Hei jordmødre!
Jeg lurer litt ang første mens etter å ha mistet..Nå har jeg endelig fått tilbake mensen,men dne er så rar!
Biiiittelitt de første to dagene, så litt mer 3 dager (fortsatt lite) Nå, den 6 dagen er det bittelitt mer,men ikke mye....Er dette veldig uvanlig?
Jeg mener å ha så svak mens etter å ha mistet ?
(livmoren er tom ,-vært på UL ,så alt skal være i orden)
Jeg synes også at blodet lukter veldig jern?
Hvor langvarig kan den være før jeg bør oppsøke lege?
MVH meg som lurer
Mens etter å ha mistet
Opprettet av
Anonym bruker
, feb. 24 2012 16:43
1 svar til dette emnet
Skrevet 24 februar 2012 - 16:43
Snarvei til forumene
Annonsebilag
Annonsebilag
Skrevet 25 februar 2012 - 22:09
Hei du!
Det er ikke uvanlig å oppleve uregelmessig og noe annerledes syklus/mensperiode i tiden etter en spontanabort. Den kan være økt blødning, lite blødning, forsinket, hyppig, kort, lang etc - det er ikke tegn på at noe er galt, men at kroppen ofte trenger litt tid på å stabilisere seg. I de aller fleste tilfeller normaliserer dette seg etter en periode, hvor lang tid det tar varierer veldig fra kvinne til kvinne - men se tiden an litt, så ordner nok kroppen opp i dette selv.
Ta vare på deg selv og masse lykke til!
Det er ikke uvanlig å oppleve uregelmessig og noe annerledes syklus/mensperiode i tiden etter en spontanabort. Den kan være økt blødning, lite blødning, forsinket, hyppig, kort, lang etc - det er ikke tegn på at noe er galt, men at kroppen ofte trenger litt tid på å stabilisere seg. I de aller fleste tilfeller normaliserer dette seg etter en periode, hvor lang tid det tar varierer veldig fra kvinne til kvinne - men se tiden an litt, så ordner nok kroppen opp i dette selv.
Ta vare på deg selv og masse lykke til!