Aha, nå skjønner jeg. Takk snille FruLS som lagde tegning til blonde meg

hehe. Jeg trodde dere hadde garderode over heeeele veggen og fikk det ikke til å stemme. Men nå vet du!! Tror jeg ville hatt noe forran "inngangen" til walk-in for å skjule evt rot.
Kom på igår at et alternativ til å male hele veggen er å lage hodegavl. Tenkte å lage en med stoff, og skumgummi sånn at det blir litt mykt å sitte inntil. Da kan man lett bytte ut stoffet når man er lei. Men er også fristet til å lage den såpass dyp at det blir en hylle på toppen, så kan jeg ha litt pynt oppå der

Får se hvor sprek jeg er etterhvert!
Skulle aldri nevnt det med monsterbuksa

Syns det partiet etter vrangborden oppe var så kjedelig ("ansiktet"). Følte det tok evigheter!! Men så kom jeg til munnen og da begynte ting å skje

Blir nok morsomt når jeg kommer til stripene på beina.
Håper ikke det er senebetennelse du har pådratt deg Lollo!! Det vil vi ikke ha noe av!

Du får strikke bare litt om gangen så du ikke "ripper opp" i det igjen.
Morsomt at du nevner den vesten, for jeg så akkurat på den før jeg leste her inne

Jeg syns ikke den blir for guttete. Bare fargevalget som avgjør. Jeg var faktisk innom tanken på beige og hvitt for at den kunne passe til nestemann hvis det blir jente. Jeg har fargen støvrosa i alpakkagarnet, og tror den ville blitt kjempefin sammen med hvitt eller beige. Planen var faktisk å lage den vesten av det garnet hvis vi skulle hatt jente
Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal gå for alpakka/baby alpakka eller baby merino. Med baby merino blir den jo litt mer hverdagslig og så er det jo superwash. Hvilket garn skal du bruke Lollo?
I morgen etter jobb skal jeg kjøpe garn på salg. Tror det blir en dyr handletur, for jeg har ganske mye garn på listen....
Nå tenkte jeg å strikke noen bomullpads til meg selv