Ny strikketråd...
Skrevet 17 august 2012 - 20:37
<div id="myEventWatcherDiv" style="display:none;"> </div>
Snarvei til forumene
Skrevet 18 august 2012 - 15:21
Grattis med joggetur!! *Stolt av deg*! Så lurt med den belønningen! Er jo ekstra morsomt å handle klær når man har blitt slankere og gjerne må ned en størrelse
Her har gått tilbake og blitt litt værre igjen av uvi. Ikke like ille som torsdag, men var bedre igår enn idag..... Pøser på med vann i håp om at det skal hjelpe.... Er jo ikke verdens undergang dette, men jeg har hatt så mange runder med ikke-vellykket kur før, så jeg har litt noja egentlig. Og så blir jeg jo fastlåst inne når det går så kort tid mellom hvert dobesøk.
Nå er jeg forrresten 100% sykemeldt. Husker ikke om jeg har sagt det. Hadde ikke sjans til å gå på jobb på fredag på uvi, og mage/mensgreiene har blitt værre, så da sa legen at nå blir det 100%. Litt nederlag egentlig, var utrolig kjipt å ringe jobb, men håper jeg etterhvert bare kan nyte fritiden
Neimen, hva skjer? Jeg sitter og strikker på melkers hentesett jakke!?!?! Skulle ikke jeg gjøre ferdig hentesettet?!?!? For en selvkontroll jeg har!! Hmm..... Dette er bare dumt, for jeg er så usikker på fargevalget så igår raknet jeg opp og begynte på nytt. Er fortsatt like usikker idag..... Men er av restegarn, og jeg tar ikke sjansen på å bli nesten ferdig og gå tom for garn!!! Jakka blir altså lyseblå med to grønne og en brun stripe.... Egentlig ville jeg hatt grønn jakke, for mini har så mye blått og to brune dresser, men litt usikker på om det er nok garn... Men, gutten har vel godt av litt farger, ikke bare ensfarget og brun-blått.
Må strikke videre, har satt tidsfrist at den skal bli ferdig iløpet av helgen.
Ha en fin lørdag jenter!
Skrevet 18 august 2012 - 18:07
Først.. Camillok; juhuuu... gratulerer med joggetur! Flinke-flinke deg!
Lollo; go for it med en baby til altsÅ. Hadde jo vært sÅÅ kos om vi kunne "gÅ sammen"
Babysyk; synes det mÅ være helt ok Å være 100% sykemeldt nÅ rett før gullet dere melder sin ankomst jeg. Du mÅ ha litt energi igjen til fødselene vet du;) og huff.. uvi er bÅde vondt og ubehagelig. Jeg hadde det første svangerskapet, to ganger faktisk! og da var jeg av alle ting i Syd-Frankrike. Å skulle ligge pÅ stranda i St. Tropez blant hot-shoter mens man bare gikk og kjente pÅ vondter var kjedelig:( litt senere fikk jeg det da jeg var pÅ hytta. Med utedo og opplegg:(
Jeg hÅper det gÅr raskt og greit over for din del! Antibiotika tar det meste ganske raskt da. Tenker du merker stor fremgang og kanskje smertefri imorgen eller pÅ mandag jeg!
.. Joda, hvem spurte om vi hadde lagt inn flere aksjer og husker at jeg pleier Å kjenne EL?!? husker ikke helt jeg, men.. pytt, samma det;) Vel, denne gangen har jeg overhodet ikke kjent at jeg kan ha hatt EL. Muuuligens jeg hadde litt slike luft-smerter pÅ.. hmm.. var det torsdag da tro?.. jo, tror det var torsdag. Jeg skulle jo hatt el igÅr, men kjente ingenting. Vi la inn aksjer torsdag og imorges. (helt utrolig at vi fikk til Å legge inn aksjer imorges forresten.. med fire barn som er kjapt oppe om morgenen!!)
Men jeg vet neimen ikke om jeg har hatt el denne pp jeg dere:( hÅper det! Men da jeg hadde mens igjen i juli(det som jeg er usikker pÅ om var for sen mens eller en SA) sÅ blødde jeg jo endel mindre enn jeg pleier.Kanskje syklusen min ikke er pÅ stelle igjen? Hva tror dere? hehe.. vanskelig for dere Å svare pÅ da, skjønner det. Blir bare sÅ frusert liksom! Vil jo bli gravid snart!!! ÅÅÅÅÅÅ... jeg VIL bli gravid NÅ!!!
