Gå til innhold

Tidlig testing - positiv. Forvirret...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Den 31. januar hadde jeg mens. Jeg har 29 dager mellom hver, og hadde da forventet eggløsning den 15. februar. Men den 15. da fikk jeg en blødning som varte ca 2-3 dager. På tirsdag 21. feb fikk jeg en impuls som sa jeg måtte ta en test. (hadde tester liggende i skapet...) Den var positiv. Så jeg tok en til - positiv. Og så en til, også positiv. Fikk ikke det til å stemme litt. Onsdag 22. kjøpte jeg noen digitale tester. Tok en - positiv (gravid) Siden det hele virket rart - tok jeg en til, denne viste også gravid. Så altså, totalt 5 positive tester, 3 uker etter 1. dag i forrige mens, og 6 - 7 dager etter forventet eggløsning. Jeg sitter her meget forvirret, og skjønner ikke helt. Trodde man tidligst kunne teste 4 dager før forventet mens med de digitale testene. Og det er etter mine beregninger førstkommende lørdag. Hvordan kan testen slå positivt ut over ei uke før forventet mens. Og i tillegg hadde jeg en blødning rundt eggløsning. (jeg som ikke trodde jeg hadde eggløsning en gang denne mnd pga blødningen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du e nok gravid då ja,hehe..har nok hatt el tidligere enn du hadde trodd så dette blir nok bra ska du se :) gratulere så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at noen faktisk har menslignende blødninger selv om de er gravide. Det kan hende du er lengre på vei enn du tror..:-)

 

Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...