min kropp å ha tantebesøk i høytidene:P (samme skjedde i julen i fjor)

#7 Sibabyno

Sibabyno

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 320 Innlegg:

Skrevet 28 februar 2012 - 20:43

Her og venter eg på mensen, sku ha komt igår.....typisk når en er så klar til å begynne!!
Venter tvillinger i desember!! <3 <3

#8 Gjest_usababy_*

Gjest_usababy_*
  • Gjest

Skrevet 29 februar 2012 - 11:33

Typisk når en venter, ja...

Her kom heldigvis mensen idag, så da fikk jeg starte på sprøytene idag. Ingen utsettelser heldigvis.

Håper du slipper å vente så lenge til.

#9 Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 269 Innlegg:
  • StedStavanger

Skrevet 29 februar 2012 - 21:25

Eg sitter fortsatt uten mensen men hu e nok på vei. Sko berre ønske hu kom nå så eg hadde fått ul på fredag neste uke:/

#10 En to og tre

En to og tre

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 377 Innlegg:

Skrevet 29 februar 2012 - 21:55

Venter her også, hadde vært digg å få komt i gang igjen! :) Men ingen tegn til at tanta er på vei enda, dag 26 nå, håper den er rett rundt hjørnet :)
Heldig mamma til to nydelige små. Nr 3 bor i magen og ventes i april 2013 :)

#11 Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 269 Innlegg:
  • StedStavanger

Skrevet 29 februar 2012 - 22:03

Hadde eg fått den på dag 26 hadde eg vert i himmelen:) men e på dag 31 å har prøvd alt for å få uken:/ gått tur i 2 timer, varmt bad 2 dager på rad å alt:/ men må vel berre vente.

#12 En to og tre

En to og tre

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 377 Innlegg:

Skrevet 29 februar 2012 - 22:13

Håper den er rett rundt hjørnet hos deg :) Kjedelig å gå og vente altså!!

Har hatt avbrutt frys og sluttet på progynova tbl for 16 dager siden. Har måtte tatt medisiner for å få mens i forkant av "forsøket", så selv om gyn sa at "den kommer", er jeg utrolig spent på om den vil dukker opp av seg selv...:) Ut i fra jeg har lest her ser det ikke ut til at folk venter så lenge etter avbrutt forsøk på å få mens, men det er sikkert individuelt :)

#13 dincene

dincene

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 771 Innlegg:

Skrevet 29 februar 2012 - 22:44

en to og tre-

jeg også har jo hatt avbrutt før 2 uker sida. SLutta da på progynova. Hun sykepleieren sa også til meg at den kommer snart men så har jo den ikke dukka opp. Og jeg har regelmessige mens. Det vil si i dag eller i morga skulle den vaert her :P
Og hvis man tenker logisk at man har eggløsning rundt den tida man går på ul så er jo mensen etter 2 uker da. Slimhinna bruker jo litt tid på å komme ut, vil jeg tro... men kva veit jeg. Kjenner bare at den er på vei ;)
Jeg må forberede meg på enda mere venting etterpå siden hun har ikke satt meg opp nå... veit ikke hvorfor. Skal nok prøve å mase på å gjennomføre frys... man trenger da vel ikke å stå en til månad over? Jeg har jo hatt 2 frys før uten noen follikler.

#14 En to og tre

En to og tre

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 377 Innlegg:

Skrevet 01 mars 2012 - 18:47

Så bra du kjenner den er i anmarsj, Dincene! Og ring og hør igjen, hadde jo vært digg om du slipper å stå over en syklus! Krysser fingrene!:-D

Fortsatt iiingen tegn til tanta her, ikm i morgen egentlig, spotter alltid en uke før, men ikke noe spor til spotting en gang.. Kommer den ikke innen mandag ringer jeg klinikken, om bare for å forhøre meg iallefall:-)