Gå til innhold

Dennis og ... ?


Venice

Anbefalte innlegg

Venter gutt nr.2, og finner ikke det "riktige" navnet - håper på hjelp fra dere da det begynner å haste litt :) storebror heter Dennis :) vi er på jakt etter et navn uten r, æ, ø og å, kan gjerne være et engelsk navn så lenge det uttales greit på norsk:)

 

Setter stor pris på om noen tar seg tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen forslag fra meg:

 

Dennis og Daniel

Dennis og Michael

Dennis og Kornelius

Dennis og Kristian

Dennis og Kristoffer

Dennis og Erik

Dennis og Emil

Dennis og Morgan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dennis og Kevin

Dennis og Jonas

Dennis og Mathias

Dennis og Mathis

Dennis og Anton

Dennis og Felix

Dennis og Fabian

Dennis og Daniel

Dennis og David

Dennis og Emilian

Dennis og Max

Dennis og Liam

Dennis og Leo/Leon

Dennis og Lukas

Dennis og William

Dennis og Elliot

Dennis og Nikolai

Dennis og Julian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter gutt nr.2, og finner ikke det "riktige" navnet - håper på hjelp fra dere da det begynner å haste litt :) storebror heter Dennis :) vi er på jakt etter et navn uten r, æ, ø og å, kan gjerne være et engelsk navn så lenge det uttales greit på norsk:)

 

Setter stor pris på om noen tar seg tid:)

 

Dennis og ...

 

Daniel

Aksel

Ian

Thomas

Simon

Allan

Vincent

Leon

Linus

Theo

Benny

Julian

Bendik

Cecil

Adam

Kato

Anton

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for innspill alle sammen :) dette er vanskelig, vil så gjerne at navnene skal passe sammen, men ikke være for like.

Jeg har sett for meg at lillebrors navn skal inneholde en del av de samme bokstavene... Eller bør jeg forandre tankegang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Dennis og Sindre? Der har du mange av de samme bokstavene:)

 

Sindre er et navn som vi har sett litt på, men uttalen på engelsk er grusom.. Vil gjerne ha et navn uten r :) andre navn vi har tenkt på er Simon/Simen, Noah, Devin.... Men ingen som har klaffet helt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Dennis og Sindre? Der har du mange av de samme bokstavene:)

 

Sindre er et navn som vi har sett litt på, men uttalen på engelsk er grusom.. Vil gjerne ha et navn uten r :) andre navn vi har tenkt på er Simon/Simen, Noah, Devin.... Men ingen som har klaffet helt:)

 

Simen tror jeg du må tenke om igjen på, dersom du vil ha noe som fungerer på engelsk ;) Har mann fra engelskspråklig land, og han synes Simen er ett av de merkeligste norske navnene... (semen = sæd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Dennis og Sindre? Der har du mange av de samme bokstavene:)

 

Sindre er et navn som vi har sett litt på, men uttalen på engelsk er grusom.. Vil gjerne ha et navn uten r :) andre navn vi har tenkt på er Simon/Simen, Noah, Devin.... Men ingen som har klaffet helt:)

 

Simen tror jeg du må tenke om igjen på, dersom du vil ha noe som fungerer på engelsk ;) Har mann fra engelskspråklig land, og han synes Simen er ett av de merkeligste norske navnene... (semen = sæd)

 

Jo, Simen er uaktuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med Dennis og Sindre? Der har du mange av de samme bokstavene:)

 

Sindre er et navn som vi har sett litt på, men uttalen på engelsk er grusom.. Vil gjerne ha et navn uten r :) andre navn vi har tenkt på er Simon/Simen, Noah, Devin.... Men ingen som har klaffet helt:)

 

Simen tror jeg du må tenke om igjen på, dersom du vil ha noe som fungerer på engelsk ;) Har mann fra engelskspråklig land, og han synes Simen er ett av de merkeligste norske navnene... (semen = sæd)

 

Jo, Simen er uaktuelt :)

 

Hehe :) Det er rart, jeg hadde aldri tenkt over hvordan det uttales og hva det blir på engelsk før mannen min sa "you have some really weird names in Norway, Simen for example", da gikk det et skikkelig lys opp for meg. Holdt på å le meg ihjel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dennis og Daniel må jo passe bra da. Der har du mange av de samme bokstavene (alle untatt a og l faktisk) uten at de er for like. Begynner på samme bokstav, har like mange bokstaver, men ellers ikke så likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Dennis og Sindre? Der har du mange av de samme bokstavene:)

 

Sindre er et navn som vi har sett litt på, men uttalen på engelsk er grusom.. Vil gjerne ha et navn uten r :) andre navn vi har tenkt på er Simon/Simen, Noah, Devin.... Men ingen som har klaffet helt:)

Dennis og Simon var kjempe fint sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noah og Leon er foreløpige ledere, så nå tenker jeg på mellomnavn :) siden de er så korte, føler jeg at det kanskje at det trengs. Hva syns dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke at du skal velge mellomnavn til Noah eller Leon, når Dennis ikke har det;) Men det er bare min mening da:) Er ikke glad i mellomnavn;)

 

Men syns begge er to flotte navn!

 

Dennis og Noah:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noah og Leon er foreløpige ledere, så nå tenker jeg på mellomnavn :) siden de er så korte, føler jeg at det kanskje at det trengs. Hva syns dere? :)

 

Da stemmer jeg for Leon alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...