Vel, vi kommer til Å fortsette Å legge inn aksjer sÅ godt vi kan/orker i de neste to ukene. Kanskje fÅr jeg senere EL?! .. og da vil vi jo ikke miste sjansen pÅ et mai-barn:)
Skrevet 18 august 2012 - 20:01
Så bra du har fått lagt inn aksjer... Hvis du ikke er helt sikker på om du har hatt el så er det bare å fortsette å legge inn aksjer. Jeg vil tro du hadde en SA, siden du fikk positiv test og blødningen var litt anderledes enn den pleier. Det kunne vært kjemisk også, men da vil jeg tro at blødningen er lik som vanlig mensen. Kan jo godt være el er litt forsinket denne ene gangen pga SA. uten at syklusen senere tuller. Men det håper jeg vi aldri finner ut, for du SKAL bli gravid denne gangen!!! Det skal jo være lettere etter en SA, så det er jo gode håp!!!!
Dette blir noen nervepirrende uker, siden du ikke helt vet med el!!! Krysser fingrene for deg vet du
Nå skal jeg se film og strikke
Skrevet 18 august 2012 - 23:25
<p> </p>
<p>Husker mannen så kjekt mente at vi skulle ha en frekvens på flere ganger pr dag når vi skulle prøve å få barn, men når alt kom til alt måtte jeg lure han til en gang om dagen
<p> </p>
<p>I dag har det blitt lite trim annet enn å traske rundt i butikker, men jeg har spist sunt - selv om jeg har blitt utsatt for div fristelser. Jippi! Hadde vært koselig med flere vektnedgangskompiser Babysyk!</p>
<p> </p>
<p>æsj dere: jeg har brennkopper. For noe dritt. En fin en på høyre underarm akkurat der lille gull har hodet under amming, og et på venstre pekefinger.</p>
<div id="myEventWatcherDiv" style="display:none;"> </div>
Skrevet 19 august 2012 - 12:34
Måtte bare dele. Kommer tilbake senere.
Skrevet 19 august 2012 - 17:49
Så gøy med så mange gravide FruLS. Kanskje litt kjipt for hun siste, men var det sånn at hun ikke ville ha barn eller? Må jo bli veldig mye babyprat blandt dere fremover!! Men så gøy for dere da
Føler hele dagen idag har gått med til dette uvi-tullet. Nå skal jeg slappe av og strikke litt tror jeg
Ha en fin fin søndagskveld!
Skrevet 19 august 2012 - 19:38
Camillok: skjønner godt du vil ned i vekt før neste graviditet. Det er min plan også. I morgen begynner jeg, så i helgen har jeg fetet meg opp på boller, chips, sjokolade og seigmenn
Jobben ja... Det går faktisk veldig bra! Jeg var supernervøs forrige søndag og sov nesten ikke natt til mandag. Måtte gråte en skvett da jeg var på vei ut i bilen, for lille gråt da jeg gikk. Da jeg kom frem på skolen ble jeg tatt veldig godt i mot av alle. Teamet mitt består av 4 fantastiske dager som jeg kan lære mye av, så jeg gleder meg til å fortsette
Sykemeldingen din vil nok gjøre deg godt, Babysyk. Du får bruke tiden på å slappe av og bli kvitt uvien før minien kommer til verden. Vanskelig å bestemme seg for hentesett? Det blir sikkert veldig fint med blått med grønne og brun stripe. Håper du legger ut et bilde når det er ferdig eller underveis
Forresten så snakket jeg og mannen om nestemann i dag. Vi er litt usikker på hva vi skal gjøre, men mest sannsynlig hopper vi i det. Er litt dumt mtp min arbeidserfaring som lærer. Jeg har foreløpig bare noen mnd i fjor høst og dette skoleåret (som vi nettopp har begynt på), så det er mulig fremtidige arb.givere ikke liker det. På den andre siden vil vi jo gjerne ha to tette og vi synes begge at nesten 3 år er lenge mellom. Hva ville dere gjort?
Nå venter kjøkkentjeneste for meg... Mannen skal vaske opp all krystallen hvis jeg tørker, så da er det bare å hjelpe til
Skrevet 19 august 2012 - 20:44
Camillok, jo.. klart det bare er å stå på i prøveperioden, men vi blir da slitne også. Ikke alltid like lett. jeg merker også at jeg er mer lysten rundt el-tider. Selve dagen jeg har el pleier jeg å ha bare vondt, og selv om vi legger jo inn aksjer da også, så er jeg sjeldent lysten akkurat da.
