Gå til innhold

Dr. Morris - suuuupersvak test....


Anon-Cru

Anbefalte innlegg

Hei hei!

 

Ny på forumet, og har et spørsmål om Dr. Morris' tester. Jeg tester i går kveld og i dag tidlig, og får en kjeeeempesvak strek (må myse...). Noen som har erfaring med Dr. Morris-testene? Skal være 8 eller 9 dpo i dag, så vet at testen ville være svak om den var positiv.

 

Det kan jo være en skyggestrek, men valgte bevisst dette merket da jeg ikke ønsket en blåfarge-test, da jeg har sett skyggestreker og trådstreker på disse før, og blitt lurt. Trodde det ville være vanskeligere å se skyggen på en rosafarget-test (om noen skjønner hva jeg mener...). Det som gjør at jeg tror den kan være positiv er at jeg synes det er supersvak farge på heles streken, ikke bare langs kanten, og at det faktisk ser ut som det er farge, ikke grått.

 

Noen som har erfaringer med dette testmerket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, brukte merket forrige gang (mistet dessverre), uken etter jeg skulle ha hatt mens, og det streken var noe heeeelt annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, kommer nok til å teste lørdag. ønsker ikke å bruke digital test, siden jeg er såpass tidlig i svangerskapet - noen som har tips til tester hvor det er liten sjans for å se skyggestrek...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde vært lettere å se bilde om det var fokusert på testen,ikke på asfalten...

 

Men siden du ikke er kommet til IKM enda, om jeg forstod riktig, så er det jo mulig at den er svakt positiv.

 

Krysser fingrene for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser en strek :) Ulempen med å teste så tidlig er jo at over halvparten av befrukta egg gir tapt før mensdato så ikke bli helt knust om streken forsvinner nå da. Jeg håper streken blir sterkere og sterkere! Tvi tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og ser helt klart en svak strek(som er mye sterkere enn min som jeg frykter er en skyggestrek).

Hvordan går det? fått noe sterkere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...