Gå til innhold

Forslag til gutte/jente navn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vi vet ikke hvordan kjønn barnet er ennå, men har noen forslag til både jente og gutt. men jeg synes det er så himla Få fine guttenavn... vi har en mathias fra før. og jeg liker ikke typiske "gamle" kjedelige guttenavn som feks kristian, stian, magnus osv... hva synes dere om emilian? selv synes jeg det er fint, men kanskje litt feminint? noen som har noen fine navn de vil dele med meg? både gutte og jentenavn ønskes, men jeg trooor det bor en prins i magen min denne gangen også ;) ellers av guttenavn liker vi lucas, elias og marcus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Antarctica

Du er i samme båt som 90% av norske mødre akkurat i år. Lucas, Elias og Marcus er på topp 10, om ikke topp 5. Så om du velger Stian, vil du se at det er hen som blir unik og de andre som blir kjedelige...

Emilian ville jeg ikke ha vurdert overhodet. Et jentenavn gjort om til guttenavn, huff, nei. Emil, eller til nød Emelius! Men ikke Emilian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebastian, Aleksander, Benjamin, Nickolas, Sander, Lennart, Elias, Oscar, Axel, Jonas, Andreas, Tobias. Kommer ikke på flere i farten, men dette er nå noen forslag :) Lykke til med valget! Gjerne fortell oss hva dere ender opp med til slutt :) Vi landet på navnet Alva for vår lille tulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...