Anonym bruker skrev 18 februar 2012 - 13:21:
Vil heller skryte av mannen min. Han selv ville ikke ha dette barnet, han var litt for abort (pga min helsetilstand, sliter litt med underlivet og magen) Det virker som alle her inne har noe å klager for på sin bedre halv del! dere visste sikkert hvordan mannen deres var FØR dere ble gravide! Kom på at det ikke er bare vi som er gravide, mannen er OGSå gravid! Ikke bokstavlig talt, men det er mye som forandrer seg hos de også! Her i huset har mannen min vist stor forståelse for at jeg ikke alltid orker å rydde og ta helga vasken hver helg, at jeg heller vil sove enn å ut å gå på ski med de stØrste. mannen min kommer hjem fra jobb, lager middag, rydder opp, tar med de stØrste ut så jeg får hvilt (pga kvalme) er ikke slik nå da, da det endelig har gått over og energien min har kommet seg

Kunne ikke funnet bedre mann. å når der kommer til svigermor. Ser at noen her har skrevet at de maser om egen nØkkel til deres hjem å slikt. Her har svigermor og svigerfar egen nØkkel til hjemme vårt, MEN ALDRI om de har opptrådd over streken og bare gått rett inn og slikt, som andre skriver her inne. Den nØkkelen er kunn til nØd! OM vi er borte eller noe slikt. Husker spess en gang her. JEg var skikkelig syk og minste jenta vår var syk også, mannen min hadde ringt og ringt og fikk ingen svar (hØrte ikke telefon, da jeg og barnet sov og sov) da hadde mannen min ringt svigermor og bedd henne ta turen hit, fordi han ble littt bekymret. Da brukte hun nØkkelen og låste seg inne og var her hele den dagen til mannen min kom hjem. Laget middag til oss, og dullet. å nå når jeg er grvid har de heller ikke gått over streken, her er det kunn respekt og forståelse. Når der gjelder svigerinnene min, er vi nesten som sØstre.. IKKE Mere å si om den saken! Så JEG HAR BARE EN TING å SI OM SVIGERFAMILIEN MIN!! KUNNE IKKE FåTT BEDRE!
Jeg er så ENIG!
Man kan jo tenke seg hvordan det hadde vært uten disse... det skal jeg forklare litt om! :
Jeg har aldri hatt en far, eller dvs en sinnsyk far uten at jeg vil gå inn på det, han er iallefall ingen naturlig del av vårt liv.
Jeg hadde en mor som jeg elsket og elsker over alt i denne verden, og som hele livet har vært min klipe, i et liv som har vært forferdelig vanskelig! Jeg hadde en svigerfar som var den mest fantastiske mannen jeg kan tenke meg, etter min mann som heldigvis er svært lik han.
Mai: 2009, Min oldemor dØr. En oldemor som har vært en ekstremt nær person for meg. hun dØde 94 år gammel. ikke tragisk, men naturligvis likevel trist.
Mars 2010, mamma dØr etter og ha fått kreft for 3 gang, dØr 4 uker etter å ha fått diagnosen. Min sØnn feiret sin ett årsdag på lindrene avdeling!
Juni 2010, min Svigerfar dØr. Jeg og svigermor finner han bevisslØs i sengen, ambulanse kommer, 5 timer senere kobler vi fra respiratoren og han dØr.
Juli 2010, farfar til mannen min dØr. Et stk syk tante som ikke ville vente 2 dager med begravelsen så vi fikk ikke vært med, (var på middelhavscruice og var i venezia da det skjedde).
November 2011: Min bestefar dØr.
Dvs, at min mann og jeg og vårt barn (snart kommer en jente også), kun har min svigermor igjen.
Våre barn har kun EN bestemor, nå og resten av sitt liv.
Vi skal oppdra, og forsØke og være lykkelige over livet vi har, når det er så få i nær familie og dele og glede seg over det med.
HELE livet skal vi oppleve alt med våre barn, tilnærmet alene.
Tenker at folk generelt burde vært mer fornØyd og takknemlige for menneskene de er heldige å ha i livene sine.
Jeg skulle dØdd for å ha en irriterende mor, svigerfar eller far.
Kanskje det er slik at feilen ikke alltid ligger hos dem...
PrØv å sett litt mer pris på de dere har, for plutselig, UTEN AT du REKKER og blunke så er de borte! - borte for alltid... evig og alltid,. og barna dine vil ikke ha besteforeldre, eller far for den saks skyld.
Lær dere å sette litt pris på det dere har.
Jeg kan også synes at svigermor er litt i overkant noen ganger, men det er fortsatt mor til min mann og bestemor til våre barn, og jeg vet altfor godt hvordan det er å ikke ha dem.
Så legg noe av irritasjonen til side, og vær litt takknemlige istede.
Mannen min er en av få, får jeg inntrykk av...for herregud så mye bitching det er av fedrene tli ens barn her inne. For helsikke, gå fra han da!