Gå til innhold

Høstbaby i Asker/Bærum?


charnelle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Ja det må vi få til dere! Vi samler opp alle høst-mammaene her inne på denne linken, så kommer vi tilbake med et treff i april/mai kanskje? Foreløpig er vi 5, men regner med at det kommer flere til her etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint forslag. Kan jo hende det er noen (flere enn meg) som trenger noen uker til før de vil ut i offentligheten med de gode nyhetene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i mai er det nok offentlig for de fleste høst-mammaene :-) Her slippes vel bomben om en uke eller to...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg har termin 5. desember, mulig før....UL vil vise. Er enda tidlig. Om alt går som det skal er jeg gjerne med på treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Enda flere med høstbaby i Asker/Bærum. Jeg har etterlyst andre et annet sted på forumet, men ser jo at det er her det skjer! :)

 

Jeg venter mitt andre barn 15. oktober. Er gjerne med på treff i mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut til at mai blir en aktiv måned, så jeg lurte på om vi skulle sette opp et treff så flest mulig har mulighet til å sette av tidspunktet? Hva med en dag i uke 21? Eventuelt tidlig i uke 20, om dere ikke skal bruke hele uken til å forberede den syttende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan de fleste kvelder så lenge jeg vet om det på forhånd. På torsdager er vi på svømming med poden, så da må det i såfall bli etter klokken seks.

 

Hva med å møtes et sted i Sandvika? Hvilke dager passer for dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nok ikke med før uke 22. Venter lengst mulig før jeg går ut med det, men det er nok fortalt da. Om det er ønskelig å treffes før, kan jeg heller slenge meg på senere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandvika er nok det beste stedet for å samle både Asker og Bærum. Kanskje et sted der det er hyggelig å sitte ute om været er greit?

 

Kanskje vi skulle tatt ett treff i begynnelsen av juni som LYKKE skriver, så alle kan bli med? Også kan vi jo ta neste møte igjen rett over sommeren? Jeg kan iallefall alle dager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter barn i september. Bor i Asker. Er 28 år, og dette blir mitt første barn. Er gjerne med på treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med på treff, men avventer til høsten kommer - da termin ikke er før i desember. Er ikke helt klar på å "komme ut" ennå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at vi er såpass mange! Siden jeg først er i gang med å foreslå treff slenger jeg likesågodt ut en dato, hva med onsdag 6. juni?

 

Møtes gjerne i Sandvika, noen som har forslag til sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Bor også i Bærum. Har termin 8. desember. Er med på treff etter sommeren. Tidlig juni er litt tidlig for meg å komme ut med nyheten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...