Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

uttak oppdatering...

• Logg inn for å svare
76 svar til dette emnet

#61 Gjest_AKPA_*

Gjest_AKPA_*
  • Gjest

Skrevet 29 februar 2012 - 15:21

Og det gjør det nok:-)
Jeg er så redd for at det ikke skal feste seg at jeg tørr ikke å gå på do:p tenker at jeg må vente litt, så jeg ikke øddelegger noe :P

Annonsebilag
Annonsebilag

#62 Løvemusen er mamma

Løvemusen er mamma

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 241 Innlegg:

Skrevet 29 februar 2012 - 15:42

Stå på begge to, jeg vet dere blir rugere begge to! :)
Stor klem til begge :)

#63 Gjest_AKPA_*

Gjest_AKPA_*
  • Gjest

Skrevet 29 februar 2012 - 15:44

Tusen takk :-)
Håper det blir rugere av oss alle :-)
Stor klem tilbake <3

#64 monky

monky

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 364 Innlegg:

Skrevet 29 februar 2012 - 15:46

takk for all støtte!!! prøver å være positiv, bare så livredd for at det blir avbrutt!! men det Må gå bra!
hehe ja det må være rart å være ruger, mange som får problemer med forstoppelse osv.... merkelig følelse med en spire i magen! håper magefølelsen blir bare god :)
  • sonja77 liker dette

#65 sonja77

sonja77

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 580 Innlegg:

Skrevet 29 februar 2012 - 15:52

Isjda, det var litt kjipe nyheter for dere da, men uansett som dere sier, så trengs det bare ett egg..Krysser fingre for oss alle nå de neste 14 dagene:) Jeg har satt inn ett egg i dag, og fikk tre på frys.... Lurer litt på om jeg skal sykmelde meg de her 14 dagene eller om man skal jobbe.. hva gjør dere?

#66 monky

monky

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 364 Innlegg:

Skrevet 29 februar 2012 - 15:59

så da klarte alle dine egg seg fra igår? jeg synes dagene blir lange, så synes det er greit å ha noe å gå til, men det er jo forskjellig.. kommer kanskje an på hva slags jobb man har også, om det er veldig stress/slit f eks.

#67 sonja77

sonja77

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 580 Innlegg:

Skrevet 29 februar 2012 - 16:09

Nei, jeg fikk ut seks, fire overlevde til i dag. Så tre er på frys nå. joda er sant det, blir jo lange dager, men jeg har en veldig stressa jobb så jeg får tenke litt......Er merkelig følelse å tenke at man har ett befruktet egg i magen:)

#68 Gjest_AKPA_*

Gjest_AKPA_*
  • Gjest

Skrevet 29 februar 2012 - 16:18

Jeg er sykmeldt fra før, og jeg kommer til å være sykmeldt en stund til ennå :-)
Krysser fingrer nå :-)
  • sonja77 liker dette

#69 monky

monky

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 364 Innlegg:

Skrevet 29 februar 2012 - 16:20

hmmm hvis antallet ble redusert både for deg og AKPA er d kanskje ikke så stor sjanse for at mitt ene overlever....... gratulerer som ruger, nyt følelsen :)

#70 sonja77

sonja77

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 580 Innlegg:

Skrevet 29 februar 2012 - 16:30

De tok ut seks, redusert til fem når de ringte og til fire i dag... Men jeg mistenker litt at det kanskje er den ene eggstokken som produserer bedre enn den andre, for de tok ut fire på den ene siden og to på den andre, så tenker at det da er de fire på den ene sida som overlevde, men det er jo tanker...Vet det er drit vanskelig å tenke positivt i denne prossessen, men man må jo bare prøve. og selv om det har gått ganske bra for meg foreløpig den her runden, så står jeg jo like usikker om 14 dager som alle andre...men nå er det mer opp til naturen enn til stimulering osv. Jeg håper at du får klaff i morgen!!! hva er det som er grunnen til at dere må ha hjelp?

#71 monky

monky

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 364 Innlegg:

Skrevet 29 februar 2012 - 16:36

jeg har få egg (tydeligvis bare ett) og han har få og trege svømmere, legen mente at jeg måtte bli gravid før 35 hvis d skulle være sjans.. ja det er vanskelig, vil så sterkt og med all påkjenning med medisiner og mye venting så blir terskelen for tårer mye mindre for meg ihvertfall... men det betyr ikke at jeg gir opp!
ja de 14 dagene blir nok laaange! jeg bare håper at jeg får sjansen til å hvertfall komme så langt, at jeg får fullført det vi har startet nå!

#72 sonja77

sonja77

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 580 Innlegg:

Skrevet 29 februar 2012 - 16:47

Skjønner det veldig godt... Men tror at nå som vi er inni systemet så går ting ganske fort, sånn ifht evnt oppstart av neste forsøk osv..Tror den første gang er den verste med venting osv. innbiller meg hvertfall at hvis det blir en ny gang at jeg tar det litt anderledes, har kjent mye etter og vært stressa for alt. Når man vet litt mer hva man skal igjennom er det kanskje litt lettere. Men håper det ikke blir noen neste gang på noen av oss før vi skal ha søskenforsøk:)))

#73 monky

monky

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 364 Innlegg:

Skrevet 29 februar 2012 - 17:00

du har nok rett i det, jeg er desverre en bekymra person, tenker mye på alt og tar nok sorgene litt på forskudd. har vært skikkelig dårlig på sprøytene og hvis jeg da neste gang må på større og kanskje lengre dose... osvosv. prøver å lære meg å ta en dag av gangen, nå er det i morra som gjelder først:)
kanskje det er en søsken på frys ;)

#74 HokusPokus1

HokusPokus1

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 907 Innlegg:

Skrevet 05 mars 2012 - 09:21

Hvordan går det med dere rugere? :)

#75 sonja77

sonja77

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 580 Innlegg:

Skrevet 05 mars 2012 - 09:32

Meg går det bra med, uendelig lange dager.. og merker at nå begynner jeg å evaluere alt å tenke at off det er jo bare 20% sjanse. Har vært optimist i en uke nå, men nå beg nervene igjen;( enn dere andre?

#76 Gjest_AKPA_*

Gjest_AKPA_*
  • Gjest

Skrevet 05 mars 2012 - 09:38

Det går fint her også :-)men jeg kjenner etter for hver ting og tror det er noe osv:-) er lange dager, og er litt sånn positiv og negativ til det.. Er ko spm sakt bare 20% for å lykkes så

#77 HokusPokus1

HokusPokus1

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 907 Innlegg:

Skrevet 05 mars 2012 - 10:01

Tenker på dere og krysser alt jeg har ;)
  • sonja77 liker dette