Nå er det vel bare å vente i et par uker nå da;)
Babysyk, har du ombestemt deg for hentesettet? har du ikke bittelitt dårlig tid om du skal strikke et nytt hentesett nå da?
hvilket er det du tenker på?
Skrevet 19 august 2012 - 21:11
Så bra at du trives såpass godt i ny jobb Lollo!! Det er jo viktig å trives
Det passer vel aldri helt å få barn, alltid skulle noe vært gjort eller penger spark.... Og i forhold til arbeidsgivere, så har du jo en gyldig grunn for å ikke ha mer erfaring. Hadde vært anderledes hvis du hadde jobbet på Narvesen el lignende istedenfor som lærer, da hadde de vel lurt litt. Men de bør jo skjønne godt at du/dere vil ha flere barn. Du er nok ikke den første
ønsker3gull, jeg ville nok lagt inn flere aksjer i tilfelle du ikke har hatt el. Skjønner godt at dere blir slitne, så dere får bare kjøre på når dere orker det
Har ikke ombestemt meg ang hentesett nei. Har bare ett bein igjen på det, pluss kanskje tilbehør, så der ligger jeg ganske godt an - håper jeg. Men jeg har begynt å strikke på en jakke fra pickles som heter "melkers hentesett", hehe. Driver med knappestolpen nå, ble ikke helt fornøyd, så jeg må ta opp igjen..... argh. Men det blir bra til slutt da.
Det er forresten salg på pickles garn nå. De har forskjellig tilbud hver dag, happy hour, så det gjelder å følge med
ønsker3gull, er akkurat 35 uker idag, så om max 7,5 uker kommer han
Skrevet 19 august 2012 - 21:22
Babysyk: det kommer til å gå veldig fint med den sykmeldinga, de vet at du virkelig har forsøkt og ingen kommer til å ta det ille opp. De blir sikkert tvert om glade du passer på deg selv og mini - du har sikkert presset deg nok, og de på jobben har nok sett det. Det var i hvertfall reaksjonen jeg fikk da jeg var i akkurat samme situasjon.
Lollo: jeg synes dere skal gå for det. Jobbe skal man gjøre i mange år, du blir tidsnok en finfin lærer
I kveld fant vi ut at babycallen (med video) rekker helt ut i garasjen hvor vi skal ha treningsrom
Ønsker: størst sjanse for jente da?!? Mener at guttesperm svømmer raskere enn jentene, som til gjengjeld er mye mer utholdende
Ha en flott uke alle sammen
Skrevet 20 august 2012 - 10:11
Sistemann i vennegjengen vil nok ha flere barn ja, men ikke ennå. De har akkurat kjøpt tomt og skal bygge hus, så det skal i orden først. Så får vi se når det kommer. Men til nå er alle fornøyde med tilværelsen tror jeg
Lollo, så bra at det gikk fint med nye jobben! Skjønner godt du var litt nervøs ja, alltid spennende med noe nytt!
Og spennende med prøving på nestemann da. Arbeidsgiverne vil nok forstå at i en periode blir det lite jobbing, sånn er det bare. Nesten bedre å "bli ferdig med det", enn å trekke det ut over mange år kanskje...?
Åh, Camillok, det hørtes helt himmelsk ut med terassekveld og rødvin og alt og det! Var det noe godt mannen disket opp med da?
Ønsker3gull, krysser fingrene for dere!
Her har hverdagen begynt igjen. Heldigvis ble det en rolig start på dagen, med litt "sekretær"-arbeid. Lage infokonvolutter til et forskningsprosjekt, helt greit tankeløst arbeid for å dra meg tilbake fra feriemodus.
Skjefen er instilt på at jeg skal få gå på treningsgruppen hos fysio, så det er jo bra!
Ellers har jeg hatt en herlig ferie, det har vært deilig å slappe av! Selv om Barcelona-turen ble litt "hektisk" (mest fordi vi alltid var sammen med det andre paret). Men siste uken på landet var vi helt aleine, og det var såååååå deilig!
Mannen er litt fraværende for tiden da, føler vi har gått inn i en "eksistens-fase", og mye av kjæreste-dallet er forbi (forhåpentligvis bare for en stund). Det er vel ikke så lett for han heller å omstille seg til alt som skal skje. Men jeg savner kjæresten min
Nei, nå må jeg opp å tusle litt så jeg ikke stivner helt her!
