Gå til innhold

Svaaaaaak positiv test eller skyggestrek??


Maammaa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter , først av alt Gratulerer så kjempe kjempe mye !!!:)

 

Nå må dere bare nyte tiden fremover og ikke stresse og tenke altfor mye på det, bare nyt tanken på at dere har en liten spire som kommer til å være der inne i ca.8mnd til , alt kommer til å gå super bra for oss alle !

Jeg tenkte jeg skulle tipse dere om en bok som er veldig hjelpsom (for dere som liker å lese da) den heter ""the secret" den er bare helt super om du ønsker å oppnå noe , som at spiren skal sitte der hele veien ut :) den hjelper deg å slappe av masse , jeg lover :)

 

Vi sees på 1 trimester da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Alessandro+baby i magen :)' timestamp='1329816087' post='144018633]

Hei jenter , først av alt Gratulerer så kjempe kjempe mye !!! :)

 

Nå må dere bare nyte tiden fremover og ikke stresse og tenke altfor mye på det, bare nyt tanken på at dere har en liten spire som kommer til å være der inne i ca.8mnd til , alt kommer til å gå super bra for oss alle !

Jeg tenkte jeg skulle tipse dere om en bok som er veldig hjelpsom (for dere som liker å lese da) den heter ""the secret" den er bare helt super om du ønsker å oppnå noe , som at spiren skal sitte der hele veien ut :) den hjelper deg å slappe av masse , jeg lover :)

 

Vi sees på 1 trimester da :)

 

Tusen takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! har du testa i dag igjen eller?

tester så klart hver dag til det blir tomt av de billigtestene mine. i dag var den like sterk som kontrollstreken :) er så gla. for sist gang vart ikke streken sterkere og endte i sa. så håper denne spira holder seg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! har du testa i dag igjen eller?

tester så klart hver dag til det blir tomt av de billigtestene mine. i dag var den like sterk som kontrollstreken :) er så gla. for sist gang vart ikke streken sterkere og endte i sa. så håper denne spira holder seg der :)

 

Så bra :) Jeg har ikke testet noe, får gjøre det i helga - uff, jeg merker jeg er litt nervøs, og skulle ønske det bare kunne være 100% sikkert at alt gikk rette veien :)

 

Har du fortsatt mye symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

symptomene går opp å ned. småkvalme/uvell som kan variere dag til dag. men kjenner det når jeg blir stressa.. puppene er ømme og ser ut som de forandrer seg.

men kjenner at jeg ikke kan bruke alle apparata når jeg trener på helsestudioet. har opplegg som går på bekken, bekkenmuskulatur og rygg. og kansje trøtt/sliten

men det er jo veldig tidlig enda.

enn du?

 

skulle ønska en kunne vare sikker ja. fikk legetime på mandag så jeg får snakket med legen så han kan berolige meg litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

symptomene går opp å ned. småkvalme/uvell som kan variere dag til dag. men kjenner det når jeg blir stressa.. puppene er ømme og ser ut som de forandrer seg.

men kjenner at jeg ikke kan bruke alle apparata når jeg trener på helsestudioet. har opplegg som går på bekken, bekkenmuskulatur og rygg. og kansje trøtt/sliten

men det er jo veldig tidlig enda.

enn du?

 

skulle ønska en kunne vare sikker ja. fikk legetime på mandag så jeg får snakket med legen så han kan berolige meg litt..

 

Samme her - går veldig opp og ned :) Puppene er ikke ømme i det hele tatt, kjenner stikninger og at ting skjer i nederste del av magen, litt små uggen (men ikke sånn veldig kvalm, det går fort over) og kanskje sovner litt mer på sofaen nå enn før :) Treningen har jeg opprettholdt som normalt, kanskje litt mer annpusten.

Har ikke legetime før 21(!!!) mars - uff, det er altfor lenge til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff ja lenge til i denne situasjonen :) måtte bare ringe legekontore for er så stressa og det er jo ikke bra. men det har mye med at er redd å miste siden jeg gjorde det forje gang. forhåpentlig får jeg tidlig ul. har litt lyst til det. kansje jeg får stresse litt ned når vi får se et bankende hjerte om et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...