Gå til innhold

~ IKM uke 10 ~ (ny 22.feb)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner deg så godt Ella84! jeg har ventet på mensen, og siden den ikke kom på onsdag som ventet, så dro jeg av flere tester, som jo selvsagt var negative:(

Men inatt kom tanta på besøk, heldigvis.

Nå håper jeg du får en avklaring også idag;)

Jeg er fryktelig usikker på syklusen min jeg da, siden jeg fikk mens natt til idag.. om jeg hører til ikm uke 14 eller 15. Men, men.. det har jo ikke så fryktelig mye å si egentlig. Bare fint å vite liksom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker3gull: Hører ikke du til IKM uke 14, siden du fikk mensen denne uken? Eller åssen er det?:/

Når vi snakker om dri.... så kom den nå mens jeg er på jobb! Har så PMS plager at jeg må jobbe hardt med å holde den under kontroll og ikke glefse mot kundene:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig :(

vel, jeg ligger vel omtrent midt imellom uke 14 og 15 siden tanta kom på natta. Men følger uke 14 jeg, siden det er der jeg har vært stort sett hele tiden;)

Vi sees der vi da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel fullføre her !

 

**IKM UKE 10****

 

**********

Mandag, 05.03

Amedillo

ingunn1504

Marend

**********

Tirsdag, 06.03

 

**********

Onsdag, 07.03

-ønsker3gull

-Julestrømpa, 6PP

**********

Torsdag, 08.03

-Dossa 19pp, dobbel pergo denne runden

-Tjohei <3 7pp andre runde med provera

-Severine

- Minimikro

**********

Fredag, 09.03

- LilleMeto 14 pp pergo runde 5!(!!!!)

-Nora-Pernille 2.pp

-Betta prøver igjen, dobbel pergo..

**********

Lørdag, 10.03

-Athina 35 pp

-Guroen

**********

Søndag, 11.03

 

*********

Gravid

Kattungen (prøver på nr 3)

 

************************

Inn i en ny PP

-Gutt04+Gutt10+2012?

-Amedilo

- Athina 36 pp.

- Dossa 20 pp

-ønsker3gull (2pp)

Tjohei <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :) Jeg har ikke vært så aktiv her inne denne pp.. Siden jeg mistet før jul så har jeg nesten prøvd å unngå disse forumene siden det har vært litt vondt...

 

Men måtte jo innom å sjekke hvordan det står til på IKM uka vår.. :) Jeg har IKM i dag, men fikk negativ da jeg testet med billigstrimmel.. men noen minutter etter fristen var den jammen positiv! så nå håper jeg alt jeg kan for at tanta ikke skal dukke opp, og at jeg forhåpentligvis får en positiv test i morgen...

 

Det samme skjedde da jeg bli gravid sist... positiv etter fristen ene dagen, og positiv før fristen neste dag..

 

Går bare rundt meg selv i dag... min kjære er på havet, så har ikke fått snakket med han heller, så blir bare gående rundt med tankene mine alene.. men etter 2 år som prøvere og en SA bak oss så håper jeg virkelig at det venter meg en positiv test i morgen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :) Jeg har ikke vært så aktiv her inne denne pp.. Siden jeg mistet før jul så har jeg nesten prøvd å unngå disse forumene siden det har vært litt vondt...

 

Men måtte jo innom å sjekke hvordan det står til på IKM uka vår.. :) Jeg har IKM i dag, men fikk negativ da jeg testet med billigstrimmel.. men noen minutter etter fristen var den jammen positiv! så nå håper jeg alt jeg kan for at tanta ikke skal dukke opp, og at jeg forhåpentligvis får en positiv test i morgen...

 

Det samme skjedde da jeg bli gravid sist... positiv etter fristen ene dagen, og positiv før fristen neste dag..

 

Går bare rundt meg selv i dag... min kjære er på havet, så har ikke fått snakket med han heller, så blir bare gående rundt med tankene mine alene.. men etter 2 år som prøvere og en SA bak oss så håper jeg virkelig at det venter meg en positiv test i morgen!! :)

 

Ønsker deg masse lykke til:) krysser fingre for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har glemt å oppdatere lista her inne jeg. Får ikke til å kopiere fra mobilen, men kan en av dere søte jenter sette meg på over i ny pp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. da va dagens test også tatt, og den har samme svake streken som i går.. men denne gangen kunne jeg se den før 3 minutter var gått, men ble tydeligere etter fristen.. fortsatt veldig svak... er på syklusdag 32 i dag.. er jeg gravid??

 

synest det er så rart at det er så svakt etter IKM.. sist testet jeg positivt 2 dager før, jeg har ingen ømme pupper som jeg også hadde sist..

Jeg hadde positiv digital EL test på syklusdag 17 og 18, så jeg vet jo omtrent når den var...

 

huff, bekymringer bekymringer... er bare så redd for at hcg stiger for sent... blir litt engstelig med en SA friskt i minne....