Skrevet 22 august 2012 - 14:35
Perfekt med treningsstudio i garasjen da! Da har man ingen unnskyldning nei
FruLS, så bra at du fikk dra på fysiotimen uten å mase
Leit å høre om fraværende mann. Men er det ikke sånn mange menn blir da? Har lest litt om det, at de kan bli litt rare før papparollen kommer. Hender vi også har sånne perioder, men så blir det bedre igjen. Håper han snart "er tilbake". Har du tatt det opp med han? Her i huset føler jeg at det bare er meg som savner kjærestetilværelsen. At i de periodene så er det liksom helt greit for samboer å være "venner". Syns det er litt dumt at han ikke også savner kjærestetilværelsen....
Natt til mandag hadde jeg mini-rier. Var litt spennende å vente på om de ble sterkere eller om de ga seg. Heldigvis ble de borte. Først klarte jeg ikke å sove, for jeg ble liggende å kjenne etter, men så fant jeg ut at jeg absolutt trengte søvnen
Alt er egentlig i hus, men ingenting er klart. Klærne og sengetøyet er ikke vasket og senga er ikke montert. Har tenkt det er lurt å vente litt, så ikke ventetiden blir alt for lang. Men lurer på om jeg så smått skal begynne.. Må bare gå gjennom en koffert med gamle klær og finne ut hva jeg skal ha og hva som skal kastet - hater egentlig å kaste klær!!
Har begynt å grue meg litt til fødsel. Har prøvd å melde oss på svangerskapskurs, men det er fullt i nærmeste framtid, og de som er ledige er nærme fødsel, men er vel bare å melde seg på.... Ut kommer han jo uansett
Nå som samboer er inni denne lese-skole boblen sin føler jeg meg litt alene. Ba han i sommerferien om å lese en fødselsbok som vi har, men han har visst glemt det. Syns han kunne vært litt forberedt så han vet litt hva som skal skje og hva jeg skal gjennom, for best mulig å kunne støtte meg. Typisk han å si noe sånn som "å, jeg er så trøtt at du aner ikke" under fødsel. Da tror jeg at jeg vrir hode av han
Idag skal jeg lage seikaker til middag. Har aldri laget det før, så det kan jo bli spennende. Håper de blir gode, for jeg har kjøpt inn ekstra fisk og skal lage to porsjoner.
Er forresten ferdig med hentesettet. Mangler trådfesting og knapper da (som vanlig). Har begynt på en lue, men skal gjøre om litt på oppskriften og det er ikke alltid lett. Hater prøve og feile metoden, for det blir alltid så mye å rekke opp. Kan gutter ha kyse egentlig, eller er det bare til jenter? Det er ikke blonder på den da.
Skrevet 22 august 2012 - 17:58
Hos legen igår gikk det helt fint. Ligger i øverste sjiktet på SF-kurven, blodtrykk og hjertelyd som alltid. Synes legen min er litt merkelig da, og skal alltid dra inn familie-slekts-historier til hver minste ting. Kan ikke alltid være like lett for en mann å drive small-talk med en gravid..hehe..men virker som at han ikke forstår at det ikke er nødvendig. menmen..
Fysio sa at bekkenet ikke har sklidd tilbake, så låsningen er "låst opp". Så det er jo bra. Men jeg har fremdeles mye murringer som henger igjen. Fikk saftig rumpemassasje og varmepute idag også, i tillegg til litt treningsøvelser etterpå (8ulike øvelser for mage/bekkenbunn). Neste onsdag begynner jeg på gruppetreningen hos henne, blir spennende! Og enda bedre: henvisningen fra legen dekker den også, så jeg slipper å betale for det!
Så spennende med mini-rier da Babysyk, men litt tidlig ennå, så bra at det gav seg. Håper du slipper unna for mye maserier mot slutten da. Og grattis med ferdig hentesett! Nå må du bare finne motivasjon for siste finish!
Du blir nok en ivrig redebygger etterhvert når du innser hvor "liten" tid du har igjen, hehe.. det ser jeg for meg at jeg blir ihvertfall. Merker det allerede nå at jeg vil ha opp sengen osv..hehe..
Igår begynte jeg på en liten kjole til gravide kollegaen min. Huff, bare to uker til hennes termin! Får raske på!
