Gå til innhold

Er så uenig i oppførselen til en av mine beste venninner!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hu knuller rundt med menn som har kone og barn. Hun har selv mann, heldigvis ikke barn enda.. Hjelper ikke å si noe heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men er det ditt problem? Er du sjalu?

 

Jeg synes ikke noe om sånne livsstil heller, men skjønner heller ikke hvorfor du gidder å bruke energien din på det.

Hvis hun blir fersket en dag, så er det hennes problem.

 

(Innerst inne så tror jeg du er litt misunnelig på henne fordi hun for draget og ikke du...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men er det ditt problem? Er du sjalu?

 

Jeg synes ikke noe om sånne livsstil heller, men skjønner heller ikke hvorfor du gidder å bruke energien din på det.

Hvis hun blir fersket en dag, så er det hennes problem.

 

(Innerst inne så tror jeg du er litt misunnelig på henne fordi hun for draget og ikke du...)

 

Finnes ikke misunnelig nei :) Kan knulle rundt hvis jeg vil det jeg også, men det gjør jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke din sak å "godkjenne" hennes oppførsel. Du kan si til henne hva du mener, og at du ikke vil høre om hennes eventyr, men der stopper din innflytelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, du anonym som svarere over her, tror du alles drøm er å knulle rundt??

gar vel ann å ha draget uten å føle at man må ha seg med alt som går i 2 sko..

men høres jo ut som du lever samme livstil siden du tar ho i forsvar!

 

hohoho... noe så tåpelig :)

Endret av mamma'n til E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, du anonym som svarere over her, tror du alles drøm er å knulle rundt??

gar vel ann å ha draget uten å føle at man må ha seg med alt som går i 2 sko..

men høres jo ut som du lever samme livstil siden du tar ho i forsvar!

 

hohoho... noe så tåpelig smile.png

 

Synes synd på denne anonym, som tror at det å ha "draget" og det å være "pulbar" er akkurat det samme. Jeg vil ikke ha "draget", jeg vil ha respekt fra menn og kjærlighet fra min samboer. Overhode ikke interessert i å bli klådd på av andre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke er misunnelig så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å bruke energien din på det. Du sier selv at hun er en av dine bestevenninner, men for meg virker det lissom at du går rundt og irriterer deg over hennes livsstil noe du strengt tatt ikke har noe med. Fint at du bryr deg, men hun har sagt nei til dine råd (virker det som på meg), så da synes jeg at du skal respekterer det.

 

Hun blir nok tatt en dag eller får smake på sin egen medisin. Skal du står der og ler av henne og tenker "hva sa jeg" eller vil du være den gode venninnen som er der for henne.

 

Tror også at du er redd for at hun skal prøve seg på typen din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er misunnelig så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å bruke energien din på det. Du sier selv at hun er en av dine bestevenninner, men for meg virker det lissom at du går rundt og irriterer deg over hennes livsstil noe du strengt tatt ikke har noe med. Fint at du bryr deg, men hun har sagt nei til dine råd (virker det som på meg), så da synes jeg at du skal respekterer det.

 

Hun blir nok tatt en dag eller får smake på sin egen medisin. Skal du står der og ler av henne og tenker "hva sa jeg" eller vil du være den gode venninnen som er der for henne.

 

Tror også at du er redd for at hun skal prøve seg på typen din...

 

Hahaha, seriøst?? Hun er misunnelig på hora og er redd for at hora tar typen hennes? Du tror ikke HI stoler på typen sin? Det går faktisk an å føle ubehag av andres umoralske oppførsel, uten å være redd eller sjalu. Jeg hadde IKKE beholdt en slik dame som min venninne nei. Har vært bedratt selv, og vil ikke ha en slik heks rundt meg. Jeg hadde også sagt det til hennes mann FøR de fikk barn sammen. Etter min erfaring er det best å vite enn å få høre det flere år etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg ikke kan gjøre noe med det, og jeg lar da henne holde på som hun vil. Selv om jeg synes veldig synd på mannen hennes. De prøver også å få barn nå, dumt å bringe ett barn inn i dette synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg ikke kan gjøre noe med det, og jeg lar da henne holde på som hun vil. Selv om jeg synes veldig synd på mannen hennes. De prøver også å få barn nå, dumt å bringe ett barn inn i dette synes jeg..

 

JA! Du må si det til mannen, ellers er du bare feig. Ingen ønsker at barn skal komme til verden i slike forhold planlagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er misunnelig så skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å bruke energien din på det. Du sier selv at hun er en av dine bestevenninner, men for meg virker det lissom at du går rundt og irriterer deg over hennes livsstil noe du strengt tatt ikke har noe med. Fint at du bryr deg, men hun har sagt nei til dine råd (virker det som på meg), så da synes jeg at du skal respekterer det.

 

Hun blir nok tatt en dag eller får smake på sin egen medisin. Skal du står der og ler av henne og tenker "hva sa jeg" eller vil du være den gode venninnen som er der for henne.

 

Tror også at du er redd for at hun skal prøve seg på typen din...

 

Jeg kommer ikke til å stå der å le av henne. Hun har heller ikke sagt at hun ikke vil ha mine råd. (det har jeg heller ikke skrevet). Er ikke sånn at jeg går rundt å kjefter på henne for dette heller, hun vet hva jeg mener, og hun er enig i at det ikke er bra, men klarer ikke slutte med det.

Og NEI, jeg er ikke redd hun vil prøve seg på mannen min, det Vet jeg hun ikke hadde gjort, og jeg vet at mannen min ikke hadde sagt ja!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...