Gå til innhold

knekker ryggen min tro?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har sittet her i to timer og alt i fra ti minutter til tjue så kjennes det ut som om nedre del av ryggen vris og knekkes, dras oppover ryggsøylen å kjenner det i nakken. er 39+3 .,....kan dette være en begynnelse? blir ølitt svimmel å når det drar seg til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oy, høres ikke noe godt ut. Hvordan går det? Gjikk det over eller var det en begynnelse? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke gått over til hverken mer ell mindre....står på samme sted enda kjenner jeg:/ ååååhhh:(:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg?

Sitter med omtrent samme vondter som deg og jeg er uke 39 +4 i dag. Tror nok det er starten på noe, selv om jeg er usikker på hvor lang tid det tar.

 

Sist hadde jeg "maserier" med 8 - 10 min mellomrom i to dager før jeg omsider fikk komme inn på sykehuset.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er like ens enda...men ikke så kraftig i ryggen hele tiden men det kommer mange støkk i løped av dagen....

men er det riktig at det skal sette seg oppover ryggsøyla og i nakken?:P skal til jordmora i morra.... kanskje hu kan skjekke om jeg har modnet mer siden forrige uke:D

 

er 40 uker i morra:D

 

men var det sist du fødte du hadde slik med 8 til 10 min i mellom eller `? oiii håper vi kommer i vegen nå:) begynner ikke å bli lei tilstanden men at det er så drøøøøyyyt med vondt hele tia:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...