Og ikveld strikker jeg på et pannebånd til ene venninnen som har bursdag over helgen. Skal på fest der på fredag, og hun nevnte i påsken at hun ønsket seg et slikt pannebånd som jeg hadde (hvitt rillestrikket med grønt felt foran), bare i turkis. Fant ikke i samme garnet, så det ble i litt tykkere, men håper hun blir fornøyd likevel (bare jeg blir ferdig).
Så nå har jeg ikke tid til å skrive mer, må strikke!
Skrevet 22 august 2012 - 19:54
Forresten.. jeg skjønner veldig godt at du vil ha opp senga til nurket. Jeg var sånn ved begge svangerskapene. Dillet og dullet og forberedte:D Jeg hadde ikke klart å vente like lenge som deg Babysyk:)
men du.. forresten Babysyk.. hvis du ikke vil kaste klær så kan du jo fint sende det du ikke vil ha til barnehjemsbarn i andre land.. eller så finnes det tror jeg klinikker her i Norge som sikkert vil ha klær. Unge alenemødre med dårlig råd osv, osv.
Så flott at du er ferdig med hentesettet da! Klart du kan ha kyse til en gutt! Jeg synes det ivertfall. Kall det bare lue eller hjelm, og dropp blondekanten så er saken biff. Hehe:)
Har du lyst tll å legge ut bildet her? jeg har kjempelyst til å se ivertfall:)
Selv har jeg strikket litt.. jammen tar det tid å bli ferdig gitt:D.. og jeg holder på å sy. Nå syr jeg noen hjerter som jeg fyller med lavendel. Hvite med sorte og hvite bånd som skal henge på knaggene våre i den nye hallen(ja, jeg sier hall jeg.. den blir ca 15 kvm, og det er liiittebitt større enn vår nå 3 kvm gang kan man jo trygt si!
Så får jeg venninner på besøk på mandag, og de skal få hver sin venninnegave i form av lavendelhjerter i lys brun lin med polkagrisbånd:)
Nå får jeg fortsette på strikkingen her. Ikke det beste lyset her i stua altså! Må jammen se å få meg en godstol og en god lese/strikke-lampe tror jeg!
Skrevet 23 august 2012 - 07:49
Jeg også stemmer for bilder babysyk!!! Så skal jeg se om ikke jeg får fikset noen bilder av siste produksjon her jeg også
Så koselig med lavendelputer da Ønsker3gull! Tenker ofte at jeg skal ta frem symaskinen jeg også, men kommer liksom aldri så langt. Kanskje når barnerommet er klart og pulten der inne er ryddet?! Haha, I wish!
Ble ferdig med pannebåndet igår da. Kjapt og greit på p3mm, i MorAase Superwash. Håper bare ikke det klØr!!! Fikk festet tråder og alt, så må bare få vasket det fØr imorgen!
I kveld er det klubb med jentegjengen. Og jeg aaaaner ikke hva jeg skal servere. Har dere noen tips? (Pleier å ha lett middag) Rimelig, kjapt og enkelt?!
Skrevet 23 august 2012 - 22:09
Produktiv med strikkingen din du
Burde ha strikket en kjole til et vennepar jeg også, men tror jeg må få ferdig alt til mini først....
Så flink du er som syr sånne puter ønsker3gull!! Veldig fin liten gave da.... Skulle gjerne kunnet sy litt mer jeg også....
Men, tror jeg kommer til å sy puter til gangen ganske snart. Helt enkle i lin. Og så kjøpe stoffmaling og male noe tekst på. Men har bare ikke bestemt meg for farge enda. Akkurat nå ser jeg for meg blå puter..... Tror det kan bli passe til en gang. Trenger ihvertfall litt som pynter opp til de hvite veggene!!
Idag har jeg vært på BIM-treff. Veldig koselig!! Og koselige jenter! Håper jeg rekker å møte de flere ganger før jeg føder
De klærne var forresten mine, ikke babyklær. Tenkte å legge de i en sånn kleskontainer. Men syns det er like vanskelig for det. "Kan jo være at jeg passer de en gang eller får bruk for de...." Nei, tror jeg må være litt streng når jeg sorterer de.
