God morgen jenter
TjoHei: Uff, ikke noe særlig å gå å småhangle i flere uker, håper formen kommer seg snart! God bedring
Cornflake: Du er kjempeflink å trene

Stå på

Jeg tror kanskje det blir en made in Thailand-baby på deg jeg
I dag har Leah kosedag hjemme, hun fikk bestemme på søndag hvilken dag hun ville være hjemme og valgte i dag..har hatt full nedtelling

Fikk seg jo en ekstra dag hjemme i går, men det er denne dagen hun har sett fram til

Og selvsagt må hun ha mest mulig ut av dagen og ville stå opp 6.30..jeg ba henne ligge litt til, men da måtte hun selvsagt tisse..så da var det bare å stå opp
Snart skal vi begynne å bake rosa makroner, og så skal vi prøve oss på hjemmelaget iskrem av de eggeplommene som blir til overs

Tror svigermor kommer på besøk litt senere, hun har kjøpt en nydelig kjole til Leah og skulle komme innom med den..og da må hun få smake på de rosa mesterverkene våre
Til middag skal vi lage pitapizza og så skal vi se Pocahontas 2, jeg gleder meg som en unge

Og i kveld er det serietid for meg etter at snuppa er i seng..ahh, herlige fredag
Ha en nydelig dag alle sammen
Metti: Jeg tenker ekstra på deg og håper så inderlig at du vil få en positiv test i disse dager!