Gå til innhold

~ IKM uke 10 ~ (ny 22.feb)


Fiemamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her kommer lista vår ;)

 

****IKM UKE 10****

 

**********

Mandag, 05.03

Amedillo

ingunn1504

**********

Tirsdag, 06.03

 

**********

Onsdag, 07.03

-ønsker3gull

-Gutt04+Gutt10+2012?

-Julestrømpa, 6PP

**********

Torsdag, 08.03

-Dossa 19pp, dobbel pergo denne runden

-Tjohei <3 7pp andre runde med provera

-Severine

- Minimikro

**********

Fredag, 09.03

- LilleMeto 14 pp pergo runde 5!(!!!!)

-Nora-Pernille 2.pp

**********

Lørdag, 10.03

 

Athina 35 pp

**********

Søndag, 11.03

 

*********

Gravid

 

************************

Inn i en ny PP

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt ny på forumet her, men slenger meg på denne tråden, og satser på at jeg skjønner systemet riktig:)

 

****IKM UKE 10****

 

**********

Mandag, 05.03

Amedillo

ingunn1504

Marend

**********

Tirsdag, 06.03

 

**********

Onsdag, 07.03

-ønsker3gull

-Gutt04+Gutt10+2012?

-Julestrømpa, 6PP

**********

Torsdag, 08.03

-Dossa 19pp, dobbel pergo denne runden

-Tjohei <3 7pp andre runde med provera

-Severine

- Minimikro

**********

Fredag, 09.03

- LilleMeto 14 pp pergo runde 5!(!!!!)

-Nora-Pernille 2.pp

**********

Lørdag, 10.03

 

Athina 35 pp

**********

Søndag, 11.03

 

*********

Gravid

 

************************

Inn i en ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Marend :) Du kommer fort inn i dette :D

 

Lillemeto, du er lagt til bollen nå ikke sant?

Ariel hva med deg?

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

****IKM UKE 10****

 

**********

Mandag, 05.03

Amedillo

ingunn1504

Marend

**********

Tirsdag, 06.03

 

**********

Onsdag, 07.03

-ønsker3gull

-Gutt04+Gutt10+2012?

-Julestrømpa, 6PP

**********

Torsdag, 08.03

-Dossa 19pp, dobbel pergo denne runden

-Tjohei <3 7pp andre runde med provera

-Severine

- Minimikro

**********

Fredag, 09.03

- LilleMeto 14 pp pergo runde 5!(!!!!)

-Nora-Pernille 2.pp

**********

Lørdag, 10.03

-Athina 35 pp

-Guroen

**********

Søndag, 11.03

 

*********

Gravid

 

************************

Inn i en ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ekle opplysninger som kommer nå, men lurer litt?Fikk plutselig sånn tykk el slim/propp nå, er da eggløsningen over? Fikk lagt inn aksjer fre, søn og i dag ons etter at dette slimet kom. Får håpe det går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariel, jeg veit ikke hva det kommer av. Men høres ut som dere har fått inn aksjer til rett tidspunkt ;)

Du skal se at nå sitter den lille spiren :D

 

Vi har fått lagt aksjer idag tidlig også så nå har vi gjort vår jobb :) nå må egget og spermen gjøre sin jobb riktig ;)

Blir to spennende uker dette her *weeee* Er godt jeg har dere å skravle med slik at tida går fortere :D

 

Jeg skal hente ungene seinere idag.

Tenkte å vaske litt i heimen slik at det blir ryddig. Hater rot og støv :P

 

Ha en super fin dag snupper <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen :)

 

I dag tror jeg jammen testen ble positiv. Først var det kun en strek, men iløpet av de fem minuttene ble test streken sterkere og sterkere, tilslutt ble den like sterk som kontroll streken :)

Fikk lagt aksjer i går, og tar en runde til i dag. I går kveld hadde jeg også en del el-slim, og dette var mye mer tyntflytende enn tidligere, og jeg kunne strekke lange tynne tråder, så håper virkelig svømmerne finner veien!

Kartongen med juice får nå stå til evt neste pp. Syns juicen er god, men tør ikke drikke mer, tilfelle det skal provosere frem abort eller lignende.

