Gå til innhold

Flere fra Nedre Eiker som venter barn i sommerhalvåret 2012?


Tregodegaver

Anbefalte innlegg

Jeg venter selv nr 2 den 30.juni. Hadde vært koselig å treffe andre i nærheten som venter barn, både før og etter de små kommer :-) Kafè, trilletur, hjemmetreff etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter også nr 2 i sommer, men i slutten av juli eller begynnelsen av august. Alltid koselig å ha flere å dele barseltiden med. Det er noen flere fra nedre eiker på tråden om treff i Drammen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Krokstadelva, og venter nr 2 i slutten av august.

Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen her, da jeg er innflytter for ikke så lenge siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg bor også i Krokstadelva, men termin i slutten av april. Så ikke akkurat sommerbarn, men er gjerne med på noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lagt ut nytt treff i treffkalenderen. Veldig hyggelig om dere blir med pandala og babylykke86 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som har forslag til sted vi kunne hatt et lite treff for oss nedre-eiker-mammaer? Kafè eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) Så denne. Jeg bor i Krokstadelva,kjenner ikke mange her,så vil gjerne bli kjent med noen:) Har termin 24.april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Er gjerne med på et treff med Nedre Eiker mammaer :) Det er jo ikke så lenge igjen her (25. april) og ser at det gjelder noen flere i denne tråden.

Ang kafe så vet jeg fint lite om kafeer i området. Har ikke bodd her så lenge og har heller ikke utforsket så mye. Har sett de på Buskerud storsenter og noen bakerier i Mjøndalen. Det ene der virket jo koselig da :)

Hvis noen har tid og mulighet så er jeg med jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Foreslår å ta et treff på ett av bakeriene i Mjøndalen i nærmeste framtid, slik at Rosa77 rekker å være med før hennes termin. Hvilket av bakeriene synes du virket koselig, Rosa77?

 

Hva med en ettermiddag i uka om kommer mellom 16.og 20.april?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at Høibakk er det med best plass, det er vel bare et bord på den gamle koselige bakeren? Høibakk stenger 17 på hverdager i følge nettsidene. Eventuelt går det an med Kamille, men de stenger vel 16 eller 17, men der er det jo superkoselig. Hvis det blir treff til uka kan jeg fra 14.00 man, tirs, torsdag og fredag. Om vi skal møtes etter 16-17 tida tror jeg vi må til Drammen eller lignende.

Hva passer for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så bra :) Jeg har vært innom et bakeri en gang og der var det bord, men jeg aner ikke hva det heter. Det lå inn en sidegate fra arbeidergata eller hva den heter. Men vi kan bare si Høibakk? Så lenge man kan ta en kaffe eller en brus så går vel resten av seg selv tenker jeg :)

Ang dag så kan jeg alle dager så det kan dere bestemme. Skulle det ha blitt på ettermiddagstid så er jeg litt mer usikker denne uken (eller neste uke blir det jo egentlig ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ser nå at Pandala og KI83 også har termin nå hvert øyeblikk :-) Lykke til til dere også, håper flest mulig kan denne uka...

 

Jeg slutter på jobb i Drammen kl 1530 alle dager untatt fredag. Fredag har jeg fri dnne uka, så fredag passer best for meg pga de korte åpningstidene på bakeriene...

 

Ellers så kommer jeg gjerne fra kl 16 de andre dagene også da... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Litt treg å svare her jeg.

Jeg kan godt møte på fredag formiddag på bakeriet. Kan flere da så er det jo supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir det treff i morgen? Ser ut som det bare er blåklokkemamma og Rosa77 som kan. Jeg slutter på jobb 14.00, så jeg kan eventuelt komme ti-femten minutter over to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Det ser ut som vi kan bli i allefall 3 personer, hvis du kommer Sommerbabyspire:-). Jeg kommer kl 14 på Høibakk, og ser om det er flere som dukker opp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei... jeg sjekket trÅden i gÅr kveld rett før babysommerspire skrev og tenkte at da ble det nok ikke noe treff likevel. SÅ har jeg vært pÅ farten i hele dag og kom inn hjemme for en liten stund siden. Tenkte ikke pÅ at jeg bare skulle ha dratt innom.

Var det noen som kom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåklokkemamma og jeg hadde en hyggelig lunsj. Vi trodde kanskje du var i gang med fødsel vi :) om du vil møtes en annen dag kan du jo sende en privat melding til en av oss eller legge ut her. Ha en god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne ha vært litt mer våken her ja så jeg kunne ha hilst på dere. Så lenge det ikke skjer noe de nærmeste dagene så er jeg nesten like ledig hele neste uke som denne uken som var. Bortsett fra mandag og kanskje fredag... Jeg kan sende melding og høre om dere har lyst på en lunsj til i nærmeste fremtid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Er ikke fra Nedre Eiker, men Øvre Eiker ;)

Og venter min gutt nr to i slutten av juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Silje. Blåklokkemamma og jeg hadde et treff i Mjøndalen, men det var ikke så stor respons. Om du har lyst til å bli kjent med flere sommergravide i området anbefaler jeg at du slenger deg på treffet vi skal ha på Lizzis 16. Mai kl 18.00. Det ligger i treffkalenderen her inne. Der er det jenter fra Hokksund, Skotselva med mer også. vi er en gjeng på ca 15 stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan,

 

jeg bor i Mjøndalen og venter nr. 3 i september. Hadde vært hyggelig å møte noen i området som kommer til å være hjemmeværende på samme tid=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nordlandsjente. Du er også hjertelig velkommen på Lizzistreffe som ligger i treffkalenderen. Vi er flere fra Mjøndalen og Krokstadelva der. Det hadde vært hyggelig å møtes oss "lokale" bare også. Blåklokkemamma og jeg har prøvd det før, men da var det bare vi som møtte opp. Men om du og Silje ønsker et treff så blir jeg gjerne med, og det tipper jeg blåklokkemamma blir med på også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med! Jeg er ledig på ettermiddagene denne uka. Fint at det nå er flere inne på denne tråden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...