Vi er flere i samme båt :-) Vi har totalt fire barn i dag, hvorav ett felles. Nå venter vi det femte, og andre felles. Vi har vært på Riksen og tatt blodprøver, og skal på UL mandag. Blodprøvene ble tatt for snart to uker siden, så antar de har fått de i retur. Kjipt å ikke vite hvordan det står til med prøvene - og lurer på om de ville ringt oss før UL-timen om det var store utslag på blodprøvene. Tør ikke ringe og spørre heller - så går inn i en laaang helg. Håper selvsagt på gode tall. Mest av alt frykter jeg å ligge sånn i mellomsjiktet og må vente enda mange uker på fostervannsprøve. Jeg synes dette har vært et ekstremt langt trimester. Lykke til dere som venter, og gratulerer til deg 5 barnsmamma som fikk så gode tall.
Hei Eaglebeagle

Jeg skjønner hvordan du har det, den ventingen er forferdelig...
Jeg tror ikke de ringer pga. blodprøvene da legen vår sa de kun utgjør 5% av prøveresultatet. Det er UL som står for 95%, og de aller, aller fleste får bra UL, så dette går nok kjempebra skal du se

Til dere som venter, prøv å gjøre noe hyggelig, lei en film, spise god mat, jeg syntes det hjalp å være i aktivet når jeg gikk og ventet, og plutselig er dagen der, da var jeg helt rolig

Lykke til alle dere som skal til blodprøver og UL, jeg krysser alt jeg har for dere

Og gleder meg til å følge dere videre

Ha en flott helg alle sammen!