 

Har jo bare lyst til å hoppe opp og ned å rope at jeg er gravid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt betta. Men kjøp deg en digital test, der det står om du er gravid eller ikke:) da jeg testet fikk jeg svak strek på billigstrimmel, så løp å kjøpte en digital test og der sto det klart og tydelig:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**IKM UKE 10****

 

**********

Mandag, 05.03

Amedillo

ingunn1504

Marend

**********

Tirsdag, 06.03

 

**********

Onsdag, 07.03

-ønsker3gull

-Julestrømpa, 6PP

**********

Torsdag, 08.03

-Dossa 19pp, dobbel pergo denne runden

-Tjohei <3 7pp andre runde med provera

-Severine

- Minimikro

**********

Fredag, 09.03

- LilleMeto 14 pp pergo runde 5!(!!!!)

-Nora-Pernille 2.pp

-Betta prøver igjen, dobbel pergo..

**********

Lørdag, 10.03

-Athina 35 pp

-Guroen

**********

Søndag, 11.03

 

*********

Gravid

Kattungen (prøver på nr 3)

 

************************

Inn i en ny PP

-Gutt04+Gutt10+2012?

-Amedilo

- Athina 36 pp.

- Dossa 20 pp

-ønsker3gull (2pp)

-Tjohei <3

-LilleMeto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**IKM UKE 10****

 

**********

Mandag, 05.03

Amedillo

ingunn1504

Marend

**********

Tirsdag, 06.03

 

**********

Onsdag, 07.03

-ønsker3gull

-Julestrømpa, 6PP

**********

Torsdag, 08.03

-Dossa 19pp, dobbel pergo denne runden

-Tjohei <3 7pp andre runde med provera

-Severine

- Minimikro

**********

Fredag, 09.03

- LilleMeto 14 pp pergo runde 5!(!!!!)

-Nora-Pernille 2.pp

-Betta prøver igjen, dobbel pergo..

**********

Lørdag, 10.03

-Athina 35 pp

-Guroen

**********

Søndag, 11.03

 

*********

Gravid

Kattungen (prøver på nr 3)

Betta prøver igjen, dobbel pergo

 

************************

Inn i en ny PP

-Gutt04+Gutt10+2012?

-Amedilo

- Athina 36 pp.

- Dossa 20 pp

-ønsker3gull (2pp)

-Tjohei <3

-LilleMeto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da på siste dag av denne IKM uken så tør jeg å skrive meg på listen... som gravid!! :S Jeg skjønner det nesten ikke helt ennå, men i dag fikk fikk jeg et svakt men veldig tydelig kryss på cb+, så en positiv cb og to positive billigtester så stemmer det vel da?? :)

 

Men bekymringene er mange.. og jeg lurer på hvorfor jeg tester så svakt positivt nå etter IKM.. Jeg hadde jo positivt 2 dager før sist jeg var gravid?? jeg hadde positiv el test 23 og 24 februar, så regner jo med jeg hadde el fredagen den 24.. eller tidlig lørdag kanskje?

 

Men nå Må jeg slutte å bekymre meg.. Det er vel kanskje naturlig etter å ha opplevd å miste... men

Jeg er gravid igjen!!

 

Lykke til videre dere som gikk videre til ny pp, jeg krysser fingrene for dere og satser på jeg ser dere på 1 tri...

(for jeg har ikke tenkt meg tilbake hit til "bli gravid") ;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da på siste dag av denne IKM uken så tør jeg å skrive meg på listen... som gravid!! :S Jeg skjønner det nesten ikke helt ennå, men i dag fikk fikk jeg et svakt men veldig tydelig kryss på cb+, så en positiv cb og to positive billigtester så stemmer det vel da?? :)

 

Men bekymringene er mange.. og jeg lurer på hvorfor jeg tester så svakt positivt nå etter IKM.. Jeg hadde jo positivt 2 dager før sist jeg var gravid?? jeg hadde positiv el test 23 og 24 februar, så regner jo med jeg hadde el fredagen den 24.. eller tidlig lørdag kanskje?

 

Men nå Må jeg slutte å bekymre meg.. Det er vel kanskje naturlig etter å ha opplevd å miste... men

Jeg er gravid igjen!!

 

Lykke til videre dere som gikk videre til ny pp, jeg krysser fingrene for dere og satser på jeg ser dere på 1 tri...

(for jeg har ikke tenkt meg tilbake hit til "bli gravid") ;)

 

Klem

 

Gratulerer så masse:) du er gravid<3 vet du hvor langt du er på vei? Masse klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da på siste dag av denne IKM uken så tør jeg å skrive meg på listen... som gravid!! :S Jeg skjønner det nesten ikke helt ennå, men i dag fikk fikk jeg et svakt men veldig tydelig kryss på cb+, så en positiv cb og to positive billigtester så stemmer det vel da?? :)

 

Men bekymringene er mange.. og jeg lurer på hvorfor jeg tester så svakt positivt nå etter IKM.. Jeg hadde jo positivt 2 dager før sist jeg var gravid?? jeg hadde positiv el test 23 og 24 februar, så regner jo med jeg hadde el fredagen den 24.. eller tidlig lørdag kanskje?

