Gå til innhold

hvor mange dager igjen 24. Februar??


Drømmeprinsen<3

Anbefalte innlegg

I dag har jeg 14 dager igjen og klaaar!! Var innom på sykehuset i går, for åpen dag og omvisning, men vi måtte jaggu snu for det var for fullt på fødestua!!! Så jeg antar det ikke blir noen omvisning for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

70 dager igjen her... Akkurat nå syns jeg det er helt passe tid :) nyter å ha baby i magen, men skulle gjerne vært uten plagene som bekkenløsning og halsbrann fra he***** :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 dager igjen , håper disse dagene går fort , har så lyst å møte babyen nå, og med bekkenløsning og sterke kynnere siden uke 16 er jeg ganske lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager til termin. Var inne til kontroll i dag. Mykt, modent og 5 (!!!) cm åpning. De hadde ikke kapasitet til å ta vannet, så må bare vente på rier. Lurer på hvordan denne fødselen blir. Sist kom jeg jo inn med 4 cm åpning, kjempevondt og tre timer etter var fødselen over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 dager igjen og i morgen er jeg per definisjon høygravid.. Tia flyr denne gangen. Har ikke rukket å fått stellt istand noe enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 dager til jeg skal ta KS, har skrekken da tiden faktisk nærmer seg... Før var tanken at det var så lenge til og så langt borte i tankene selv om alt er kjøpt inn og planlagt, men nå som det faktisk bare er 20 dager igjen... Så blir jeg redd bare ved tanken.. Blir redd min nye rolle som varer resten av livet..

Men er vel sikkert fler som er litt engstelige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 dager, pr definisjon høygravid, fant ut at hodet hadde festet seg i dag og passe klar for å få ut JR nå... ;D

 

Skrekkblandet fryd er vel en grei beskrivelse på mine følelser om dagen... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toolose, tror det er vanlig å være litt engstelig når man venter sin første :) Jeg er nå iallefall det :) Jeg har bare 9 dager igjen til termin.. Men jeg gleder meg mye også da, jeg har mange forskjellige følelser for tiden, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 dager igjen! :-) fikk kommende storebror 4 uker før termin, vanlig spontan fødsel. Glad eg er kommet så langt denne gangen :-) krysser fingre for at eg ikke går over termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 dager igjen til termin og igangsetting:-) krysser fingrene for at det skjer av seg selv litt tidligere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...