Gå til innhold

*Gullfiskbollen* Ny 15. februar


*Ruger på novembersnuppe*

Anbefalte innlegg

Hei alle gullfisker, håper alle har hatt en fin helg:)

Ikke fått lest over alle her, så skal prøve å lese over og svare folk imorra.

 

Nå er jeg på dag cd 38 og tok en EL test istad som ser ut til å være positiv. Begge strekene virker hvertfall like tydelige(og er den ikke positiv hvis teststreken er like sterk som kontrollstreken eller sterkere?)

Har fortsatt ikke fått tr og fortsatt ikke fått tydelige tegn på at hu er på vei.

Trodde det skjedde noe de to tidligere dagene siden jeg hadde smerter helt nederst i magen som kan minne om menssmerter bare mere press i magen og litt stikking.

Vet ikke helt hva jeg skal tenke. Hvor lang tid kan det ta før tr kommer etter piller?

Tok en graviditetstest forrige helg, men den var negativ. Blir sprø av den ventinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forrige helg er lenge sidan. Eggl tester slår ut på både lh og hcg, frå 25. Enten har du eggl no og venter mensen om 14 dagar, elelr så er du gravid :) klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morgen jenter :)

Nå har jeg snart vært oppe i to timer våknet kvart over fem av at hunden sto i buret og hylte og peip så spratt opp av sengen for å finne ut hva som var galt men det virker ikke som det er noe... Han kom med beinet sitt og ville leke!!!! Duste hund gå å legg deg igjen sier jeg bare!! Men men nå har det gått to timer og jeg er lys våken og bikkja ligger og snorker på stua ;) han har vært ute på do spist mat og lekt så da var han fornøyd... Jeg er fortsatt full av influensa og har derfor sovet alt for mye og er nå våken... Hrmf...

Dossa hvordan er formen?? Holder du deg hjemme i dag??

Ser at de fleste har hatt en fin helg :)

Velkommen hjem Renate:)

Plopp glemte resten :)

Får ta en kaffe kopp så kommer jeg sterkere til bake :)

Kose på :wub:

Endret av Tjo hei<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen snupper :)

 

Tjohei, hehe...måtte le av hunden din *knis* Jaja den fikk din oppmerksomhet og var stor fornøyd med det ;) Formen min er noe bedre. Bare vondt i halsen og snørrete og litt feber. Skal bare på jobb fra kl 1150-1320 :) Tar en paracet før jeg går så overlever jeg de to timene. Veit jeg er dum, burde sikkert holde meg hjemme. Men det er så mye styr med vikarer *off*

 

Gullet er dårlig og tror dere ikke at vesla fikk feber i natt *bah* er jo bare to uker siden ho var dårlig så trodde ikke ho ville bli smitta igjen.

Da blir jentene hjemme fra barnehagen og gullet fra skolen.

Imorra må jeg bli hjemme med ungene.

 

Vesla kom og sa "mamma kan jeg vær så snill og få muffins til frokost og siden jeg er syk så får jeg vel fastisk lov til å spise is vel" God jenta mi :D

 

Jeg hater når ungene er dårlige, synes vi har fått vår dose for ei god stund fremover *bah*

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Tjohei og Dossa: God bedring, håper både store og små blir fort frisk igjen :)

 

I går da jeg endelig våknet litt tittet sola fram ute, og da smurte jeg mat og tok med Leah ut på sparketur :) Det begynte å snø tett da vi la i vei, men akkurat da vi kom fram til dit vi hadde tenkt å spise så kom sola fram igjen :) vi var ute i 2,5 timer ca og koste oss :)

 

Senere skulle sambo til svigerfar for å se fotball, og satte oss av hos mamma og pappa..vi spiste middag der og så kom søster og familien så barna lekte og hadde det gøy :) Han skulle hente oss ca 19 da kampen skulle være ferdig, men så ble det ekstraomganger og straffekonk, så vi ble ikke henta før 20..og da var det allerede en stund siden Leah skulle vært i seng, så hun var stuptrøtt og ikke helt blid :P Sovnet i bilen og fikk ligge på sofan og sove til jeg gikk og la meg :)

