Gå til innhold

Ikm i uke 7, flere?:)


kaklemor

Anbefalte innlegg

Fantastisk! Gratulerer så mye:-D skal krysse fingrene for at spira klamrer seg fast hos deg:-) så satser jeg på at viandre her inne kommer etter deg inn i 1.tri ;-)

 

tusen takk iidapida:-) * krysser alt jeg av fingre og tær * Håper dere alle følger etter:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja er fryktelig spennende=)) Vis jeg skulle være så heldig att det klaffer, skal jeg ikke si noe til legen med en gang. Men møte opp på gynekolog timen og bli "overrasket" hehe. Så får jeg sett knøttet å :P uten å vente til uke 18:)

 

Så utrolig smart;) Kanskje jeg skl gjøre det:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er fryktelig spennende=)) Vis jeg skulle være så heldig att det klaffer, skal jeg ikke si noe til legen med en gang. Men møte opp på gynekolog timen og bli "overrasket" hehe. Så får jeg sett knøttet å :P uten å vente til uke 18:)

 

Så utrolig smart;) Kanskje jeg skl gjøre det:-P

 

Ja syntes det var en fin plan hehe;) veit jeg skal ha ultralyd så da er det en snik titt hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg melder meg inn her, jeg. Var i ikm uke 8 i utg.punkt, med ikm 20.feb. Men det ser ut som syklusen har blitt litt kortere:-)

 

Er min 2 pp og fikk første mens etter pilleslutt 19.jan. Er på syklusdag 23. Idag merket jeg brunlig utflod i trusa (beklager detaljer) og er litt kvalm, faktisk! Har ingen andre symptomer, utenom svimmelhet hvis jeg reiser meg fort og litt hodepine. Kan dette ha vært festeblødning?

 

Vet ikke når jeg hadde el, men hadde sex hver dag fra 31.jan-4.feb. (merket ikke el-slim og tar ikke el-tester). Vet heller ikke når jeg har ikm, ettersom syklusen min er litt lang og klussete etter pilleslutt:)

 

Tenker å teste 14 feb, da er jeg på syklusdag 27, ellers tenker jeg 19.feb, som er senest forventet ikm (syklusdag 32) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

velkommen hit :) Jeg har ærlig sagt ikke anelse om festeblødninger o.l .. Men vet at det er noen som får en uke etter eggfesting en lyserosa utflod i følge av at egget festet seg.. hmm.. Krysser fingrene for deg:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk:-) nok en gang, gratulerer så mye! Denne gangen skal det ikke gå galt. masse lykke til, krysser det jeg har for deg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk:-) nok en gang, gratulerer så mye! Denne gangen skal det ikke gå galt. masse lykke til, krysser det jeg har for deg;-)

 

Tusen takk:-) Håper du og dere andre følger etter:-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har ikm onsdag, og er på 1. pp etter to ma, høst 11 og høst 10. Etter å ha lest denne tråden så måtte jeg selvfølgelig teste, og den var negativ. Man blir litt ambivalent, da man er redd for både det ene og det andre. Var nok kanskje litt tidlig å teste, men på de to andre så var jeg positiv tre-fire dager før ikm. Ja ja er vell bare å smøre seg med tålmodighet.

Følger spent med på med-prøvere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Har ikm onsdag, og er på 1. pp etter to ma, høst 11 og høst 10. Etter å ha lest denne tråden så måtte jeg selvfølgelig teste, og den var negativ. Man blir litt ambivalent, da man er redd for både det ene og det andre. Var nok kanskje litt tidlig å teste, men på de to andre så var jeg positiv tre-fire dager før ikm. Ja ja er vell bare å smøre seg med tålmodighet.

Følger spent med på med-prøvere :)

 

Tålmodighet er en dyd;) Hehe!

 

Håper på positiv for deg:) Forventer at noen følger etter til 1tri sammen m med:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg å lurer virkelig altså, jeg har hatt ømme pupper ei uke snart. kjenner ut som att tr kommer når som helst. mye trykk i magen/bekkenet akkurat som mens smerter. men ømme pupper før tr har da aldri vart så lenge. rart vis det plutselig skal klaffe før måneden med utredning og prøver. men kansje typisk å hehe. Bestilt tester så dem kommer nok mandag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har ikm i slutten av uke 7 hadde en sa søndag i uke 3. Kjenner at det stikker litt....hadde murring i går.... spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Åssen går d jenter? Jeg kom akkurat til å tenke på en ting. Jeg har ikke ømme pupper denne runden! Jeg har ALLTID ømme pupper fra 1dpo... Dette er første gang siden vi begynte å prøve. Vanligvis gjør det dritvondt bare av å gå fort trappa og de rister litt, nå kjenner jeg ingenting ved å klemme de. Vet ikke hva dette betyr for meg men jeg fikk en veldig god magefølelse gitt ;-) hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvemusen: Det er jo et bra tegn at noe er forandret:) Da jeg var gravid med jenta mi merket jeg omtrent ingenting fram til IKM.. imotsetning til alle de andre gangene jeg testet negativt, så kjente jeg alt mulig av symptomer.. hehe:)

