Gå til innhold

**IKM UKE 9**


Høytoppåfjellet

Anbefalte innlegg

Huff så leit, Høytoppåfjellet! :( Jeg vet det ikke er noen trøst, men de aller fleste aborter skjer fordi det er noe galt med fosteret.

 

Jeg tipper spira sitter raskere denne gang, nå som kroppen "vet" hva den skal gjøre. Og så sies det jo at det er lettere måneden etter man har mistet. Dette går nok veldig bra til slutt! Stor klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til videre uansett hva som har skjedd eller ikke skjedd Høytoppåfjellet. Når det er riktig skjer det. Jeg kan si det selv for opplevde det samme i januar.. Første graviditet gikk etter 13pp, men neste gang (når jeg mistet) var det bare etter 2pp. Så hold humøret oppe. Enten har spiren klamret seg fast over all forventing, eller så er det ikke lenge til det sitter en ny spire klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeei -:(((((

Masssse Rosa utflod i dag etter sex....

Går vel ikke veien dette her -:(((

Foreløpig ingen smerter, men lover jo ikke godt når jeg ikke har hatt noen form for blødning i de andre svangerskapene......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nok en ny spontan abort et faktum her også.... -:(

 

Jeg føler ingenting, men er bare mer overbevist om at det ikke er meningen at jeg skal ha flere barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei!!:( sÅ utrolig trist joha99:(

 

men ikke gi opp! Jeg leste nettopp om en som fikk resept av legen sin pÅ en pille som skulle taes vaginalt for Å holde bedre pÅ fosteret?!

Kunne du kanskje fÅtt noe slikt da?

 

Huff. Jeg føler med deg nÅ. Trist, veldig trist dette:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ojojoj, testet positivt i dag, hele 48 dager over IKM :D:D Jøsses. :-)) Så det er håp for dere som ikke har fått m ennå :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, har ikke tenkt på det ennå... kan være en bit på vei ja :-) Får dra til legen denne uka å se, de kan se sånn ca hvor langt man er eller? forrige gang fant jeg det ut med en gang, da ble 1 tri kjempelang :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan kan du være 48 dager over ikm når du satte 27.02 som ikm denne pp? Er det forrige ikm du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyt opp å fjellet, vi er jo i MARS nå, ikke februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg skjønner jo det, men i mitt hode så er det ikke mer enn 19 dager siden den 27. februar, dagen når Nytt familiemedlem satte seg opp på ikm i denne tråden. Er det jeg som tenker helt feil eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er med deg nå. Er bare 3 uker siden IKM, i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. min feil, regna fra første dag i siste mens trur jeg *flau* hihi. ja da er det ikke så mange ukene over IKM :-P

 

så i dag så er det 20 dager over :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Så hyggelig å se at mange har testet positivt.. testet negativt for nesten to uker siden.. men ingen tegn til mensen. Håper fortsatt!! Hatt murringer i magen i dag.. håper ikke det er mensensmerter.

Lykke til videre alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...