 

Likevel skulle hun tidlig opp i dag også :P Så jeg vurderer å bytte ut zumban med søvn i dag ;)

 

Ha en super dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres lurt ut Leah ;) for denne gangen kan du med god samvittighet bytte ut zumba med litt søvn *knis*

Høres ut som dere hadde en idyllisk dag igår :) :) Fikk et fint bilde i hodet mitt Leah :wub:

Kose deg masse idag :)

 

Nå bader jentene :) De har hver sin Dora badedukke og stor koser seg i leken :D

 

Herre jisus tror dere ikke at snuppa begynner å få feber *aaaah*

Så ble hele gjengen syke :( Håper at etter at denne uka er over så er alle på beina igjen og det blir lenge til neste syke runde!!!

 

Tjohei, god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LEah, enig med Dossa :) kvil deg!

 

Dossa, så deilt med sjukdom!!

 

Eg er tilbake på jobb i dag. Brekte meg så felt i dusjen i dag at eg trudde magen skulle revna. Og kasta opp som berre det midt på gata i byn. Så må sei det så langt har vore fantastisk å byrja på jobb igjen :( Trur eg må gå for 60 prosent eller noko.

 

Vog meg i dag- er jo mandag :) 53 enno. Har vore oppe i 54 nett, men i dag var det altså 53. Glad for det. Håpar vekta heldt seg nede.

 

Nokon som har erfaring med togreiser? Har så lyst å reisa på storbyferie, men er redd for å fly i svangerskapet. Nokon som har erfaring? Har lyst til STockholm, paris, budapest og praha :) :) :) Noko av desse som lett kan kombinerast?

 

Ha ein flott dag! klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå var det mye sykdom i bollen, synes jeg... Håper både store og små blir friske snart. Anton har vært i storslag i helga, og vi har kost oss masse :) Var til og med finvær så vi fikk prøvd akebrettet.

 

Lilla, du må passe på så du ikke blir for tynn, du skal jo legge på deg ganske mye du som er så slank i utgangspunktet :) Men det går nok bra enda. Håper kvalmen slipper taket snart, synes du har slitt lenge nok nå. Hvor langt er du på vei? 13-14 uker? Da bør det jo bli lettere om ikke så lenge.

 

Hmm, alt jeg skulle kommentere er visst borte vekk :) Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Alle

 

Har hatt en grei helg me besøk og skitur.. I dag kom mensen me et bang og tok me seg syke smerter. Så i dag blir eg hjemme fra jobb. Ringte avdelingslederen og hu var så forståelses full..

 

Nå venter jeg bare på telefon fra klinikken om hvordan opplegget blir videre. De sko ringe i dag eller i morgen.

Men legen sa at neste gang sko de få det te så det var litt oppmuntrene å høre selv om eg vet at det er ingen garanti.

 

Jeg er fremdeles langt nede men klarer å se fremover og et lite lys...

 

God bedring til alle syke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du har et lite håp, Metti :) Det var jo tross alt eskimoer dette, så kanskje det går bedre med ferske egg? Krysser fingrene for deg :) *Klemme på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh må ta det siste først her nå :)

Metti så bra at det er litt lys i tunnelen :) da finner du veien opp kjeller trappa :) så flott å høre at du får positive tilbake meldinger fra legen :) sånn skal det være :) håper ikke tanta gir deg smerter for lenge :)

Dossa god bedring til deg og resten av sjuklingene i heimen :)

Var der Leah som hadde vært ute i går?? Ja det tror jeg det var :) i så fall hørtes det ut som en super dag og ja søvn må prioriteres :)

Der datt jeg ut.. Hrmf skulle jo tro at det var noe som het influensa tåka for den lider jeg av... Skal egentlig jobbe ekstra i morra men tror det blir hjemme dag så da er vinterferien i gang for min del :)! Tror det blir en tur på hytta hvis formen tillater det :)

Kose på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zom zom spola litt tilbake her nå og må bare si til lilla at pass på deg selv nå :) får si som en sa til meg en dag når jeg sto på jobb og var syk: hvem takker deg?? Ta vare på deg selv!!

