Gå til innhold

Ordinær UL


BabyAbel

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal også 10 april :) Hadde håpet på før påske... Hvor langt er dere på vei på ul dagen? Jeg er 19+3 og synes kanskje det var litt sent. Men, men, gleder meg! :) Skal på ul neste uke også, men tror ikke vi får vite kjønn da. Har allerede vært på to ( i uke 7 og uke 10) og alt har vært bra, så satser på at dette går veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk brev i posten i dag om UL <3 19 april skal jeg på ultralyd, men klarer ikke holde meg så lenge ;) Så 6 mars skal jeg på privat UL, for å se at alt er bra med bitteliten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk innkallelse til ul den 30. mars. Spennende. Fikk brevet allerede i uke 6, ca en uke etter at jeg søkte fødeplass på abc ullevål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk ordinær ul 15/3 jeg , da er jeg 14 uker på vei ca, litt over. er ikke det veldig tidlig? kan man se kjønn osv da? stussa litt på datoen, både legen og jprdmor har sagt det ble rundt uke 18-20!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørters litt vel tidlig ut ja chd1989...

 

Hadde min første kontroll hos legen nå på tirsdag (da var jeg 14+4), så jeg er veldig spent på når jeg får ordinær ul... Aner ikke om det er lang ventetid. Er jo 15+1 i dag, så egentlig er det jo ikke lenge til:) Mellom uke 17-19 eller 18-20 ser jeg på ulike steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med første gutten min va jeg på ultralyd i uke 16, hadde ikke komt likelangt i svangerskapet som jeg trodde. Da fikk jeg ny UL time 2 1/2 uke senere, så jeg ha ville hørt med jordmor når du er på UL. Evt ringe i forkant, og høre om de tar UL kontroll så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk brev i postkassen fredag. Skal på ultralyd 4april og da er jeg 18+2 :)

Ser veldig frem til den dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

chd1989 : Hadde jeg vært deg,så hadde jeg tatt den UL i uke 14, for det eneste som skjer er at du får en ny time noen uker etterpå siden de ser at du ikke har kommet langt nåkk på vei... å da får du jo en xtra titt på den lille :) hihi :)

 

Jeg for min del skal inn denne uka på UL (uke12) men skal også inn igjen i uke 19 på den ordinære kontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ordinær ul 25. april. Da er jeg 19+2. Syntes det er lenge å vente, men skal ikke klage. Har alt vært på Kvinneklinikken i uke 8, 10 og skal på nytt i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom brevet til meg også :) Time 3.april,og da er jeg 18+3.

 

Men hva skriver man i feltet "Trygdekontor" på det skjemaet som lå med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk time 25 april.. hohoho det er en stund til da. Men tiden går fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordinær UL på meg 13 April :) da er jeg akkurat 19 uker og synes for så vidt det er helt greit det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk brev for 2 dager siden.. =) 20 april har jeg fått... Men skal på privat UL 20 mars =)

 

Gleder meg =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk ordinær ul 15/3 jeg , da er jeg 14 uker på vei ca, litt over. er ikke det veldig tidlig? kan man se kjønn osv da? stussa litt på datoen, både legen og jprdmor har sagt det ble rundt uke 18-20!

 

 

Om du er 14 uker når du skal ha ordinær UL så er det tidlig.. lite sannsynlig at man kan f.eks se kjønn osv.. Sikker på at legen din har gjort rikitg? og at du heller skulle hatt ordinær UL i slutten av mars begynnelsen av april?? Har du hatt noen komplikasjoner i svangerskapet eller tidigere svangerskap da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk brev for 2 dager siden.. =) 20 april har jeg fått... Men skal på privat UL 20 mars =)

 

Gleder meg =D

 

er 18 + 3 ca når jeg skal ditt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på når man får innkalling, har ikke fått noe enda, men er vel kanskje normalt likevel:)

 

Hvor langt på vei var dere når dere fikk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...