Gå til innhold

***IKM UKE 12***


Mamma med spire

Anbefalte innlegg

Jeg håper det, men det kan jo være at det bare er en av mange rare ting kroppen lurer meg med. Har ingen andre tegn i det hele tatt. Og nå er det jo søndag... alt er stengt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnnaMathea

Hmm, kan det være et positivt tegn at man får litt væske som kommer ut fra puppene?

 

Jeg fikk det sist mnd uten å være gravid, og har også fått det tidligere når vi ikke var prøvere. Kan være mange ting, men hvorfor ikke håpe at det er pga graviditet:)

 

Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM UKE 12

**************************

Mandag 19.03

*Arie

 

**************************

Tirsdag 20.03

* Mammamio* 19pp

* Cindy85

*

 

**************************

Onsdag 21.03

* Najaden 8 pp

*

 

**************************

Torsdag 22.03

* Ullsokken 4pp

*

 

**************************

Fredag 23.03

* Renate

*

 

**************************

Lørdag 24.03

*

 

**************************

Søndag 25.03

*

 

**************************

Gravid:

*Arie

 

**************************

Inn i ny PP:

*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterkere test i dag 13dpo! Ikke tegn til mensen. Murringer i livmoren, ekstremt trøtt, lett for å gråte og store pupper. Ja, kanskje jeg tørr å slippe smilet frem.

 

Etter to SAer, ei lite jente, MA og to kjemiske, håper jeg det er min tur igjen!

 

Ja, jeg smiler litt i smug :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer igjen dere som har testet positiv:-) det gleder meg. Håper på min tur snart. Er utrolig lang denne ventetiden. Selv er jeg jo i 3pp, men første ble sa. Har samme symtomene som da, bare ikke så smertefulle.... men det burde jo være bra:-) mensmurring, skikkelig vonde pupper og temeratur og temperament stiger. Er så spent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanken...dette var også min 3pp første endte i sa akkurat som deg.krysser fingrene for deg.når har du ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende uke for oss dette! Jeg har ikke mange symptomer, men som sagt væske i puppene, også må jeg tisse heeele tida. Tror jeg skal kjøpe test i dag. Men tror egentlig den er negativ. Slutta jo på pilla i februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi! :-D ser en veeeeldig svak strek på billigtest-strimmel i dag :-D stoler ikke helt på den, men første gang jeg ikke har blendahvit på bt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kjøpte jeg CB, men det får bli denne ene gangen. Satser på billigtester etterpå, for det var dyyyrt!

 

Altså, jeg er førstegangsprøver i første pp. Det står på testen at man bare har 50% for å få positiv test hvis man i det hele tatt er gravid 4 dager før IKM... Burde jeg i så fall tvinge meg selv til å vente nærmere helga før jeg tester? (IKM på lørdag eller søndag) Det er jo ikke sikkert jeg er gravid da, men om jeg er det, så er det heller ikke sikkert at det vises. *sukk* hvorfor skal det være så vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom mensen, 4 dager for tidlig!!! Bah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig Renate! Lenge til jeg får vite noe enda, hele 6 dager til IKM, evt teste på torsdag har jeg bestemt meg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikm til fredagen... Jaja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemille84

Gratulerer Arie og _JuNi_! Dere er heldig!

Renate, jeg frykter samme skjebne som deg ettersom jeg har hadde noe spotting igår. MEN lever i håpet enn så lenge! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, her har det skjedd mye ;)

 

Jeg skulle si gratulerer til alle de som har fått positiv test, men det var så lenge siden jeg har vært her inne at det var mange innlegg å lese gjennom så jeg glemte navnene på dere, men gratulerer til dere som har blitt gravid ;)

 

Kjedelig med tanta Renate! Jeg tror egentlig jeg følger etter deg for jeg begynte å spotte idag.

Satser på å ha mer tid til å være her inne neste runde. Det har vært veldig mye å gjøre i det siste!

 

Åh, jeg håper ikke den dumme tanta dukker opp og at det kun er litt spotting! Jeg vil virkelig ikke inn i 20pp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til alle med positive tester! Hurra for dere!

 

IKM UKE 12

**************************

Mandag 19.03

*Arie

 

**************************

Tirsdag 20.03

* Mammamio* 19pp

* Cindy85

*

 

**************************

Onsdag 21.03

* Najaden 8 pp - tanta kom allerede 14 mars :-(

*

 

**************************

Torsdag 22.03

* Ullsokken 4pp

*

 

**************************

Fredag 23.03

* Renate

*

 

**************************

Lørdag 24.03

*

 

**************************

Søndag 25.03

*

 

**************************

Gravid:

*Arie

 

**************************

Inn i ny PP:

*

Najaden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...