Tigerlise så kos med ake tur :)

Og så kom den hersens influensa tåka dah...

Dere jeg glemte: en gooooood snørrete kos fra meg får dere :) ha ha

Kose på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ test i dag :( Æsjjjj :(

 

off eg føle med deg.. Det er så tungt å vente og vente og aldri få to streker... Se at alle andre har barn og du føler at alle har perkte liv rundt deg...

Men meg og deg Cornflake skal stå sammen og klare dette tilslutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test idag jeg og, sjekket etter 3 min og den var negativ.

Men så kikket jeg på den igjen istad og syns jeg kan se antydning til en kjempe svak strek. Veldig usikker på om det er en skyggestrek eller noe annet. Vet heller ikke om den streken kom innenfor de 5 minuttene eller etter.

Prøvde å ta bilde av for å legge ut, men får ikke med streken på bildet med kameraet mitt.

Redd streken skal være ønsketenkning egentlig, bare fordi jeg vet hvor den skal være. Hva tror dere? Noen som har opplevd å se en kjempesvak strek og ikke vært gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test idag jeg og, sjekket etter 3 min og den var negativ.

Men så kikket jeg på den igjen istad og syns jeg kan se antydning til en kjempe svak strek. Veldig usikker på om det er en skyggestrek eller noe annet. Vet heller ikke om den streken kom innenfor de 5 minuttene eller etter.

Prøvde å ta bilde av for å legge ut, men får ikke med streken på bildet med kameraet mitt.

Redd streken skal være ønsketenkning egentlig, bare fordi jeg vet hvor den skal være. Hva tror dere? Noen som har opplevd å se en kjempesvak strek og ikke vært gravid?

 

Jeg kommer ikke til å stole på de svake strekene igjen. Forrige syklus fikk jeg svake streker på dpo 9, 10 og 11, likevel så kom mensen. Jeg vil nok anbefale at du tar testen igjen om to dager. Hvis streken er så svak at den ikke vises på bilde, da vil jeg nok si at testen er negativ dessverre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Metti ;)' timestamp='1330348219' post='144034154]

Negativ test i dag :( Æsjjjj :(

 

off eg føle med deg.. Det er så tungt å vente og vente og aldri få to streker... Se at alle andre har barn og du føler at alle har perkte liv rundt deg...

Men meg og deg Cornflake skal stå sammen og klare dette tilslutt...

 

Takk :) Det må jo bli vår tur en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en ny test om noen dager Prøvekanin. Da skal du se at du vil få en sterkere strek :D Krysser fingra for deg!!

 

Cornflake, pokker at testen ikke blir positiv. Men er enig med Metti :) det skal bli deres tur og det snart <3

Når har du IKM søta?

 

Her er det feber hos alle ungene :(

Leit at de ikke er seg sjøl, de sprudler ikke bare så blanke i øyna.

 

Jeg føler meg noe bedre :)

Bare forkjøla og hoster litt.

 

Kose på :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Jeg har ikm torsdag eller fredag. Så det er jo noen dager til, men jeg er nokså sikker på at tr dukker opp til avtalt tid :( Stakkar lille deg, føler at det ikke var så lenge siden du var syk. Huff huff, håper du bli frisk snart snuppa. Og ikke minst resten av familien.

