Gå til innhold

Mensen?


MammaHåp1

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mensen 22 januar etter 1 ivf forsøk, jeg testet også negativt. Nå er jeg 3 dager over syklus og enda ikke fått mens....noen som har erfart det etter ivf? Jeg har kjent menssmerter i ca 4 dager nå...og jeg som venter på å beg. På progynova....og mensen kommer aldri....utålmodig!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest usababy

Ja, jeg hadde forsinket mens etter første forsøk. Sikkert pga hormonene og medisinene en har tatt.

Skjønner utålmodigheten!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart at mensen var right on time etter forsøket. Har enda ikke fått den, 4 dager over nå :/ testet negativt på blodprøve i dag, så da får jeg nok bare vente å se:) hvor mange dager var du forsinket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Jeg fikk mensen dagen etter negativ test. Neste mens kom først 36 dager etter at første blødning etter det negative forsøket.

Vanligvis har syklusene vært på ca 28 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Kjenner igjen utsatt mens etter ivf forsøk. Mensen kom right on time rett etter, men den påfølgende mensen kom fra over en til over to uker senere den andre gangen. Det var veldig frustrerende når en bare tenkte på å få satt igang igjen. Skjønner deg veldig godt, men det er ikke så mye å få gjort med det. Håper for din del at den er rett rundt hjørnet så du kan sette igang. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelige tider dette her....men mensen har nå kommet og jeg har beg på progynova endelig!!:) blir det forhåpentligvis st.olav i uke 11:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldig du:) sitte å vente på ukå eg og. Vondt i ryggen å mensen smerter men ingen mensen:/ på dag 31:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg ikke så heldig , måtte vente til dag 34 før jeg begynte. Virket som en evighet, men den kom visst dalende:) jeg hadde det samme som deg, mensensmerter uten mens i ca en uke f ør mensen kom, så da kommer den nok snart til deg også:) masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...