Gå til innhold

Pergo... Skal det være så vanskelig da????...


cindy85

Anbefalte innlegg

Bjørnen collar Gol: det som var så rart var at han først kunne skrive den ut og deretter ikke. Men jeg kontakter nok en priv gyn i morgen, har egentlig ikke lyst å bestille noe på nett.blir bare så frustrert når legen ikke vil hjelpe meg. Han er så negativ når jeg prater med han om det, noe jeg har gjort 3 ganger, men kun denne gangen ang pergo, han mener 1 år er alt for liten tid, noe jeg ikke mener når det kommer til å begynne med litt ekstra hjelp. Syklusene mine er jo helt på bærtur også må jo ha noe å si..Men men går nok kanskje priv fra nå av, får bedre hjelp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk pergo og rekvisisjon til blodprøvetaking som skulle tas på sykehuset andre blødningsdag, sæ jeg begynte på pergo to dager etter blodprøvene ble tatt.

 

Det er skummelt å høre på at man må prøve så lenge som over et år når man åpenbart har issues med et eller annnet hva fruktbarhet og sykluser gjelder. Er så sykt glad for at jeg ble tatt på alvor etter ''bare'' 9 mnd. Jeg kjente at noe var galt og gyn sa at jeg må prøve å bli gravid så fort som mulig fordi utsiktene mine er usikre, eggstokker og eggledere kan blli totalt ødelagte! Ikke alle har så god tid som folk skal ha det til nemlig. Håper det ordner seg kjapt for oss alle, med eller uten pergo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok det var trist :)rart at det skal være så vanskelig å bli gravid, vi har alltid vært så forsiktige og når vi så ønsker oss barn er det umulig .. Huff trodde virkelig dette skulle bli en stor glede å prøve å bli gravid men det er bare slitsomt og deprimerendes..men lykke til frufrog, håper spiren sitter hos oss snart;)

 

Takk det samme :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...