Gå til innhold

har dere noen navne klar,september mammaer ;)


marguritten

Anbefalte innlegg

jeg har en venn som sier at jeg venter ei jente.

jeg tror det blir en gutt.

 

men min venn syns at jenta skal hete Sabrina isabella .

syns navnet er litt fint. men vet ikke om vi vil bruke det.

men nå går jeg å leker med navnet Sabrina.

har ingen andre navne som jeg tenker på.

 

 

aner ikke hva jeg skal kalle ungen hvis det blir en gutt.

 

har dere noen navne "klar" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så langt, syns det var kjempevanskelig med førstemann så vil jeg gjerne vite kjønn først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har en del navn klare, men mannen er ikke enig. :P

med førstemann så visste vi navnet med engang, men denne gangen står det stille.

 

Malte om det er en gutt, men det blir for spesielt, så det er egentlig ikke aktuelt.

 

Olivia om det er en jente, men mannen er ikke helt beigeistret..

 

Elina er og en favoritt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

malte er et ganske populært navn i danmark. :)

 

men det er jo så vanskelig med navn....

jeg liker også navnet Silke (også et populært navn i dk)

 

men med min andre jente slet vi mye..

hun gikk to dager uten navn.. så ble det bare Elisa lykke..

ikke så mange i dk,som heter det.

 

men hadde planer om å kalle henne for Dina,, men rett før fødselen så jeg filmen " jeg er Dina",, å jeg skulle ikke kalde ungen min etter et sinnsykt kvinne menneske ;)

 

så jeg tror jeg skal se noen gode film og finne noen navne der :P

kanskje blir det lille Conan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er fra Danmark jeg har det.. Faktisk fra en jaktfilm. Hehe.. :P Liker veldig godt skandinaviske navn, eller som er populære i Danmark og Sverige, men ikke er opprinnelig derfra. Navnet på gutten min er et typisk svenks navn, selv om det ikke er derfra, så navnet på babyen må jo stå i stil. :P Navn er gøy, men vanseklig. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mathea, Ella Sofie eller Olivia , Leander, Oliver eller Matheo ! :-) bare synd noen av jente og guttenavnene er så like, kan ikke ha begge deler, hehe. blir vanskelig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir ei jente skal hun hete Tuva :) Det har vi hatt klart i mange år :) Det er litt værre med guttenavn, der har vi ingen favoritter enda. Kanskje Casper eller Adrian.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en Kaspar fra før, og jeg har satt min elsk på Edgar - vi har egentlig hatt det navnet klart lenge, men det er så mange som rynker på nesa.. men vi liker det så,, =) men det er litt trist hvis det er "ingen" som liker navnet. Og Maiken da, hvis det blir jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har guttenavn, men jentenavn er det verre med...syns det er mange grelle. Har ett jentenavn jeg liker veldig godt, så det blir sikkert det isåfall ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen klare ennå :)

Sist hadde vi navnet klart på jenta, men da hun ble født passet det ikke. Så hun levde to dager uten navn.

 

Har lekt med tanken på Birgitte hvis det blir jente.

Benedicte og Birgitte.

Hehe, men kjæresten er ikke enig, så det blir nok noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ________

Liam hvis det blir gutt

 

Eleah eller Nathalén om det blir jente

 

 

Første mann har Emil, kjempe morro at ikke mindre enn tre av hans nermeste kompiser som er født ca samtidig har det.....

 

Derfor holder vi oss unna pop navn nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har jente navnet klart, men det er typisk at det blir en gutt.

Og der er vi SkikkeliG uenige! Min mann har fra alltid hatt ett navn som han synes er fint og bestemt seg for det om det blir gutt..

Men jeg liker det ikke.

Men det er en liten ulempe-vi ble egentlig enige om at når vi fikk barn at han kunne velge guttenavna og jeg jentenavna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker og tenker på navn. Godt at vi har 8mnd til på oss.. :P Skjønner ikke hva jeg tenkte med lengre oppe, for de er alle uaktuele. Haha.

 

Syns navnene Ella og Ellie er fine, men det liker jo ikke samboer, han syns Amalie er et fint navn, noe jeg ikke syns. Lurer på om vi bare skal la staten velge et navn.. Haha. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker og tenker på navn. Godt at vi har 8mnd til på oss.. :P Skjønner ikke hva jeg tenkte med lengre oppe, for de er alle uaktuele. Haha.

 

Syns navnene Ella og Ellie er fine, men det liker jo ikke samboer, han syns Amalie er et fint navn, noe jeg ikke syns. Lurer på om vi bare skal la staten velge et navn.. Haha. :P

 

Trykket på anonym igjen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentli bestandig hatt navnene Jessica og Filip klart viss jeg skulle få barn, nå faller ikke de i smak i heeele tatt.. Smaker veldig på Tilia nå viss det blir jente, men verken sambo eller familie syns det var noe fint :/ vi får se, guttenavn har jeg ikke peiling på :P men har enda lang tid på å bestemme meg/oss :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble ikke enig i guttenavn med nr 1, heldigvis ble det ei jente!

Stella ble vi enige i med engang, skjeldent og fint og med søt betydning <3

 

Hvis det blir jente denne gangen så har vi også noen navn klar, men fortsatt ikke noe guttenavn..

eller jeg har maaange fine guttenavn på lager, men barnefaren HATER de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna har en oldemor som så gjeeeeeeeerne vil ha noen oppkalt etter seg,,,, og nå har vi jo fått to barn som ikke har blitt oppkalt etter henne,,, så... Vel, blir det ei jente, MÅ hun hete Fredrikke.

Det sagt, så er det ikke aktuelt for oss å kalle ungen for bare fredrikke, sp da må vi finne et annet navn også.

 

Jeg som i utgangspunktet ikke liker dobbeltnavn, vil da få tre unger med dobbeltnavn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har navnene vært klare lenge... Førstemann har dobbelt navn (Thomas Leander) Så vi vil gjerne ha dobbelt navn på nr 2 også..

 

Jeg og mannen min liker vanlige navn som var populære da vi var små..

Blir det gutt så skal han hete William Christopher,

 

Blir det jente så skal hun hete Amalie, vi er ikke helt sikre på mellom navn der.. Så hvis noen har forslag til mellomnavn, så kom gjerne med det.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har valgt ut navn til begge kjønn, Jentenavnet er hemmelig foreløpig men om jeg får gutt blir det Nikolai:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er jentenavnet hemmelig? Men ikke guttenavnet? Si jentenavnet ogsååå! :) ihihi. Klems!

 

Jeg har også navn klart. Jente= Emma og Gutt= Olve:)

 

Gleder meg til å se hva som ligger inni magen miiiin<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde vel egnetlig jentenavnet klart, men så fikk naboparet (er også godt vennepar av oss) en jente og kalte henne det. Så vi har begynt på nytt. Heldigvis har vi nokså lik smak og er ikke noe vi trenger krangle og styre over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...