Gå til innhold

endelig gravid :) ny her...


<3 oktobernurk <3

Anbefalte innlegg

Nei legen regner kun fra siste mens dag:) På ul i uke 12 får du se bebis, og se hjertet som dunker. jeg fikk ikke høre. men kan jo hende andre har mer fancy utstyr:P

 

Skal ikke alltid stole på hva testen sier heller... men eggløsning kan jo være senere enn man skulle tro osv... ordentlig termin får du etter ordinær ul hvertfall:) Kan hende di gir ny termin på tidlig også hvis man tar innvendig så di ser ordentlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe stod 2-3 på min og ( står ikke noe høyere enn det uansett).. Dvs 4-5 uker på vei.. å jeg var ikke 4 uker engang. så spent på hva endelig resultat blir på ul:-):-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja okei, for stod og 3+ på esken så rart den ikke gikk til 3+ for jeg er mer enn 5 uker på vei hehe :) hvertfall etter menstermin, lastet ned en app på mobilen, genialt :) men skal bli kjekt å få en bekreftelse på hvor langt en egentlig er på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :) Jeg er 4 + 1 i dag, så kommer rett bak deg ;)

 

Jeg skal vel på første ul i uke 7. Vi har brukt 1,5 år på å bli gravide og har vært på utredning på fertilitetsseksjonen på sykehuset. Overraskelsen var stor da vi plutselig var gravid mens vi ventet på laproskopi og prøverør - klarte det helt alene :) Pga dette sa legen på sykehuset at jeg skulle ringe med engang om jeg ble gravid i mellomtiden slik at jeg kom inn på ul tidlig for å se om alt var som det skulle.

 

Jeg har vært på 3 innvendige ul (uten å være gravid), og det er ikke ubehagelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye messy + spire :) så det er ikke ubehagelig med innvendig ul?? jeg blir bare super forvirret av å lese her inne hehe, blir ikke klok på noe :) hadde bestemt meg for ul i uke 12, men vil jo høre hjertet og, ikke bare se det :) er det best med innvendig ul da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...