Gå til innhold

**IKM UKE 9**


Høytoppåfjellet

Anbefalte innlegg

Første testen var jeg 12 dpo, den var ganske svak.

Den jeg tok i dag var 14 dpo, forsatt svak men tydeligere enn den forrige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var 10 dop. Synes det var farlig tidlig å teste men brukte først en el test som var positiv, og da måtte jeg bare teste med en g test. Tok en i går og en i dag ( lurte på om jeg hadde drømt) ;)

 

Høytoppåfjellet, er ikke sikker på om jeg tør legge meg inn som gravid før ikm,bare for sikkerhetsskyld.....

Må være en skikkelig bra uke dette,alle som tester positivt så tidlig i "vår" gjeng! ;) la oss håpe det fortsetter med alle de andre damene,så får vi en haug med novemberbarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange av dere tar de som spår her seriøst? har prøvd å bli spådd et par ganger, men jeg får jo forskjellige svar hver gang :P man kan så klart ikke gå ut i fra hva man år til svar av de, men når de svarer at de ikke ser graviditet i nærmeste fremtid og sånne ting så blir man jo litt lei seg allikevel :P Har dere andre noe tro på det her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle dere som har testet positivt. Testet fredag, men negativt. Lever i håpet om at det var for tidlig, ikm torsdag 1/3;)

 

Når skal dere med ikm ons/tors/fre teste? Noen av dere som har fått positivt alt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke troende på noe som helst vis :) Verken religion, synkse/ spåing eller overnaturlige ting! Så jeg er nok ikke rette personen til å svare på akkurat DET da, siden jeg ikke tar noen av dem seriøst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ sÅ gøy, HøytoppÅfjellet - endelig ble det spire pÅ deg!!! :D

Og gratulerer til alle dere andre ogsÅ! :D

 

Tenker jeg tester om et par dager, og begynner med en el-test i morgen (9 dpo...). Wish me luck! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse MASSE lykke til Cayenne!! :D Jeg har en god følelse for deg også denne pp ;) Det hadde vært kjempegøy å ha deg med inn på 1. tri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme, Studenten! ;)

 

Grynet: Gratulere til deg! :D Hvilken dpo er du på? (Ser dustår oppført med ikm samtidig med meg på lørdag, og det er jo en stund til!) :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, her har det skjedd ting i det siste! Gratulerer til dere alle som har fått positiv test. Jeg tok selv en test i morges, men jeg la den bare til siden. Ikveld så jeg på den igjen og når jeg la den beste siden i verden til + litt hallusinasjon så kunne jeg se antydning til verdens minste strek. Jeg vet at det betyr negativ test, men for meg som har hatt bokstavelig talt BLENDA-hvite tester så gjorde den meg veldig nysgjerrig. Kommer nok til å ta en ny i morgen, og jeg må innrømme at jeg er veeeldig spent;)

 

Symptomene til nå er: ømme bryste, "press" nederst i magen, oppblåst og lukket tapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne: etter MAen i okt/nov har syklusen min blitt lenger for hver

PP. Lutealfasen er oppe i 16 dager, og denne mnd ble i tillegg EL nesten en uke forsinket. (stressmage/kramper/sykdomsfølelse har nok påvirket..)

Fertilityfriend regner lørdag som IKM, lørdag er 17DPO.

 

Jeg er på 11DPO i dag. Jeg begynte å teste i går, fikk en veldig svak strek. Det samme fikk jeg i morges. Men CB digital var ikke til å misforstå ;)

 

Angående å bli spådd her inne ; jeg etterspurte det i desember, ikke lenge etter MAen. Fikk til svar at jeg måtte vente lenge, ca slutten av neste år. Jeg holdt på å gå helt i kjelleren. Om man klarer å ta det som uskyldig moro er det sikkert greit, men for meg var det en dårlig ide. Og ikke stemte det heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vondt i magen i dag og litt kvalm... Kanskje jeg bare innbiller meg det...?:P haha er sikkert bare sulten:p noen som skal teste i dag????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit test 10 dpo. Litt skuffa, men vet at ikke alle får positivt så tidlig. Får vente hvertfall to dager før jeg evt. tester igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skal kjenne på tappen er det viktig at man er helt ren på hendene og at neglene er kortklipte, så stikker du bare en finger inn og stryker den over tappen for å kjenne på konsistens, åpning og om den er lav eller høy. Men det er ikke anbefalt å tappetafse etter at man har blitt gravid.

 

Testen idag var liiitt sterkere enn i går, men den er fortsatt så svak at det ikke vil vises på bilde, men jeg ser den godt. Tappen var i dag høy, hard og kjentes åpen ut! :( Men nå kommer jeg ikke til å sjekke den mer, satser på en ny test i morgen og ingen tr;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høytoppåfjellet, har du tatt ny test i dag?

er den sterkere enn i går?

Har ikke fler g tester igjen jeg nå da, bare en el test. må ut å kjøpe en etterpå, så jeg kan få tatt et bilde å sende på mail til gubben.

han er på jobb offshore,så det enkleste er da å sende mail.. tror ikke jeg klarer å vente til han kommer hjem..

eller kanskje jeg skal det.. bare for å være sikker på at den sitter.. hm,ikke lett dette her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...