Gå til innhold

Ikm i uke 7, flere?:)


kaklemor

Anbefalte innlegg

Skal ha mensen den 17 , så jeg har lagt inn en ordre på at den ikke kommer:-)

 

Hadde vært gøy med flere i samme uke:0)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du:) Jeg har ikm uke 7. 15 eller 16 februar. Tror mest det er den 15. Er i 4pp tror jeg det blir:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Jeg er ny her inne. Har en gutt på 1,5 år fra før og nå har vi lyst til å prøve på nr 2;-)

Dette blir vår 3 pp. Ikm ca 16.februar, så slenger meg med i denne gruppa:-) Håper dette siste pp for alle oss i gruppa;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det håper jeg også;) ser vi har noenlunde lik ikm- dato så dette blir spennende:D

 

Har en sønn på 8 mnd så her ønskes det to tette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på 1 år:) -I tilegg til 2 på 20(tvillinger), en på 15, en på 5 og en på 3;)

 

om jeg regnet riktig nå , så prøver du/dere på barn nr 7? er det stebarn i bildet eller er alle dine?:)

 

Så utrolig gøy med stor familie, og tenke seg så moro for dem også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du:) Alle er mine. Ja, veldig fint med stor familie, og veldig kjekt å lage barnevaktene først..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA blir spennende;D Prøvd Leeennnge, men hennvisningen til gyno er sendt og hormonprøvene var ok=) så er Håp=)) Lykke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei:) -Hvordan er det med dere?- Når har dere tenkt til å svi av den første testen..hihi

Hehe, jeg tok en for moro i dag og syns jeg skimtet noe.. Så bestemte meg for å ikke bli helt tullerusk og venter med å teste:-P Hehehe!

 

Tenkte å teste fra fredag av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA blir spennende;D Prøvd Leeennnge, men hennvisningen til gyno er sendt og hormonprøvene var ok=) så er Håp=)) Lykke til alle!

Ja, får håpe at spiren snart sitter på dere:) Lykke til selv:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så dårlig erfaring med de testene, de er alltid negative:-P så tenkte jeg skulle prøve å vente så lenge som mulig... men jeg klarer nok ikke å holde meg lenge;-) alt for spennende;-) masse lykke til dere andre:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Hei jenter :)

Jeg er tilbake etter en 6 måneders pause, ikke bare fra bim men fra prøvingen også. Den pausen har gjort forholdet godt, så jeg håper det kan være godt for å bli gravid også.

 

Har ikm torsdag 16.februar!

 

Bestemte meg for å ikke følge så mye med denne gangen, ikke prøve for hardt, ikke tenke på det og stresse meg selv, og aller sist kjenne etter symptomer! Men har visst allerede ryki på alt untatt det siste, men det er fordi det er for tidlig for symptomer, er jo bare 5 dpo :P

 

Flere som ikke vil se etter symptomer men som kommer til å gjøre det likevel?? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner stikking i magen, men det gjør jeg hver pp har jeg funnet ut:-P kunne ønske tiden gikk veldig fort fram til neste uke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er fryktelig spennende=)) Vis jeg skulle være så heldig att det klaffer, skal jeg ikke si noe til legen med en gang. Men møte opp på gynekolog timen og bli "overrasket" hehe. Så får jeg sett knøttet å :P uten å vente til uke 18:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Jeg har jo skrevet ned alle symptomene jeg hadde hver eneste måned før vi tok pausen. Når jeg ser på listen, så består den av hvert eneste symptom en kan komme over, untatt symptomet "positiv test" LOL..

 

Så for meg.. så skal ingen symptomer lure meg denne gangen! Tipper den måned jeg ikke har noen i det hele tatt jeg har blitt gravid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver å ikke stresse med denne prøvingen, men det er jo lettere sagt enn gjort:-P har heldigvis 'bare' kjent stikkinger i livmor denne pp. I tidligere pp har jeg vært kvalm, trøtt og alt på en gang...satser på at denne gangen blir det fulltreffer:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha:-) må bare le litt:-P

 

I desember var jeg skråsikker på at jeg var gravid( fikk den morsomme synålstreken ) .. Tålte ikke div lukter, sulten osv.. Var ikke gravid:p

 

Var gravid i januar men mistet i sa , hadde null symptomer før positiv test men med en gang d var positivt ble jeg kvalm!(",)

 

Hehe.. Så kroppene våres kan spille oss mange puss:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skråsikker hver mnd,jeg;) Problemet mitt er bare at de eneste gangene jeg ikke har hatt symptomer, er de gangene jeg har vært gravid...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...