Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

Ordinær UL

• Logg inn for å svare
46 svar til dette emnet

#21 Frk.håpefull

Frk.håpefull

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 214 Innlegg:

Skrevet 03 mars 2012 - 20:22

Ordinær UL på meg 13 April :) da er jeg akkurat 19 uker og synes for så vidt det er helt greit det :)

Annonsebilag
Annonsebilag

#22 *Idae123

*Idae123

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 243 Innlegg:
  • StedFredrikstad

Skrevet 04 mars 2012 - 09:35

Fikk brev for 2 dager siden.. =) 20 april har jeg fått... Men skal på privat UL 20 mars =)

Gleder meg =D
  • 3 blå liker dette

#23 *Idae123

*Idae123

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 243 Innlegg:
  • StedFredrikstad

Skrevet 04 mars 2012 - 09:38

jeg fikk ordinær ul 15/3 jeg , da er jeg 14 uker på vei ca, litt over. er ikke det veldig tidlig? kan man se kjønn osv da? stussa litt på datoen, både legen og jprdmor har sagt det ble rundt uke 18-20!

Om du er 14 uker når du skal ha ordinær UL så er det tidlig.. lite sannsynlig at man kan f.eks se kjønn osv.. Sikker på at legen din har gjort rikitg? og at du heller skulle hatt ordinær UL i slutten av mars begynnelsen av april?? Har du hatt noen komplikasjoner i svangerskapet eller tidigere svangerskap da??
  • chd1989 liker dette

#24 *Idae123

*Idae123

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 243 Innlegg:
  • StedFredrikstad

Skrevet 04 mars 2012 - 09:39

Fikk brev for 2 dager siden.. =) 20 april har jeg fått... Men skal på privat UL 20 mars =)

Gleder meg =D

er 18 + 3 ca når jeg skal ditt

#25 nurkisimaven

nurkisimaven

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 441 Innlegg:
  • StedTrondheim

Skrevet 04 mars 2012 - 13:52

Spent på når man får innkalling, har ikke fått noe enda, men er vel kanskje normalt likevel:)

Hvor langt på vei var dere når dere fikk da?
Venter barn <3<3

#26 BabyAbel

BabyAbel

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 139 Innlegg:
  • StedUtlandet

Skrevet 04 mars 2012 - 16:51

Fikk innakllkng en liten stund etter første kontroll. Legen som sendte inn henvisning når jeg var hos han!
Tidligere BabyNo1
Stolt mamma til gullegutten, født september 12.

#27 chd1989

chd1989

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 79 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 04 mars 2012 - 19:00

første gang jeg er gravid og ingen komplikasjoner eller noe, ringte ullevål og fikl beskjed om at timen stemte men d er bare sånn som skjer noen ganger. så skal dit 15 april og får mest sannsynlig en ny ordinær i tillegg :) så detgjør oss ingenting :-D

#28 chd1989

chd1989

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 79 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 04 mars 2012 - 19:02

*15 mars mente jeg

#29 Anonym bruker

Anonym bruker

Superbruker

• Medlem
  • PipPipPipPipPip
  • 1 381 110 Innlegg:

Skrevet 04 mars 2012 - 19:02

3 åpril :)

#30 Sweetpea

Sweetpea

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 177 Innlegg:
  • StedBergen

Skrevet 06 mars 2012 - 17:47

14.april :) Er da ca 18+5, så får vi se om UL sier det samme :P

#31 trolljente

trolljente

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 16 Innlegg:

Skrevet 06 mars 2012 - 20:38

vi skal om 3 uker <3 .. 27. mars... bare noen dager før bursdagen min, det blir kjempebra :))

#32 Titti B

Titti B

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 152 Innlegg:

Skrevet 06 mars 2012 - 21:14

Jeg skal 13.mars, da er jeg 12+1..

Skjønner ikke hvorfor jeg skal så tidlig?
Har hatt en ex.u. Tidligere, men skjønner ikke at jeg skal på ekstra ul pga det?

