Endelig gravid!
Skrevet 24 februar 2012 - 10:48
Snarvei til forumene
Skrevet 24 februar 2012 - 21:45
Skrevet 25 februar 2012 - 09:32
Gratulerer! Det var lenge å vente. Satser på den sitter for dere nå
Er litt over 4 uker på vei med nr to...har en gutt født i 2009 og mista en spire i november i fjor....men krysser fingrene for denne
Gratulerer selv med graviditet
Skrevet 26 februar 2012 - 10:14
Jeg testet positivt i går (og i dag, måtte jo dobbeltsjekke)! Har regnet ut at termin er ca 4. nov. Blir nr 1 for oss :-) Såååå spennende. Ser jo ut som om det er termin i starten av november på oss alle da. Hvordan er formen da, enn så lenge?
Skrevet 26 februar 2012 - 18:32
Jeg venter også nr 2, 2 november
Skrevet 26 februar 2012 - 20:54
Skrevet 27 februar 2012 - 10:40
Her tok jeg en test i går med morgenurin som var svak positiv, og en i formiddag som var negativ...
Føler meg ikke veldig gravid, men er noen dager på overtid og er trøtt og sulten hele tiden.. Har ikke samme symptomer som sist jeg var gravid. Har en sønn på 9 mnd.. Spent på hvilken test som stemmer, og om gutten vår skal bli storebror.. Får ta en ny test i morgen tidlig å se om jeg virkelig kan melde meg inn med dere her inne
Skrevet 27 februar 2012 - 10:46
Masse lykke til!!
Skrevet 27 februar 2012 - 12:10
Gratulerer til begge to!
Jeg testet positivt i går (og i dag, måtte jo dobbeltsjekke)! Har regnet ut at termin er ca 4. nov. Blir nr 1 for oss :-) Såååå spennende. Ser jo ut som om det er termin i starten av november på oss alle da. Hvordan er formen da, enn så lenge?
Gratulerer selv
Formen er strålende. Murringer i mage og litt ømme pupper, men ellers ingenting å klage på
Skrevet 27 februar 2012 - 12:13
Gratulerer alle sammen
Jeg venter også nr 2, 2 novemberHar ei jente på 4år fra før. Fikk blæremola i 2010
Så nå håper jeg at det går bra denne gangen!
Har lite symptomer, kun ømme bryst og trett!
Gratulerer
Jeg har faktisk aldri hørt om blæremola, så måtte lese om det nå. Håper spiren din klamrer seg godt fast
Dette innlegget har blitt redigert av Messy + spire: 27 februar 2012 - 12:16
Skrevet 27 februar 2012 - 12:16
Gratulerer! Jeg er og gravid! Tror jeg
Er hvertfall 3 dager på overtid, og det har jeg aldri vært før
Har tatt en test, veeldig svak, satser på at den kan være det i starten
Og jeg er bare såå trøtt!
Tusen takk
Skrevet 27 februar 2012 - 12:24
Hei jenter og gratulerer med graviditeten
Her tok jeg en test i går med morgenurin som var svak positiv, og en i formiddag som var negativ...
Føler meg ikke veldig gravid, men er noen dager på overtid og er trøtt og sulten hele tiden.. Har ikke samme symptomer som sist jeg var gravid. Har en sønn på 9 mnd.. Spent på hvilken test som stemmer, og om gutten vår skal bli storebror.. Får ta en ny test i morgen tidlig å se om jeg virkelig kan melde meg inn med dere her inne
Så spennde
- Lykkeliten11 liker dette
Skrevet 27 februar 2012 - 13:08
gratulerer alle med spiren
Skrevet 27 februar 2012 - 13:21
Gratulerer til begge to!
Gratulerer selvTermin er 4 nov her også, så da er vi ganske så nøyaktig like langt på vei
Formen er strålende. Murringer i mage og litt ømme pupper, men ellers ingenting å klage påder da?
Samme her. + at jeg er ekstremt sulten. Men ikke noe kvalme eller noe enn så lenge. Synes bare tiden går så fryktelig sakte.... Det er faktisk det verste akkurat nå.
Skrevet 27 februar 2012 - 15:52
Jeg kan melde meg inn i denne klubben. Vi har også prøvd 1,5 år og nå prøvde vi prøverør, og i dag fikk jeg beskjed!! Blir ca 4.nov tenker jeg. - hvis alt går bra!! Spennende!!det tok oss omtrent 1,5 år, men når er vi endelig gravide! Håper spira klamrer seg fast
Skrevet 28 februar 2012 - 07:45
hei
her er det termin rundt 1 november. har faktisk første antydning til strek den 17.feb. som bare har blitt sterkere. og i dag var den blodrød
så håper denne spira klorer seg fast. hadde en sa i oktober og en gullgutt fra 2009. så d blir nesten 3 år mellom disse
gratulerer alle med spiren
Gratulerer så mye
- romheg♥ mammas skatt♥ liker dette
Skrevet 28 februar 2012 - 07:47
Gratulerer til begge to!
Gratulerer selvTermin er 4 nov her også, så da er vi ganske så nøyaktig like langt på vei
Formen er strålende. Murringer i mage og litt ømme pupper, men ellers ingenting å klage påder da?
Samme her. + at jeg er ekstremt sulten. Men ikke noe kvalme eller noe enn så lenge. Synes bare tiden går så fryktelig sakte.... Det er faktisk det verste akkurat nå.
Ja, jeg er også sulten. Eller, om jeg først blir sulten så blir jeg viiirkeliiig sulten og må ha mat
- Liberty84 liker dette
Skrevet 28 februar 2012 - 07:49
Jeg kan melde meg inn i denne klubben. Vi har også prøvd 1,5 år og nå prøvde vi prøverør, og i dag fikk jeg beskjed!! Blir ca 4.nov tenker jeg. - hvis alt går bra!! Spennende!!
det tok oss omtrent 1,5 år, men når er vi endelig gravide! Håper spira klamrer seg fast
Oi! Så morsomt! Vet hvordan det er å slite med å bli gravid. Vi sto faktisk på venteliste for lap og prøverør da vi uventet ble gravide på egen hånd. Ha ikke gått opp for meg enda tror jeg.. og er livredd for å miste. Er så tungt å tenke på at man må tilbake til start om noe skulle skje... den veien er så laaang :/ Men, vi får krysse fingrene! Lykke til
Skrevet 28 februar 2012 - 08:08
Skrevet 28 februar 2012 - 21:12