 

Den tiden som kommer nå fram til IKM er tortur. Jeg hater DPO land, og syns tiden går så ekstremt sakte. ønsket om en liten baby er så enormt stort.

 

Håper flere og flere får EL i disse dager, og mange vidundere unnfanges :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen:)

Ja dette blir spennende Dossa:) Hihi

 

Så bra julestrømpa, bare å kaste seg over mannen da:) hehe

 

Ha en fin dag alle søtinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hei jenter :)

 

Da har jeg sendt søknad og cv til et av hotellene i byen her :) Krysser fingre for at jeg lykkes. NOE må vel jeg og lykkes med, hehe ;) Burde hatt "Donald" som mellomnavn.

 

Føler ikke det ble gjort nok innsats i el-dagene denne pp, så har ikke mye håp for å si det sånn. Det er sikkert fordi jeg ga f i å teste etter el så nå vet jeg ikke om jeg har hatt det eller ikke, sant.. Vi har jo lagt aksjer så og si hver dag siden jeg sluttet å blø etter tr, med unntak av et par dager. Men de dagene var ikke sammenhengende så har gått maks 24-30 timer uten ny "innsprøytning" :P Sånn går det når man føler alt håp er ute og man har gitt opp :)

 

Har fått gnagsår på hælene etter å ha begynt å gå turer, deilig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingra for deg Fiesnupp :) Denne jobben skal du få :D

Noe skal du klare også som du sa det så fint sjøl *smiler*

Høres ut som dere har fått lagt inn de nødvendigste aksjene ;) Nå er vi vel begge to i DPO land og vi skal sammen juble om to ukers tid :) :) :)

 

Jeg har vær ute og kjøpt nye gardiner til stua og kjøkkenet :) Ble sååå fint. Ble gråe i stua og blåe på kjøkkenent :)

Og jeg har vaska vinduene idag så nå kan vi se ut jo :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

****IKM UKE 10****

 

**********

Mandag, 05.03

Amedillo

ingunn1504

Marend

**********

Tirsdag, 06.03

 

**********

Onsdag, 07.03

-ønsker3gull

-Gutt04+Gutt10+2012?

-Julestrømpa, 6PP

**********

Torsdag, 08.03

-Dossa 19pp, dobbel pergo denne runden

-Tjohei <3 7pp andre runde med provera

-Severine

- Minimikro

**********

Fredag, 09.03

- LilleMeto 14 pp pergo runde 5!(!!!!)

-Nora-Pernille 2.pp

-Betta prøver igjen, dobbel pergo..

**********

Lørdag, 10.03

-Athina 35 pp

-Guroen

**********

Søndag, 11.03

 

*********

Gravid

 

************************

Inn i en ny PP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :) Da melder jeg meg inn hos dere.. :)

 

Hadde en SA rett før jul, og er virkelig klar for å prøve på nytt! Var litt usikker på om jeg fikk EL denne mnd selv om jeg har gått på dobbel pergo.. Det er nemlig ikke alltid jeg får EL selv om jeg går på det... Men i dag fikk jeg smilefjes på testen min!!!! :D

Vi er i gang igjen! :D

 

 

Håper uke 10 blir en gledens uke for oss alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeeees honeypunch :wub: Vi skal juble om to uker! Hvor er vi nå'a? 2dpo? Mista helt styringa :) Kanskje denne mnd med null fokus og glemsel og andre ting å tenke på fører til en like bortglemt graviditet :) Tenker litt på om jeg får den jobben nå. Det er tiltredelse snarest såvidt jeg har skjønt. Hvilke rettigheter har jeg mtp permisjonslønn osv. dersom jeg blir gravid nå? Man må jo ha jobbet så og så lenge. Og sånn btw, hvilke andre økonimiske ytelser har man krav på eller kan få som førstegangs? Skjønner ikke forskjell på de ulike stønadene osv. Jeg tenker også på hvor dritt det blir hvis jeg blir gravid nå snart og må gå på ny jobb råkvalm og i dårlig forfatning. For ikke å snakke om hvor kleint det blir å evt. måtte sykmelde seg for svangerskapsplager så tidlig i en nyansettelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Betta :) Har gitt streng beskjed til alle om å jobbe knallhardt denne pp'n så nå må det bare bli en usedvanlig positiv tråd! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen betta:)

