Hei hei jenter!!
Husker dere meg!?!
Hehe, neida.
Utrolig lenge siden jeg har skrevet her nå! Har vært inne og lest det dere har skrevet fra mobilen, men jeg er rett og slett så klønete på mobilskriving at det gikk ikke. Har heller ikke tatt sjansen på å skrive fra jobb.... Grunnen til fraværet er at vi har FLYTTET!! Utrolig deilig å komme inn i leiligheten etter 1,5 år med venting, nesten ubeskrivelig følelse!! Men hjelpes så lang tid det tar å komme i orden!! Er ikke så mye hjelp i meg, jeg går mest å surrer, så all ære til kjæresten!! Nå er vi nesten i mål, unntatt pynteting, bilder og gardiner. Og nettet er på plass

Har også blitt handlet litt babyutstyr, så vi er nesten i mål med alt. Litt småting som mangler, Og amme-bh og topp til meg.
Ferien er godt igang her, har hatt en uke, uten at vi har gjort noe annet enn å styre i leiligheten.
I morgen er jeg 32 uker på vei, ikke så alt for lenge igjen nå

Strikking har det ikke blitt mye tid til

Begynner å stresse litt, og tviler på at jeg blir ferdig med alt jeg har tenkt. Ferdig med jakka til hentesettet, unntatt montering og knapper og så holder jeg på med monsterbuksa for å få pinnene ledige til buksa i hentesettet.
Formen er som før, lite søvn pga leggene, men bekkenet holder seg ganske fint, så jeg kan ikke klage!
Har ikke sjans til å kommentere alt dere har skrevet! Tror dette får bli et ego -innlegg, så får jeg heller kommentere det nye fra nå. Følger nøye med på oppussingsideene deres, for jeg har også veldig lyst til å gjøre noe med rommet til mini. Men får se. Stakkars, han får ikke sitt eget rom, for samboer må bruke det til leserom også, så det blir kontor/babyrom. Ikke akkurat så søtt som man ser i mange blogger.....
Har veldig lyst til å lage sengegavl, med noen små nattbordshyller på, enten på siden eller bak, for det viser seg at vi bare såvidt har plass til nattbord. Det må bli noen bittesmå ihvertfall. Trodde rommet var ganske så stort, men nei da. Vi har ganske stor seng også, og det hjelper jo ikke på.
Nei, håper ikke dette blir for langt!
Hyggelig å være tilbake ihvertfall