Stresser ikke så mye med den senga. Har jo lyst til å få det i orden, men vi har jo moseskurven som vi vurderer å bruke også om natta i begynnelsen. Og siden det ikke er supergod plass på barnerommet/kontoret er det nok derfor vi ikke har satt den opp. Gikk gjennom alle klærne igår og sorterte i størrelser. Har ikke så veldig mye i minste størrelse, men tror jeg vil vente litt og se hva vi får. Hadde ingenting i str 50, så jeg tror jeg vil kjøpe en body og en bukse i tilfelle han blir liten. Har ligget i nederst del av SF-kurven, så om det stemmer blir han ikke kjempestor.
Har ikke fått knappene enda, men håper at jeg får de i morgen!!! Titter spent i postkassa hver dag
Nå skal jeg prøve å sove. Blir lite søvn om natta, og jeg er veldig dårlig på å sove om dagen.
Skrevet 24 august 2012 - 08:07
http://www.garnstudi...&d_id=9&lang=no
i naturfarget Mor Aase babyull. Har strikket den en gang før til CH sin første jente, og det er en veldig kjekk og grei kjole å strikke (med heklekant). Er jo tynt garn, men på pinner nr 4,5 så går det greit unna likevel. Har strikket halve skjørtet til nå tenker jeg.
Skal på landet i helgen, så da blir jeg vel kanskje ferdig...?! Effektiv strikketid der ute, ihvertfall hvis været er dårlig.
Klubben i går ble suksess, med hjemmelaget (superenkel) aspargressuppe og hjemmelagede hvitløkskrutonger.
Oppskrift på aspargessuppen (2porsjoner, jeg tredoblet oppskriften til oss fem jenter, og hadde en god porsjon igjen):
1glass (2-300gr) hvit asparges i lake (evt på boks i biter)
7dl totalt aspargeslake + grønsaksbuljong
1dl melk jevnet med 2ss hvetemel
1/2 krm pepper
1ss finklippet kruspersille
*Kok opp aspargeslake og buljong
*Rist mel og melk i et glass, tilsett meljevning og la suppen koke i 5min (evt til gjestene kommer)
*Tilsett aspargesbiter og krydre med pepper
*Pynt med kruspersille før servering
Krutongene laget jeg ved å skive sandwichbaguetter i cm-tykke skiver og smøre dem med hvitløkssmør. Stekes på 200grader til de er gylden.
Skrevet 24 august 2012 - 09:31
Jeg vet så godt hva du mener med at det er vanskelig å sove om dagen selv om det har blitt lite søvn om natta Babysyk! Man har liksom aaalt for mye å gjøre, og dessuten ikke like godt sovehjerte på dagtid for min del ivertfall;)
Ja, det er veldig morsomt å sy! Har satt meg ned med det nå.. vel, akkurat nå er det så kaldt i stua her at jeg ligger under teppet og har snikbegynt på lørdagssjokoladen. Hihi. Det ble plutselig så kaldt ute, og vi har hatt på myggnetting hele sommer på flere vinduer, så idag var det regelrett grisekaldt her. Måtte ta på tøfler, lukke vinduer og sette på panelovnen.
Jaja, det nærmer seg absolutt høst.. og jeg blir oftere og oftere smertelig klar over at måneden for at vi har bestemt oss for å slutte å prøve på ett barn til nærmer seg raskt:(
Jeg har ingen tro på at det klaffet denne pp. Joda, vi har lagt inn aksjer flere dager, tett inntil el på mandag også. Men likevel har jeg ingen tro. Littebitt deppa idag jeg dere
Venter i spenning:))
Nei, nå får jeg gå å gjøre ferdig noen lavendelhjerter her dere!
Ha en fiiiin helg!
Skrevet 24 august 2012 - 10:05
ønsker3gull, en god klem fra meg
Camillok: høres ut som dere har fått det kjempefint i huset, og masse spennende planer
Lollo, så bra at det har gått fint å starte opp å jobbe igjen. Og spennende med å prøve igjen
FruLS: Den suppen hørtes veldig god ut
Krølle: min korttidshukommelse husker ikke siste innlegg fra deg, så jeg sender deg også en klem
Babysyk: nå nærmer det seg farlig fort
Ellers så går det fint med meg og mine. Skolen er jo startet opp igjen, og det var sannelig litt godt. Knøttene er begynt å sove i hver sin seng, noe som går bra bortsett fra når begge våkner samtidig
Det blir lite tid til strikking, driver å tenker på mulige prosjekt, men foreløpig er det bare med tanken. Døgnet har rett og slett ikke nok timer.
Ha en fin fredag jenter
Klem