Gå til innhold

Ny gruppe på Facebook for lesbiske gravide og prøvere!


Dinomamma

Anbefalte innlegg

Det er opprettet en ny gruppe for dere som enda ikke er i barsel, men som ønsker å treffe likesinnede og utveksle tanker og erfaringer. Gruppen er en del av Homofile med barn. Siden gruppen er lukket må det søkes om medlemskap. Navnet på gruppa er: Lesbiske gravide og prøvere. Her er linken: http://www.facebook.com/groups/274886769248477/

Håper at gruppa kan være til nytte og hjelp for dere :)

 

Hilsen Dinomamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer det opp på veggen at man har blitt medlem?

 

Folk vet jeg er lesbisk,men ikke at jeg prøver å få barn:P Og enn så lenge er det litt privat;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at man ser alle medlemmene i gruppa, det er fordi den er lukket og ikke hemmelig. Hadde den vært hemmelig så er det ingen som hadde funnet den eller kunnet be om medlemskap. Jeg forstår at det i en prøveprosess kan være vanskelig å være helt åpen, men håper dere vil komme tilbake på et senere tidspunkt. Lykke til videre med prøveprosessen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Joda hemmelige grupper finner man, men man kan ikke se hvem som er medlemmer. Jeg kunne tenkt meg å vært medlem i den gruppa men ikke når alle kan se det:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklageligvis så kan man verken se eller be om medlemskap i en hemmelig gruppe på Facebook, man må derimot få en personlig invitasjon av administrator. Det er forståelig at dere som er i prøveprosessen synes det er vanskelig å være åpne i en slik gruppe, men for noen er det greit og håper dere andre vil melde dere inn etterhvert. For de som allerede er gravide kan det være en fin måte å bli kjent på før man evt skal over i barselgruppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg ber om medlemskap når jeg er langt nok på vei til å fortelle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det ville kanskje være lurere for alle prøvere og tidlige gravide om gruppen var hemmelig, man kunne sende PM til administrator her, utveksle kontaktinfo, bli "FB-venner" og så bli lagt til i gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne være med i gruppen om dette forsøket går i boks. Men vil helst ikke at det skal være synlig for fjern og nær at jeg blir medlem. Prøver å holde prøvinga for oss selv til vi er godt på vei denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dette har vi full forståelse for og vi har nå endret gruppa til hemmelig. For dere som ønsker å bli medlem, må dere nå sende meg en PM med deres Facebook navn så sender jeg dere en invitasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 4 måneder senere...

Denne gruppen er det enda liv i :) send pm til Dinomamma for å bli med :)

Ingenting vises på din Facebook vegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det mulig å bli medlem selv om man ikke er prøver helt enda? Vi regner med å bli prøvere i løpet av et år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Det er bare å sende meg en pm så legger jeg dere til på FB. Det er ikke så ofte jeg er inne her, sjekker mailboksen innimellom, så jeg må bare beklage hvis dere ikke får svar med en gang. Dinomamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...