Gå til innhold

**IKM UKE 9**


Høytoppåfjellet

Anbefalte innlegg

Dagens test ser jo kjempefin ut, Høytoppåfjellet! :D

Takkk for info Grynet, lurte på om du hadde testa positivt 8 dpo eller noe... :)

 

SnartMamma, jeg hadde sendt en mail. Du vil vel at han skal være der for deg om det skulle gå galt (noe det sikkert ikke gjør, da!) og da er det jo greit at han vet om det.

 

Ja, spåing må man nok ta med en klype salt, men jeg tror det er noen som føler ting sterkere enn andre. For eksempel slår det ikke feil at jeg får riktig på hvilket kjønn familie og venner venter...

 

Ellers har jeg blitt spådd gravid i mars av tre stykker, så vi får se! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har et skap fullt av billigtester;) Skal på nattevakt i natt, så får ikke tatt ny test før på ettermiddagen, og burde vente to dager med ny test, men spørs om jeg klarer Tok en ny nå, og der hallusinerte jeg fram noe som kunne ligne på en skyggestrek, men det tror jeg seriøst var innbillning, haha;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere til alle me pos test :D

Venter tolmodig på at det skal bli min tur. Super sein el denne gangen, så må vente helt til tirsdag neste uke tror jeg :( Men.. vil ikke forlate gruppa så klamrer meg fast her lamme dere en stund til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

årh, nå begynner jeg å bli litt betutta for at jeg testa positivt så tidlig.. tror jeg blir forferdelig lei meg om tr dukker opp på onsdag.. men ho kan jo ikke det? eller? off,kunne jeg ikke bare ventet heller,å testet etter ikm...

kvalm,tørst og dundrende hodepine har jeg også... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til ALLE med positiv test:-)

Jeg har IKM i dag, ingen symptomer og ingen tegn til mens..

Tester nok i kveld eller i mrg hvis mensen ikke har kommet, har brent meg på å teste positivt før IKM, og så har det gått galt..så jeg venter lengst mulig...

Venter i spenning, men har ikke de store forhåpningene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig gøy å lese om alle positive tester! håper det blir flere!

 

jeg har mista litt trua i dag. har hatt veldig ømme brystvorter konstant i en liten uke, men nå i ettermiddag gikk det over. først ble den ene puppen bedre, så den andre:p hva skjer? dette var jo det eneste symptomet jeg ikke kunne innbille meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en el-test liggende og testa med den siden jeg bare er 9 dpo. Aldri sett en så blendahvit el-test før, ha ha *bitter latter* :o

 

Neida, den var ikke helt blendahvit, men ikke langt i fra. Burde vel ha vært litt mørkere hvis jeg var gravid?

 

Vel, tenker jeg tester med en ordentlig test om et par dager - klarer vel ikke holde meg lenger... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmylou - beklager, men på meg pleier de ømme puppene å forsvinne noen timer før tanta kommer... :(

Men håper det ikke er dette som skjer med deg, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har mensen kommet og tatt med seg smerter så det holder...

 

Da er det bare å vente på IVF igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre Metti, neste gang må det bli din tur!!!

 

Gratulerer til alle dere andre, mange tidlig positive!!

 

Etter en skuffende "ikke gravid" 10dpo med CB digital krysser jeg fortsatt fingrene. Har kjøpt en vanlig CB pluss i dag og den skal testes i løpet av noen dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har IKM på fedag og fikk en suupersvak strek i dag....håper ikke den lurte meg, har ikke flere tester igjen.

Jeg ser at noen bruker eggløsnngstester, funker det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens test ser jo kjempefin ut, Høytoppåfjellet! :D

Takkk for info Grynet, lurte på om du hadde testa positivt 8 dpo eller noe... :)

 

SnartMamma, jeg hadde sendt en mail. Du vil vel at han skal være der for deg om det skulle gå galt (noe det sikkert ikke gjør, da!) og da er det jo greit at han vet om det.

 

Ja, spåing må man nok ta med en klype salt, men jeg tror det er noen som føler ting sterkere enn andre. For eksempel slår det ikke feil at jeg får riktig på hvilket kjønn familie og venner venter...

 

Ellers har jeg blitt spådd gravid i mars av tre stykker, så vi får se! ;)

 

Bare hyggelig :)

 

Noen er absolutt født med lengre "antenner" enn andre. Det jeg gjorde var å oppsøke en dame jeg har veldig tiltro til som har spådd meg før. Hun har virkelig en gave.. Jeg ble spådd "lykke/kjærlighet over nyfødt liv", men hun sa at tid er vanskelig å slå fast. "Tid eksisterer ikke. Det er vanskelig for meg å si om det blir februar eller juni", sa hun. Akkurat nå virker februar veldig aktuelt ;)

Det hjalp meg å slippe de vonde følelsene og se framover igjen, så for meg var det helt riktig :)

 

Jeg utelukker ikke at spåforumet kan treffe, kanskje stilte jeg spørsmålet klønete, men tror et møte ansikt til ansikt kan være mer effektivt. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne, jeg fikk ikke positiv på EL-testen jeg tok, men g-testen ble jo det :) Så vet ikke om det alltid nytter å teste med EL-tester. Gleder meg til det blir testings på hele gjengen her :D Det er alltid så spennende!

 

Huff det var skikkelig synd å høre Metti! :( Sender deg en klem og håper smertene dine går fort over!! :)

 

Jeg klarer fortsatt ikke å slå meg til ro med at jeg faktisk er gravid. Så jeg skal ta den siste billigtesten i morgen.. bare for å få enda en bekreftelse. Jeg har nok lest alt for mye om SA/ MA og kjemisk graviditet her inne, det andrer jeg bittert på nå! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke er gravid nå så er det noe merkelig rart med kroppen min!! Er på dag 30 etter siste mens nå, har alle graviditetstegn som finnes :P F*** at jeg ikke har tester liggende! Er jo på jobb hele åpningstiden til apoteket også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snartmamma, tok du ny test i kveld? :) Kan du ikke legge ut bilde av din også? Det er kjekt å sammenligne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt 3 el tester siste dagene,første dagen var det strek,men ikke sterkere enn kontrollstreken. Andre ganger jeg har tatt el test utenom el så har det holdt seg blendahvit. Var derfor jeg måtte svi av en g test senere på dagen,og den viste svakt positiv,tok en el test til og da var den super positiv, tok en i sta og den var også veldig positiv. Nå har jeg kjøpt en cb digital test som jeg skal ta i mårra tidlig å sende bildet på Mail til min offshorearbeidermann. ;)

 

Høytoppåfjellet,jeg har vel også lest litt for mye om sa/ ma, men prøver ikke tenke på det nå. Hadde en sa 15 oktober, friskt i minne enda,men må tenke at nå går det bra.

 

Vi krysser fingrene for at vi fullfører alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har testet positiv :)

 

Jeg er 11dpo i dag, tok en test i dag morges og den var blendahvit :( Har mistet troa på at det klaffer, jaja, må bare gjøre meg klar til neste pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ikke er gravid nå så er det noe merkelig rart med kroppen min!! Er på dag 30 etter siste mens nå, har alle graviditetstegn som finnes :P F*** at jeg ikke har tester liggende! Er jo på jobb hele åpningstiden til apoteket også!

mange dagligvarer som har g-test nå ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...