 

Men nå Må jeg slutte å bekymre meg.. Det er vel kanskje naturlig etter å ha opplevd å miste... men

Jeg er gravid igjen!!

 

Lykke til videre dere som gikk videre til ny pp, jeg krysser fingrene for dere og satser på jeg ser dere på 1 tri...

(for jeg har ikke tenkt meg tilbake hit til "bli gravid") ;)

 

Klem

 

Gratulerer så masse:) du er gravid<3 vet du hvor langt du er på vei? Masse klem

 

Tusen takk! <3

 

Jeg hadde pos el test torsdag og fredag for litt over 2 uker siden.. men mulig at selve eggløsningen kom litt sent da? siden jeg ikke testet positivt før på IKM dagen.. hehe jeg er testoman, så har testet mye! og fikk positiv 2 dager før IKM sist jeg var gravid...

 

Så... om jeg hadde el på lørdagen, så vil jeg tro at jeg er 4+1 i dag... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :) Ja, el kan ha kommet noe senere, eller egget festet seg senere denne gang enn forrige? Ingenting å bekymre seg for, nå skal du nyte :) Hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :) Ja, el kan ha kommet noe senere, eller egget festet seg senere denne gang enn forrige? Ingenting å bekymre seg for, nå skal du nyte :) Hurra!!

tusen takk! :D

 

Ja det er vel kanskje ikke en fasit på hvordan det er fra gang til gang.. så ja, HURRA!!! :)

 

Skal prøve å nyte så godt jeg kan, men blir noen nervepirrende uker.. mista i uke 6+3 i desember.. men nå SKAL det gå bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror ikke jeg har lest om folk som har fått samme resultat på samme dpo dag for flere graviditeter faktisk. Er sikkert mange faktorer som avgjør dette. Det sies at de som får sent og svakt positivt svar etter IKM har så bra nyrefunksjon at det blir lite hcg til urinen. Man har sikkert faser hvor organene er bedre og dårligere enn de pleier, alt fra kosthold og livsstil. Egget bruker jo alt fra ca. 3-8 dager på å feste seg så det har nok mye å si også. Kombinert med senere eggløsning enn man trodde så kan det fort bli et svakere resultat enn før :)

 

Det kommer til å gå bra denne gangen skal du se. Høres så fælt ut å miste :( Jeg blir ikke gravid engang, men har tenkt mye på at jeg hadde blitt beroliget dersom jeg var uvitende om å være gravid, for så å oppdage en sa (som jo er vanlig). Da hadde jeg iallefall visst at jeg kan bli gravid :) Sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tror ikke jeg har lest om folk som har fått samme resultat på samme dpo dag for flere graviditeter faktisk. Er sikkert mange faktorer som avgjør dette. Det sies at de som får sent og svakt positivt svar etter IKM har så bra nyrefunksjon at det blir lite hcg til urinen. Man har sikkert faser hvor organene er bedre og dårligere enn de pleier, alt fra kosthold og livsstil. Egget bruker jo alt fra ca. 3-8 dager på å feste seg så det har nok mye å si også. Kombinert med senere eggløsning enn man trodde så kan det fort bli et svakere resultat enn før :)

 

Det kommer til å gå bra denne gangen skal du se. Høres så fælt ut å miste :( Jeg blir ikke gravid engang, men har tenkt mye på at jeg hadde blitt beroliget dersom jeg var uvitende om å være gravid, for så å oppdage en sa (som jo er vanlig). Da hadde jeg iallefall visst at jeg kan bli gravid :) Sukk..

 

Ja det er nok mye som spiller inn i forhold til hvor fort kroppen skiller ut hcg.. Det gikk hvertfall unormalt sent nedover med meg da jeg mista, og jeg testet positivt på graviditetstestene mine til langt ut i januar! hehe rart å si det, men jeg trodde aldri jeg skulle være så gla for å se en helt negativ test noen gang! ;) Men for meg betydde det jo at jeg endelig kunne prøve igjen.. ;) så kanskje det har en sammenheng... at den går sent opp og ned med meg..?

 

Ja det var utrolig vondt å miste.. :( selv om det var så tidlig, så var jo vi så uendelig lykkelige, den gangen hadde vi prøvd i over 1,5 år, så det var jo veldig etterlengta.. Nå har vi prøvd i 2 år, og håper det blir med denne gangen.. ;)

 

Jeg har en sønn på snart 8 år fra et tidligere forhold, så jeg visste heldigvis at jeg kunne bli gravid.. Men med pcos og ingen syklus overhodet tok det sin tid...

Får håpe du tester positivt snart du også! ;) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...