Gå til innhold

uttak oppdatering...


monky

Anbefalte innlegg

startet en ny tråd, de blir så lange etterhvert;) gikk greit, selvom ganske ubehagelig.. fikk ut 5 egg og jeg fikk velge å sette inn 2 hvis alt går bra med de til i morra... skal visst øke sjansene med 2, men vet ikke hvor mange prosent det er snakk om... håperhåper det går bra med minst 3 av de så vi får en på frys og 2 satt inn :)

spent på å høre hvordan det går med dere andre idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor får du sette inn to? har du hatt flere forsøk før da eller? Jeg fikk ut seks, men de sa ingenting om å sette inn to.

Jeg merker det fortsatt i magen etter gårsdagen, best å være i ro...er min ene side som var verst,skikkelig vondt på ene sida, mens andre siden merket jeg nesten ikke engang. Spennende for deg i morra da:))

 

Jeg omkommer snart av nervøsitet i det klokka tikker mot tolv og tlf kan ventes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første forsøk! tror det er fordi jeg har litt dårlige prognoser for egga mine, legen sa jeg må bli gravid før 35 hvis jeg skal ha sjanse, jeg nærmer meg 33 + at mannens celler også er veldig dårligere.. men ble veldig paff da jeg fikk spørsmålet der jeg lå, var ikke forberedt!!!

ja herregud denne ventinga er helt drepen, skulle ønske jeg kunne sove helt til tlf ringte i morra!!!

du kan ta paracet hvis d er vondt, det sa de iallefall til meg.

lykke til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at du er heldig når du får sette inn 2 på første forsøk!

 

Det er mange som nærmer seg 40, som har veldig dårlige odds men som får ikke lov å sette inn 2 egg. For eksempel St.Olavs er veldig strikte på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet, ble som sagt veldig overrasket, trodde ikke det var aktuelt spørsmål før på siste forsøk.. så får vi bare håpe alt går bra så jeg får satt inn noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh da ringte de...5 av 6 egg har utviklet seg og er befruktet.... Letta som bare det...Da blir det innsett i morra....

 

Er mannen min som har red. antall da, men har hele tiden vært nervøs for at eggene mine ikke skulle være "normale", for har ikke alltid hatt så regelmessig mens...Men da ser det ut som alt er greit med meg, det øker jo sjansene betraktelig. Selv om det selvf kan skje noe til imorgen..Men nå for første gang i denne prosessen tørr jeg tenke POSITIVT og HåPE og det er deilig... Håper det samme blir for deg i morgen:)))

Jeg kunne godt tenkt meg å sette inn to selv, og bare kunne bli ferdig med det..men skjønner jo også at det ikke er første prioritet pga litt mer komplikasjoner med tvillingfødsler..Nå blir jo jeg 35 i år da, så de vil vel uansett ikke gjøre det før man er bikket over 35 der jeg går hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å så godt!!!! glad på dine vegne! ja det er jo såklart både og med å sette inn 2, tvillinger er jo noe en må tenke nøye gjennom og vanskelig for meg uten barn å tenke seg til hvordan det er med 2!!! og svangerskapet med 2 i magen eller heller ikke så lett for oss som har passert 30!;)

men er jo ikke sikkert det blir tvillinger selvom man setter inn 2 heller.... maaaaaange tanker om dagen, føler noen ganger det skal bikke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra :D

Jeg får også sette inn 2 på første forsøk :-)

Venter fremdeles på telefon, syns de kan begynne og ringe meg nå....... Dagen har vært lang i dag..............

Når bruker de og ringe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de sa at de skulle ringe etter 12 i morra.. og må vel være før 15 skulle jeg tro.... grusomt å vente!! spent for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er egentlig prosessen. Får man tre ferskforsøk og evnt de man har å frys i tilegg, eller er d sånn at tar man ett frys så teller d som ett forsøk? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De tre forsøkene gjelder tre prossesser med stimulering, egguttak og det hele. Evt egg på frys blir bonus, og teller ikke inn som egne forsøk, de er på en måte inkludert i det ferskforsøket de ble hentet ut. Sånn har i alle fall jeg forstått det :) Håper det var til hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Så spennende monky!

Krysser fingrene for deg til i morgen, og håper alle 5 har blitt befruktet og delt seg videre!

 

To egg dobler vel sjansen for at du blir gravid, men hvor mye sjansen øker for at du får tvillinger er vanskelig å regne ut.

Jeg og min kjære pratet om det på vei hjem fra UL i går, da vi så jeg hadde to store eggposer som sprekker nå, og sjansene for at det blir tvillinger. Vi ble enige om at så lenge sjansen for å bli gravid ble dobbel så er vi fornøyd, og både 1 og 2 er velkommen. Det første han gjorde når han kom hjem var å google om tvillingvogn passer baki bilen vår, hihi.

 

Masse lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Så er jo sjansen for klaff mye større på icsi også da, så du har mye større sannsynlighet for å få tvillinger enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Lykke til!

 

Jeg fikk også satt inn to på første forsøk. Vi kunne velge det selv, det var ikke noen innvendinger mot det heller. Vi holder til på Hausken.

Kan det være forskjeller mellom offentlige forsøk og private? Hausken er jo privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MINE ER BEFRUKTET !!!! :D :D

Begge to, så nå blir det innsetting av begge to i morgen !!:D

Jeg er så overlykkelig som det går ann, nå håper jeg bare vi har lykken med oss videre !! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det !! Jeg kunne nesten ikke vente på den telefonen fra hun, og jeg var sikker på at hun skulle si at det ikke var befruktning !!! Men nei da! :D

Er så glad vi er flere i samme stadige !! Krysser fingrene for at du får en positiv telefon i morgen Monky !:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...