Gå til innhold

Tidlig ul nr 2 i dag....


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Er 8+ 0 i dag, hadde en ul for snart 2 uker siden (6+1), kunne ikke finne hjerteaktivitet da, og det ble observert en blødning inne i livmor... har gått på sv.skaps bevarende sprøyter x2 i uken siden, er spent på resultatet i dag....

 

Jeg får tidlig ul pga mistet tvillinger i ma for 1 år siden og hadde en sa i august...

betaler iallefall egenandel, så det er ikke helt gratis, men tror det er fordi jeg får oppfølging av privat gyn. sprøytene koster også ganske mye.

 

krysser fingrene for <3 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snuppa, har tenkt masse på deg!! Hvordan går det? Du må si fra hva som skjer.. Krysser alt jeg har XXX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaa.... Tenker masse på deg, tenker litt på meg selv og.. Ser det er så mange som går igjennom så mye trist... Uheldigvis er det vel sikkert et flertall av dem som sitter inne på forum for å ha støtte, som har gått igjennom disse tingene mange ganger før. Så burde heller være positiv å tenke at alt går bra<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går jo bra veldig mange ganger også! men vet at mange av disse som alt går bra for ikke nødvendigvis bruker all sin tid på bim ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ihihi nemmelig..:) Har ingen rundt meg som er gravide som jeg kan dele ting med, så er bare litt kjipt å sitte å kjede meg alene når jeg lurer:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har det egentlig på samme måte! i løpet av de siste årenes prøvetid så har liksom alle mine venninner blitt ferdige med ungeflokken sin... så ingen som er i samme sit akkurat... da er bim bra å ha! ;)

 

tiden går virkelig sent i dag! vurderer å ta meg et langt og avslappende bad, men må vel nesten rydde litt først... tikk, takk, tikk, takk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg kjente jeg ble nervøs nÅ nÅr jeg leste dette. HÅper virkelig alt gikk bra i dag og at ting stÅr supert til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var utrolig deilig å se at alt var bra! :) hjertelyden er den vakreste melodien jeg har hørt på lenge! ;)

 

nå kjenner jeg at jeg endelig kan begynne å glede meg litt og se fremover! :) Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da :( jeg hadde noe influensa aktig i forrige uke og var helt skutt! alle symptomene var dobbelt så sterke og trøttheten ekstrem :( God bedring snuppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...