 

Jeg hiver meg også med i denne gruppen. Hadde en SA i begynnelsen av januar. Mener jeg kan forvente IKM på onsdag den 15. :) Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet og ikke begynne testinga for tidlig..hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løvemusen: Det er jo et bra tegn at noe er forandret:) Da jeg var gravid med jenta mi merket jeg omtrent ingenting fram til IKM.. imotsetning til alle de andre gangene jeg testet negativt, så kjente jeg alt mulig av symptomer.. hehe:)

 

Jeg hiver meg også med i denne gruppen. Hadde en SA i begynnelsen av januar. Mener jeg kan forvente IKM på onsdag den 15. :) Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet og ikke begynne testinga for tidlig..hihi!

Har samme ikm-dato vi da:) Jeg testet positivt den 9 og har bare fått sterkere og sterkere:) Hadde også en sa i januar så er i samme båt vi da:) Håper det klaffe for deg(",)

 

Skal kjøpe en dig.test i morgen bare for å få det svart på hvitt(",) Tihi!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, du har virkelig testet positivt tidlig:) Du er heldig!

 

Jeg er ikke 100% sikker på IKM dagen. Hadde eggløsningssilm og murringer i eggstokkene, slik at jeg "tror" jeg har fått tilbake EL etter SA. Har ikke tatt EL-test og kan derfor ikke være helt sikker. Men reiste på jobb i nordsjøen rundt denne tiden. Hadde el slim to dager før jeg reiste ut, men også en til to dager etterpå, så el har nok vært her ute:( Men la inn noen aksjer rett før utreise, så kan jo være de har overlevd i to dager! Krysser ivertfall fingrene for det:)

 

Uansett så blir det bra å få syklus igjen, så kan vi begynne prøvingen for fullt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, du har virkelig testet positivt tidlig:) Du er heldig!

 

Jeg er ikke 100% sikker på IKM dagen. Hadde eggløsningssilm og murringer i eggstokkene, slik at jeg "tror" jeg har fått tilbake EL etter SA. Har ikke tatt EL-test og kan derfor ikke være helt sikker. Men reiste på jobb i nordsjøen rundt denne tiden. Hadde el slim to dager før jeg reiste ut, men også en til to dager etterpå, så el har nok vært her ute:( Men la inn noen aksjer rett før utreise, så kan jo være de har overlevd i to dager! Krysser ivertfall fingrene for det:)

 

Uansett så blir det bra å få syklus igjen, så kan vi begynne prøvingen for fullt :-)

 

Ja, testet klart positivt tidlig:) Blir spennende å se når d klaffe på deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Løvemusen: Det er jo et bra tegn at noe er forandret:) Da jeg var gravid med jenta mi merket jeg omtrent ingenting fram til IKM.. imotsetning til alle de andre gangene jeg testet negativt, så kjente jeg alt mulig av symptomer.. hehe:)

 

Jeg hiver meg også med i denne gruppen. Hadde en SA i begynnelsen av januar. Mener jeg kan forvente IKM på onsdag den 15. :) Så da er det vel bare å smøre seg med tålmodighet og ikke begynne testinga for tidlig..hihi!

Har samme ikm-dato vi da:) Jeg testet positivt den 9 og har bare fått sterkere og sterkere:) Hadde også en sa i januar så er i samme båt vi da:) Håper det klaffe for deg(",)

 

Skal kjøpe en dig.test i morgen bare for å få det svart på hvitt(",) Tihi!

 

Gratulerer så mye kaklemor! Håper jeg kan følge med deg over til første tri, hihi, samme med deg Heha! Krysser fingre for oss alle.

 

Ja jeg håper virkelig denne symtomfrie syklusen kan bli den rette, har også høyere og mer stabile temp enn noen sinne.

 

Gaaah, kan det ikke bli onsdag snart!! Hihihii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...