Gå til innhold

Hva skal 2012 barna hete?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke helt, men har noen favoritter:

 

Ellie

Ella

Elina

Olivia

 

Fredrik

Henrik

Viktor

 

 

Har egentlig fått mer og mer sansen for navnet Lukas, men det passer ikke til storebror sitt navn, da ender begge på as.. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iben er da et jentenavn? Har ei venninne og en niese som heter Iben..

 

Iben er tvekjønna:)

 

syns tvekjønna navn er vakkert! min lille gutt har ett tvekjønna navn. og vi vurderte en stund Iben hvis h*n i magen blir en gutt. men siden det betyr " han som kommer etter" ble det litt rart for oss:P men nå er vi veldig opptatt av betydning da. syns fortsatt Iben er veldig flott. I danmark er det ett rent guttenavn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss har vi en Carl Liam, Carl er etter pappaen hans :) Liam vil bli tiltale navnet. Jeg ville ha William, men det ville ikke pappa så.. hehe Syns bare navnet Liam ble så lite og kort. Så da la vi på Carl og ble veldig fornøyde begge to :)

 

Måtte også tenke på at det klinger bra på svensk, da hjertet i magen er svorsk <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det to :) Vet ikke kjønn enda, men har både to gutte- og to jentenavn.

Har ei fra før og hun heter Sofie Reidi Thia :)

 

* Theodor Tybring Dewi

* Ludvik Elias Ring

 

* Josephine Alice Soile

* Kathinka Othilie Keilin

 

Uansett hva det blir gleder vi oss!

Lykke til med navnevalg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

....babysjuk. Eg likar desse no:

 

Gutenamn: Emrik, Lavrans, Olav, Syver, Konrad, Henry, Juul, Sofus.

 

Jentenamn: Kaspara, Larsine, Alette, Sella, Elna, Kari, Kaisa, Kanutte, Henrikke, Hansine,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenta i magen skal få navnet Mathilde Eline. mannen min har bestemt mathilde fordi han vil bruke Tilly som kallenavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iben er da et jentenavn? Har ei venninne og en niese som heter Iben..

 

Iben er tvekjønna:)

 

syns tvekjønna navn er vakkert! min lille gutt har ett tvekjønna navn. og vi vurderte en stund Iben hvis h*n i magen blir en gutt. men siden det betyr " han som kommer etter" ble det litt rart for oss:P men nå er vi veldig opptatt av betydning da. syns fortsatt Iben er veldig flott. I danmark er det ett rent guttenavn;)

 

Jeg også ELSKER navnet Iben. Men for meg er det guttenavn. Hvis jeg får gutt neste gang, er Iben veldig høyt på lista, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er vanskeligt.. men har falt litt for Elida.. da blir ho oppkalt etter Oldemoren sin :)

 

Elida Sofie kanskje??

 

noen som har forslag der Elida kan være mellomnavnet? at det blir lett å uttale? Sofie Elida blir f.eks. vanskeligt..

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er vanskeligt.. men har falt litt for Elida.. da blir ho oppkalt etter Oldemoren sin smile.png

 

Elida Sofie kanskje??

 

noen som har forslag der Elida kan være mellomnavnet? at det blir lett å uttale? Sofie Elida blir f.eks. vanskeligt..

 

smile.png

 

Ann-Elida?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det to :) Vet ikke kjønn enda, men har både to gutte- og to jentenavn.

Har ei fra før og hun heter Sofie Reidi Thia :)

 

* Theodor Tybring Dewi

* Ludvik Elias Ring

 

* Josephine Alice Soile

* Kathinka Othilie Keilin

 

Uansett hva det blir gleder vi oss!

Lykke til med navnevalg alle sammen :)

 

Hæ? Er du seriøs??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Syns det er vanskeligt.. men har falt litt for Elida.. da blir ho oppkalt etter Oldemoren sin :)

 

Elida Sofie kanskje??

 

noen som har forslag der Elida kan være mellomnavnet? at det blir lett å uttale? Sofie Elida blir f.eks. vanskeligt..

 

:)

 

Eg syns Elida Serina e veldig fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er vanskeligt.. men har falt litt for Elida.. da blir ho oppkalt etter Oldemoren sin :)

 

Elida Sofie kanskje??

 

noen som har forslag der Elida kan være mellomnavnet? at det blir lett å uttale? Sofie Elida blir f.eks. vanskeligt..

 

:)

 

 

 

 

 

Kari Elida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på butikken en mor som ropte på gutten sin, han het Iben. Det har jeg aldri hørt før, min lille gutt som kommer i Mars skal hete Iben smile.png

 

Iben er både gutte- og jentenavn. Slik som feks. Janne. Synes Iben er kjempefint og kjenner en gutt som heter Iben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er vanskeligt.. men har falt litt for Elida.. da blir ho oppkalt etter Oldemoren sin :)

 

Elida Sofie kanskje??

 

noen som har forslag der Elida kan være mellomnavnet? at det blir lett å uttale? Sofie Elida blir f.eks. vanskeligt..

 

:)

 

Eg syns Elida Serina e veldig fint

det var jo ganske fint da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...