#33 Knerten <3

Knerten <3

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 166 Innlegg:

Skrevet 06 mars 2012 - 21:31

Jeg skal fredag den 13. april :)
Ikke såå lenge til.... :):)

#34 Celcius73

Celcius73

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 819 Innlegg:
  • StedVestlandet

Skrevet 07 mars 2012 - 08:17

25 april her :)
Moden mamma til Englegutt d.f 06 og Trassetrollet 08. Veslejenta er født august 12.

#35 FMG

FMG

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 34 Innlegg:

Skrevet 12 mars 2012 - 23:11

Da fikk vi brev fra sykehuset. Ultralyd 16 april. Er da akkurat 19 uker på vei :) har alt fått vite kjønn med 95% sikkerhet. Blir en liten guttebass :) gleder meg til ordinær ul!!

#36 MammatilSofia

MammatilSofia

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 035 Innlegg:

Skrevet 13 mars 2012 - 13:18

Da fikk vi brev fra sykehuset. Ultralyd 16 april. Er da akkurat 19 uker på vei :) har alt fått vite kjønn med 95% sikkerhet. Blir en liten guttebass :) gleder meg til ordinær ul!!

Hvor langt var du på vei når du fikk vite antydning til kjønn? Og hvor var du? Så gøy:D

#37 FMG

FMG

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 34 Innlegg:

Skrevet 13 mars 2012 - 19:08

Hvor langt var du på vei når du fikk vite antydning til kjønn? Og hvor var du? Så gøy:D

Var på fredagen som var, var da 13+3. Var på Jessheim, spesialist sentret for kvinner :) Martin het han som hadde ul. Kjempe dyktig! Fikk med 38 bilder og filmer tilsammen! :D absolutt verdt hver ei kr!

#38 MammatilSofia

MammatilSofia

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 035 Innlegg:

Skrevet 13 mars 2012 - 21:32

Var på fredagen som var, var da 13+3. Var på Jessheim, spesialist sentret for kvinner :) Martin het han som hadde ul. Kjempe dyktig! Fikk med 38 bilder og filmer tilsammen! :D absolutt verdt hver ei kr!

Så gøy at han allerede kunne se antydning til kjønn.. vet jo at det er litt usikkert så tidlig, men det blir så mye mer virkelig når du vet at du har en liten gutt eller jente i magen <3
Jeg skal på en UL når jeg er 13+2 .. men det er på Majorstua.. håper hun kan ta en titt,hihi

#39 FMG

FMG

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 34 Innlegg:

Skrevet 13 mars 2012 - 21:39

Så gøy at han allerede kunne se antydning til kjønn.. vet jo at det er litt usikkert så tidlig, men det blir så mye mer virkelig når du vet at du har en liten gutt eller jente i magen <3
Jeg skal på en UL når jeg er 13+2 .. men det er på Majorstua.. håper hun kan ta en titt,hihi

Ja! Han sa at om den "streken" vi så gikk ned eller rett frem var det jente og om den gikk opp var det gutt, og her gikk den rett til værs! Hehe ;) ja, nå sier vi Dennis, før var det liksom bare noe der, uten navn :P gled deg, du ser så mye! Vi kunne telle finge og se at han spratt viltert inni der! ;)

#40 MammatilSofia

MammatilSofia

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 035 Innlegg:

Skrevet 13 mars 2012 - 21:43

Ja! Han sa at om den "streken" vi så gikk ned eller rett frem var
det jente og om den gikk opp var det gutt, og her gikk den rett til værs! Hehe ;) ja, nå sier vi Dennis, før var det liksom bare noe der, uten navn :P gled deg, du ser så mye! Vi kunne telle finge og se at han spratt viltert inni der! ;)

Så moro.. :D hihi .. Majorstuaklinkikken bruker faktisk 3D ultralyd også, hvis beissen ligger greit til.. det er jo litt gøy.. får man jo se et skikkelig bra bilde.. burde vel være mulig å se en liten tissefant eller ikke.. Gleder meg.. håper tiden går fort:)