Har forsøkt SÅÅ mange ganger og skrive her nÅ, men sÅ kommer samboer og forstyrrer og trenger hjelp til et eller annet. Føler ikke jeg kan si nei til Å hjelpe heller...
Først, GRATULERER MED POSITIV TEST ønsker3gull!! SÅ utrolig morsomt at du testet sÅ tidlig positivt!! Tok jo ikke sÅ allerverst lang tid Å fÅ positiv test heller, sÅnn med tanke pÅ at dere ikke la sjela i det i noen mnd!! Du er fortsatt veldig fertil

Du holder deg nok ung og sprek fortsatt!!!
Fullt forstÅelig at du ikke har like mye tid som oss førstegangs. Men tipper du fÅr en fin haug med strikkaklær til denne lille spiren etterhvert!!
Er nok ikke heeeelt i rute nei. Begynner Å bli litt stresset..... FÅr liksom aldri tid til Å sette meg ned Å strikke, men skal gjøre det etter at jeg har vært her inne nÅ. Tror jeg skal avslutte alt pÅbegynt (har maaaange trÅder Å feste og knapper og sy) før jeg begynner pÅ resten. Og ta det i minste størrelser først. Tror nok FruLS har mye bedre kontroll pÅ "lista si" enn meg!! hehe. Men, heldigvis kommer ungen ut uansett
Frk Hansen. sÅ trist at du ikke skal være her inne mer. Men har forstÅtt at det har vært vanskelig for deg. Litt trist det, men hÅper du kan nyte tiden med den lille og mannen din

SÅ pÅ dressen du ga link til, men tror nok det blir rhino´en - litt mindre trÅder Å feste tror jeg

Men det blir nærmere sommmeren igjen tror jeg. Har vært pÅ litt pÅ strikkeverden før jeg ble aktiv her inne, veldig hyggelig forum, og man fÅr alltid masse tips og hjelp nÅr man spør

Noen ivrige damer der inne ja! Tror du vil trives bra

HÅper du gir deg til kjenne om vi "treffes" der

Har ihvertfall vært supert Å bli kjent med deg og ønsker deg alt vel videre!!! Masse klemmer fra meg. (Snufs, jeg hater sÅnne "avskjeder").
FruLS, huff, ser det for meg, deg helt gjennomvÅt av tÅrer. Men sÅ deilig det er Å bare la tÅrene trille noen ganger. Føler alt blir sÅ mye bedre etterpÅ. Og med litt trøst blir det enda bedre
Syns det virker som du ser veldig flott ut som gravid jeg

At du er veldig flink til Å pynte deg og fremheve graviditeten. Jeg har vært veldig dÅrlig pÅ det, og kan føle meg litt som en hval med klærne jeg gÅr i. Hehe. Litt sløv med shoppingen.....
Hehe, pÅ gjesterommet/kontoret/babyrommet vender vinduet ut mot inngangspartiet til naboen. Kom en mann/gjest til naboen nÅ som speilet seg i vinduet, og sÅ skvatt han til litt nÅr han sikkert sÅ at det var noen i rommet. Festlig. Samboer har sett at naboene ogsÅ speiler seg i det vinduet
Krølle, nÅ nærmer barnedÅpen seg. Syns det hørtes ut som bordpynten blir riktig sÅ fin!!! Tror kanskje det er lettere Å pynte bord til jenter enn til gutter, sÅ du har gjort en god jobb!!
HÅper dere har rukket og bli ferdig med oppussingen før gjestene kommer. Og hvis det er noen trøst sÅ er det søren meg ikke alltid rette vegger i nybygg heller!!!!! I gangen vÅr skiller det 7 cm i bredde mellom de to endene i gangen.... Vi har klaget og er veldig spent pÅ hva de sier. Det skal godt gjøres Å snakke seg unna det der.
Vi har bestilt moseskurv som vi hentet idag. Har satt den i stua for Å prøve, og det ble kjempekoselig!! NÅ gleder vi oss bare enda mer!!!
Tror magen har vokst endel i det siste, og endelig føler jeg at jeg ser gravid ut og ikke bare feit. Men har begynt Å bruke mest trange topper, for i vide topper kan man nok fortsatt være litt i tvil

Naboen har nok vært veldig i tvil, for nÅr hun sÅ oss med moseskurven sa hun "ja, sÅ dere skal ha barn ja". Hun hadde visst brent seg pÅ det en gang før og nÅ kommenterte hun aldri før hun var 110% sikker.
Nei, nÅ fÅr jeg finne fram monsterbuksa sÅ den blir ferdig. Ca halve ben nr 2 igjen.....