Gå til innhold

Fersking her!


Fighter`n

Anbefalte innlegg

Jeg joiner dere nå...forhåpentligvis iut dette trimesteret også :)

Ser at det er nye og andre plager som vil møte meg i dette trimesteret.hehe!

 

Er akkurat 13+0 i dag,men ser ut som en elefant allerede,hihi...lagt på med 10 kg siden "start". Jaja,pyttsann,det er verdt det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med første "bøyg" overstått da :) Godt å komme over 12 uker!! Hehe, ja.. "alle" sier at 2.trimester skal være så mye bedre enn det første. Jeg har ikke spydd en gang så langt, men i 2.tri har magen VOKST, og både bekken og rygg protesterer vilt! Har også fått alt som har gått av sykdommer i vinter! Men stort sett er jeg enig. 2.tri er fantastisk :) Gled deg til ultralyd og spark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen!

 

Jeg kaster opp mindre i andre trimester enn i første, men er mer sliten og har mye vondter. Satser på at tredje trimester blir flott, jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehhehee,ja,det er alltid noe vi skal plages med.Men i 3.trimester er vel det tyngden som er problemet??!

 

Bare babyen har det fint,kan jeg være så dårlig som bare det (har ikke spydd en eneste gang da,bare vært svimmel og hatt ømme bryster).

 

Håper du er frisk nå da,Kaktus_86 :) Ikke kjekt med forskjølelser og annet skit når man er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...