 

Metti: Vi får håpe at det er siste gangen tr er besøk hos deg (og meg). Jeg gruer meg masse til å sitte 11 timer på flyet med mensen :(

 

Litt gullfisk her...håper dere andre har det bra. Ha en fortsatt fin mandag :)

 

Klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt du Cornflake :wub:

Ikke lenge før dere reiser, er litt misunnelig på deg ;) men samtidig så unner jeg deg alt, ferie og baby ;)

Jeg er dritt lei av å ha sykdom i familien. Alle ungene fikk paracet før de la seg, så håper de får sove godt :)

Jeg har feber og er tett i nesa og hodet, så da tar jeg kvelden :)

God natt søta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Prøvekanin: Tatt ny test i dag? Har fått svake streker de 2 gangene jeg var gravid i fjor, og en gang uten å være det..men da kom mensen noen dager forsinket, så misstenker kjemisk. Krysser fingrene for at du får sterkere strek i dag :)

 

Cornflake: Krysser for at du også får strek i dag, enda noen dager til ikm, så håpet er fortsatt der :)

 

Hvordan går det med de syke? Både store og små må bli friske i en fei, ikke noe gøy å være syk. God bedring til alle :)

 

Jeg fikk både danset zumba og sovet i går, ble vel bare 30-40 min på sofan, så begynte sambo å mase om ting vi måtte dra ut og ordne..Ikke enkelt å ha han hjemme alltid, er jo vant med å være alene :P

 

I dag skal jeg på sykehuset på EEG, har ikke tenkt noe på den timen, nesten glemt det av..men nå kjenner jeg at jeg gruer litt. men det er heldigvis siste undersøkelse jeg må igjennom, så gjør de ikke mer..med mindre de finner noe, men det er det ingen av de som har noe tro på :)

 

Ha en fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Masse lykke til med timen du har på sykehuset idag Leah :)

Må være frustrerende at legene ikke finner ut hva som feiler deg. Skulle tro at de hadde kompetanse til det.....men men. Av og til må man være sin egen lege og stille diagnose før man går til legen. Slik skal det ikke være.

Husker jeg fikk kikhoste da jeg var i mine 20 årene. Gikk til legen og han trodde ikke på meg og ville heller ikke ta de prøvene som trengtes før å stille den diagnosen.

Fikk beskjed om at den sykdommen var jeg jo vaksinert mot så var overhodet ikke det som feilte meg.

Jeg var så dårlig, ringte til pappa som måtte komme ned til legen og han ble kjempe sinna på legen som ikke ville gjøre noe.

Det hele endte med at legen tok de prøvene som måtte og jeg fikk påvist at det var kikhoste jeg hadde.

Var en lege som ble lang i maska da gitt. Kunne ikke annet enn å beklage så mye.

 

To av tre unger har feber idag og de virker bedre enn de gjorde igår *juhu* Endelig går det den rette veien :)

 

Jeg har bare en time idag kl 1230-1320 :)

Formen kunne ha vært bedre, har feber men ikke noe høy, bare 38.7. Jeg har stor smerte terskel for jeg burde jo egentlig holdt senga idag men blæ blir så mye etterjobb på meg med vikar i klassen.

Imorra har jeg ingen timer bare møtetid men skal spørre om jeg kan bli hjemme :)

 

Ungene leker så godt sammen oppe i stua. Elsker når de ikke krangler men leker og koser seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Leah :)

Hrmf Dossa du er jo værre enn meg du :) tvinger deg på jobb :( håper du får være hjemme i morgen og slappe av og pleie formen :)

Kos at barna koser seg sammen da :)

Her er formen langt bedre noe hodepine men det kan jeg leve med :) sola skinner og varmer og snøen smelter :) i morgen drar jeg noen dager på vinterferie og det blir kos :) tror ikke jeg kommer på nett der så blir nok stilt på meg i noen dager :)

Planen i dag er en skikkelig opprenskning i klesskapet :) har walk in closet og der er det fullt :) gleder meg faktisk til å få ryddet der :)

Ønsker alle en super dag i solen :)

Kose på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...