 

Lillefie: tror man må ha jobbet 6 mnd, og det går jo bra hvis du er i fin form:) hvis ikke får du fortsatt sykemld:) skjønner det er kjedelig, tenkte det samme da jeg begynte i ny jobb. Men uansett kommer du jo tilbake når permisjonen er over:) og tror at sjefene er klar over hvilken risk de tar ved å ansette kvinner i våres alder:)

Ønsker deg masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arielmi: ååå? Trodde man måtte ha jobbet et år for å få permisjonslønn? Et svangerskap er akkurat 3-4 mnd for kort hvis jeg blir gravid nå hvis det stemmer med et år og jobben blir min :) Eller er det sånn an man minst må ha jobbet 6 mnd, men da vil få kortere permisjon fordi man ikke har råd til å gå ulønna, enn hvis man har jobbet i over et år? Knotete forklart.

 

Ja, ikke sant. Føler meg ikke som noen hykler som søker jobb midt i prøvetida. Det er diskriminering å ikke ansette kvinner i fruktbar alder og heller ikke lov. Men mange unngår å ansette likevel. Derfor sier jeg ikke en dritt om planene om familieforøkelse, for det kan de for selv at søkere ikke sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arielmi: ååå? Trodde man måtte ha jobbet et år for å få permisjonslønn? Et svangerskap er akkurat 3-4 mnd for kort hvis jeg blir gravid nå hvis det stemmer med et år og jobben blir min :) Eller er det sånn an man minst må ha jobbet 6 mnd, men da vil få kortere permisjon fordi man ikke har råd til å gå ulønna, enn hvis man har jobbet i over et år? Knotete forklart.

 

Ja, ikke sant. Føler meg ikke som noen hykler som søker jobb midt i prøvetida. Det er diskriminering å ikke ansette kvinner i fruktbar alder og heller ikke lov. Men mange unngår å ansette likevel. Derfor sier jeg ikke en dritt om planene om familieforøkelse, for det kan de for selv at søkere ikke sier :)

 

Er litt usikker, men er blitt forklart at de tar de 6 best betalte mnd i løpet av et år og får penger ut fra det. Og da holder det med å jobbe 6 mnd vil jeg tro:) er usikker på hvordan det er med permisjon, men tror det blir som vanlig at man kan velge og få 100% lønn eller 80% og litt lenger permisjon. Men ville hørt med noen som har litt mer peiling, jeg har bare hørt hva venninner av meg som har barn har sakt:) men tenker at du ikke bør bekymre deg for det nå, alt kommer til å ordne seg:)

Klemmer på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo snupper :) bare titter innom for å si hei :)

Dossa så digg med rent hus til helgen :) håper du jobber hardt med aksjene :)

Lillefie spennende med jobb søkingen :) håper det klaffer :) hmm gnagsår av å gå tur sier du?? Høres ut som den perfekte unnskyldningen for å kjøpe seg nye sko :) (jupp jeg har sko dilla) :)

Velkommen til dere nye :)

Jeg har nattevakts uke å dagene bare flyr av sted ;) veksler mellom himmel og helvete... I går endte jeg opp i krangler med mamman og søsteren min og endte med at jeg lå hjemme på sofaen og grein frem til jeg skulle på jobb :( i dag har jeg hatt en super dag med ei venninne som laget middag til Meg og vi Skravlet og kosa oss frem til jeg dro på jobb :) ingen aksjer hverken i går eller i dag men men ;)

Resten har jeg glemt og dette ble jo mer enn bare et lite hei :) knis

Kose på

Endret av Tjo hei<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia dere fine damer:)

LilleFie krysser fingrene for at jobben blir din:)

Tjo hei håper du får en bedre dag i dag (sender deg en stor klem)

Koselig med flere nye navn på lista:) håper det blir mange det klaffer for i denne pp:)

 

Jeg har ikke vært aktiv på disse sidene denne pp (det er travelt med jobb, unger som skal hit og dit, skole, trening og aksje innlegging) men nå er jo EL over for denne gang så jeg kan prioritere litt anderledes;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...