Gå til innhold

Ordinær UL


BabyAbel

Anbefalte innlegg

Fikk innakllkng en liten stund etter første kontroll. Legen som sendte inn henvisning når jeg var hos han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

første gang jeg er gravid og ingen komplikasjoner eller noe, ringte ullevål og fikl beskjed om at timen stemte men d er bare sånn som skjer noen ganger. så skal dit 15 april og får mest sannsynlig en ny ordinær i tillegg :) så detgjør oss ingenting :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal 13.mars, da er jeg 12+1..

 

Skjønner ikke hvorfor jeg skal så tidlig?

Har hatt en ex.u. Tidligere, men skjønner ikke at jeg skal på ekstra ul pga det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi brev fra sykehuset. Ultralyd 16 april. Er da akkurat 19 uker på vei :) har alt fått vite kjønn med 95% sikkerhet. Blir en liten guttebass :) gleder meg til ordinær ul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi brev fra sykehuset. Ultralyd 16 april. Er da akkurat 19 uker på vei :) har alt fått vite kjønn med 95% sikkerhet. Blir en liten guttebass :) gleder meg til ordinær ul!!

Hvor langt var du på vei når du fikk vite antydning til kjønn? Og hvor var du? Så gøy:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi brev fra sykehuset. Ultralyd 16 april. Er da akkurat 19 uker på vei :) har alt fått vite kjønn med 95% sikkerhet. Blir en liten guttebass :) gleder meg til ordinær ul!!

Hvor langt var du på vei når du fikk vite antydning til kjønn? Og hvor var du? Så gøy:D

 

Var på fredagen som var, var da 13+3. Var på Jessheim, spesialist sentret for kvinner :) Martin het han som hadde ul. Kjempe dyktig! Fikk med 38 bilder og filmer tilsammen! :D absolutt verdt hver ei kr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi brev fra sykehuset. Ultralyd 16 april. Er da akkurat 19 uker på vei :) har alt fått vite kjønn med 95% sikkerhet. Blir en liten guttebass :) gleder meg til ordinær ul!!

Hvor langt var du på vei når du fikk vite antydning til kjønn? Og hvor var du? Så gøy:D

 

Var på fredagen som var, var da 13+3. Var på Jessheim, spesialist sentret for kvinner :) Martin het han som hadde ul. Kjempe dyktig! Fikk med 38 bilder og filmer tilsammen! :D absolutt verdt hver ei kr!

Så gøy at han allerede kunne se antydning til kjønn.. vet jo at det er litt usikkert så tidlig, men det blir så mye mer virkelig når du vet at du har en liten gutt eller jente i magen <3

Jeg skal på en UL når jeg er 13+2 .. men det er på Majorstua.. håper hun kan ta en titt,hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da fikk vi brev fra sykehuset. Ultralyd 16 april. Er da akkurat 19 uker på vei :) har alt fått vite kjønn med 95% sikkerhet. Blir en liten guttebass :) gleder meg til ordinær ul!!

Hvor langt var du på vei når du fikk vite antydning til kjønn? Og hvor var du? Så gøy:D

 

Var på fredagen som var, var da 13+3. Var på Jessheim, spesialist sentret for kvinner :) Martin het han som hadde ul. Kjempe dyktig! Fikk med 38 bilder og filmer tilsammen! :D absolutt verdt hver ei kr!

Så gøy at han allerede kunne se antydning til kjønn.. vet jo at det er litt usikkert så tidlig, men det blir så mye mer virkelig når du vet at du har en liten gutt eller jente i magen <3

Jeg skal på en UL når jeg er 13+2 .. men det er på Majorstua.. håper hun kan ta en titt,hihi

 

Ja! Han sa at om den "streken" vi så gikk ned eller rett frem var det jente og om den gikk opp var det gutt, og her gikk den rett til værs! Hehe ;) ja, nå sier vi Dennis, før var det liksom bare noe der, uten navn :P gled deg, du ser så mye! Vi kunne telle finge og se at han spratt viltert inni der! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk vi brev fra sykehuset. Ultralyd 16 april. Er da akkurat 19 uker på vei :) har alt fått vite kjønn med 95% sikkerhet. Blir en liten guttebass :) gleder meg til ordinær ul!!

Hvor langt var du på vei når du fikk vite antydning til kjønn? Og hvor var du? Så gøy:D

 

Var på fredagen som var, var da 13+3. Var på Jessheim, spesialist sentret for kvinner :) Martin het han som hadde ul. Kjempe dyktig! Fikk med 38 bilder og filmer tilsammen! :D absolutt verdt hver ei kr!

Så gøy at han allerede kunne se antydning til kjønn.. vet jo at det er litt usikkert så tidlig, men det blir så mye mer virkelig når du vet at du har en liten gutt eller jente i magen <3

Jeg skal på en UL når jeg er 13+2 .. men det er på Majorstua.. håper hun kan ta en titt,hihi

 

Ja! Han sa at om den "streken" vi så gikk ned eller rett frem var

det jente og om den gikk opp var det gutt, og her gikk den rett til værs! Hehe ;) ja, nå sier vi Dennis, før var det liksom bare noe der, uten navn :P gled deg, du ser så mye! Vi kunne telle finge og se at han spratt viltert inni der! ;)

Så moro.. :D hihi .. Majorstuaklinkikken bruker faktisk 3D ultralyd også, hvis beissen ligger greit til.. det er jo litt gøy.. får man jo se et skikkelig bra bilde.. burde vel være mulig å se en liten tissefant eller ikke.. Gleder meg.. håper tiden går fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skal på ordinær ul. 20 april, er da etter min ca. utregning18+3 uker. Det blir våres første møte med den lille i magen så jeg haper ikke h*n er jenert og ikke vil vise seg frem for mammaen og pappaen sin <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, tvillinger! Gratulerer alle dere som gar vært på ul, og hatt en positiv opplevelse :) :) vi skal 23.april, har visst det lenge siden vi fikk brev allerede etter tidlig ul i uke 8. Gleder oss masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde i går, og skal tilbake i uke 32 pga lav morkake. Men lillebror var fin, ikke tvil om kjønnet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...