Gå til innhold

Jeg føder!!! :)


gullimagen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow..imponert over at du i det hele tatt er i stand til å skrive noe innlegg Nå!!!.... sånn var det ikke for meg sist gang hvertfall.. :) d var faktisk det siste jeg tenkte på.. ;)

Lykke til! heldig som snart er ferdig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men når man er så svak og velger epidural kan man gjere alt... feigt rett og slett.. fød som en kvinne... vis at du er sterk, men neida her foretrekker man å sitte på barnimagen mens man føder.. verden er jaggu meg blit sjuk... og helsevesne burde skamme seg som gir epidural til alle som bare ynker seg litt etter tre rier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei men når man er så svak og velger epidural kan man gjere alt... feigt rett og slett.. fød som en kvinne... vis at du er sterk, men neida her foretrekker man å sitte på barnimagen mens man føder.. verden er jaggu meg blit sjuk... og helsevesne burde skamme seg som gir epidural til alle som bare ynker seg litt etter tre rier...

 

Ehm.. Svak om man velger epidural? Hahaha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe...anonymknappen er god å gjemme seg bak skjønner jeg....

Masse lykke til gullimagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men når man er så svak og velger epidural kan man gjere alt... feigt rett og slett.. fød som en kvinne... vis at du er sterk, men neida her foretrekker man å sitte på barnimagen mens man føder.. verden er jaggu meg blit sjuk... og helsevesne burde skamme seg som gir epidural til alle som bare ynker seg litt etter tre rier...

 

 

 

Du som er svak! Tørr ikke engang å signere med eget nick! Fy skam deg! Her er det en dame som holder på å føde, å du velger å angripe henne Nå????? Synes det sier så utrolig mye om deg!!! Jeg blir så provosert over sånne feige tullinger som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du hvor lenge hun har hatt rier!?!? Jeg lå på sykehuset med intense rier i 11 timer før jeg måtte gå for epidural, og glad er jeg for det, for der skulle jeg ligge enda noen 13 timer!

Man er ikke feig om man velger epidural, kun HUN vet best hva som er best for HENNE!

 

Lykke til, nå er det ikke lenge til du får møte lille skatten din! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skulle det vært en liker og ikke liker knapp. Er det mulig å være så mot folk som velger epidural?? Må da være opp til hver og en. Dessuten er både smerte og fødselsopplevelser forskjellige, så I noen tilfeller er det best med epidural. Uansett hva en velger er det stooort å føde, og tøft uansett!! Husker selv jeg var veldig stolt som klarte gjennomføre det :) til og med med epidural, dere ;) uansett, lykke til, til alle som skal føde. Med eller uten epidural ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis en og samme person som driver å har det gøy med å diskutere med seg selv inne her, for det er jo like mange innlegg på anonym! Er vel ikke så tilfeldig det kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oh my god... går det an? faktisk så anbefaler av og til jordmødrene også epidural... alt etter fødselen. Hver og en fødsel er unik... jeg ønsket ikke i utg.punktet epidural heller som sikkert ingen gjør før de kommer i fødsel og utfordringene kommer. Jeg hadde dårlige rier som ikke gjorde noe. De gjorde bare vondt, kastet opp og ble dårligere av lystgass og akupunktur hjalp ikke. Jordmor sa at jeg måtte få epidural slik at de kunne sette i gang ristimulerende middel for å få fortgang. Og for en verden det ble da :) kunne også sittet på nettet en liten periode da ;) men like jæ..... vondt når hodet stod over ei ri midt på vei ut................................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei men når man er så svak og velger epidural kan man gjere alt... feigt rett og slett.. fød som en kvinne... vis at du er sterk, men neida her foretrekker man å sitte på barnimagen mens man føder.. verden er jaggu meg blit sjuk... og helsevesne burde skamme seg som gir epidural til alle som bare ynker seg litt etter tre rier...

 

Det er når jeg leser slike ting at jeg tillater meg selv å klappe meg selv på skulderen for å være et bedre menneske 8-) He he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

nei men når man er så svak og velger epidural kan man gjere alt... feigt rett og slett.. fød som en kvinne... vis at du er sterk, men neida her foretrekker man å sitte på barnimagen mens man føder.. verden er jaggu meg blit sjuk... og helsevesne burde skamme seg som gir epidural til alle som bare ynker seg litt etter tre rier...

 

Kjære deg! Jeg er Såå glad for at jeg valgte epidural- det gjorde at jeg fikk en drømmefødsel! Jeg ser ikke på meg selv som svak fordi jeg hadde epidural! Å det fornærmer meg at du i det hele tatt får deg til å si noe slikt. Du vet ingenting om hvor lenge jeg hadde gått med rier. Du vet heller ingenting om min bakgrunn for å velge epidural.

Å det at jeg var her inne i 5 min mens jeg fødte var for å få litt god ord og støtte! Beklager om du syns jeg er svak og mindre kvinne av den grunn! Men det er DIN mening!

 

Og til alle dere andre: tuuusen takk for gode ord og støtte! Fødselen gikk supert og det ene og alene pga epiduralen! Dere er SÅå søte:) skal skrive et eget innlegg om min fantastiske fødsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patetisk å legge inn slike kommentarer og i tillegg anonymt! Godt å høre at du fikk en fin fødselsopplevelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke over at det er mulig å ligge og føde OG være på bim! ;P Selv om jeg hadde epidural sist fødsel hadde jeg aldri klart det hehe...

 

Lykke til da ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos meg var det jordmor som anbefalte epidural, hadde da gått over et døgn og vell så det. og veeeldig glad jeg hørte på jordmor:)

 

gratulerer med baby:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!!!! Selv ligger jeg i sengen med smertefulle tak i magen - kanskje noe skjer her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På gjøvik får visst opp mot 40% epidural...Smerte er individuelt, og bør være opp til hver enkelt. Jeg skal selv føde for første gang iløpet av de neste to ukene, og har den instillingen at jeg prøver uten smertestillende først, men blir det for ille er jeg åpen for det meste..:) Jeg har jo ikke peiling på hvordan kroppen min takler smertene på forhånd..:)Gratulerer med vellykket fødeopplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å prøve uten for mange sikkert, som vil kjenne på naturlig fødsel. Jeg for min del ser ikke poenget. Om du brekker armen så er det da ikke noe status forbundet med å holde ut smerten? Idag hvor vi har meget bra smertelindring som ikke skader babyen kan vel kanskje motsatt føre til en lettere fødsel. Synes det er altfor mye status og klapp på skulderen når det snakkes om hvor fantastisk man er som føder uten smertestillende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...