Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

**IKM UKE 9**

• Logg inn for å svare
542 svar til dette emnet

#241 Høytoppåfjellet

Høytoppåfjellet

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 450 Innlegg:

Skrevet 23 februar 2012 - 21:09

Huff det var synd mammadrøm! Men godt at du er så positiv til neste pp :D

Forumtråden fortsetter under...

#242 **Cayenne**

**Cayenne**

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 481 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 23 februar 2012 - 22:44

Teste, Høytoppåfjellet, teste!!!!! :D

Huffda, Mammadrøm, har blitt lurt med de symptomene mange ganger, har funnet ut at det er PMS. :( De gangene jeg har vært gravid derimot, har det vært minimalt med symptomer så tidlig. Og puppene har blitt minst like ømme ved pms.

Men i dag oppdaget jeg litt tykk, gul :o utflod, kan ikke huske å ha sett dette før?! Sorry litt goofy detaljer her, men hva kan dette være??? (Har dusja nå, he he :)

#243 Høytoppåfjellet

Høytoppåfjellet

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 450 Innlegg:

Skrevet 23 februar 2012 - 23:00

ÅÅÅÅ! Jeg bør egentlig ikke oppmuntres til Å teste før tiden Cayenne!! Haha :P Hva er sjansene for Å fÅ positiv test 12 dpo da??

Endringer i utflod det liker vi! Merkelig som det høres ut ;) Men jeg synes Å ha lest at det kan være et tegn pÅ graviditet :D

#244 **Cayenne**

**Cayenne**

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 481 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 23 februar 2012 - 23:08

Håper det Høytoppåfjellet, men vi får nå se...

12 dpo er det mange som får positive tester, og mange som ikke får det før senere. Men hadde jeg hatt billigtester hadde jeg garantert testa hvis jeg var deg. ;) Trenger jo ikke bli skuffa hvis den er negativ en gang siden det kan være for tidlig! :) Men ville venta til i morgen tidlig, ellers får du vel ikke sove hvis den er positiv!

Oj, er visst leggetid forresten...

#245 Ver@

Ver@

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 350 Innlegg:

Skrevet 23 februar 2012 - 23:14

Åå, håper monitorene deres tar feil altså!!

Jeg er kvalm og veeldig trett på andre dagen. Vil ikke tolke det som symptom, men er jo helt umulig å la vær!!!! ;)
To novemberspirer i magen <3

#246 Høytoppåfjellet

Høytoppåfjellet

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 450 Innlegg:

Skrevet 23 februar 2012 - 23:30

Jeg har 4 GR-tester og 4 EL-tester fra billigtester liggende her.. Kanskje jeg skal ta EL-testen i morgen, bare for å teste med NOE? :P Blir EL-tester alltid positive når man er gravid?
  • Ver@ liker dette

#247 **Cayenne**

**Cayenne**

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 481 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 23 februar 2012 - 23:44

Tror de iallfall får en bra synlig strek... Superspennende med flere som har symptomer her! Så du også kjente rare lukter Høytoppåfjellet, det er jo meeeget interessant! ;)

Men nå ER det natta her - sweet dreams, ladies!!! :)

#248 Høytoppåfjellet

Høytoppåfjellet

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 450 Innlegg:

Skrevet 23 februar 2012 - 23:55

Natti natt Cayenne :) Sov godt!

#249 **Cayenne**

**Cayenne**

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 481 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 24 februar 2012 - 10:46

Hvordan går det Høytoppåfjellet - har du testa med el-test? ;)
Andre som har testa??

Jeg har skikkelige murringer i dag (og i går) - håper det er egget som slår rot! ;)

Men må nok dessverre flytte ikm fram noen dager. Blir vel lørdag eller søndag, så da velger jeg lørdag. :)

¨^*MANDAG 27. FEB*¨^*
Metti 18 pp (fryseforsøk)
Icerus 2 pp på nummer to (1 pp resulterte i sa)
ørna m/2 ørnebarn pp1.
Yasmin (pause før fryseforsøk, 5års prøver)
Joha99(2 år med aktiv prøving, 1 misses A, 2 spontA).
AnneS, 1pp, nr. 3

*¨^*TIRSDAG 28. FEB*¨^*
Høytoppåfjellet 6pp.

*¨^*ONSDAG 29. FEB*¨^*
bas, 1pp, prøver på nr. 2
SnarsMamma?1sa prøver på nr 2 mistet i oktober 7 uker på vei.

*¨^*TORSDAG 01. MARS*¨^*
Studenten 2010-2013
2.runner.up. 9 pp. prøver på nr. 2
freezsch,2pp,førstemann:)

*¨^*FREDAG 02. MARS*¨^*
Cornflake, 11pp, prøver på vår første.

*¨^*LøRDAG 03. MARS*¨^*
Stineskj 8 pp, prøver på vår første!
Ringfinger, prøver fortsatt på førstemann, la det skje Nå!
Happysmurf 13pp Prøver på vår første!
Nuffelita, 13.pp.
Ver@
Grynet:)
Cayenne72, 9. pp. Nr 3 ønskes Nå!

*¨^*SøNDAG 04. MARS*¨^*
babysyk_74, 1 pp.

#250 Høytoppåfjellet

Høytoppåfjellet

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 450 Innlegg:

Skrevet 24 februar 2012 - 10:56

Wops! Da har jeg visst svidd av en EL-test OG en GR-test. EL-testen var langt fra positiv, kontrollstreken var fin da :P Når det gjelder GR-testen så er jeg litt forvirret :( Jeg studerte den nøye i max 1. minutt før jeg kasta den og subbet tilbake til sengs. Men så studerte jeg pakningsvedlegget når jeg våknet igjen senere og der står det at man skal vente i 3. minutter! Så jeg fant den fram igjen og der var det en strekk gitt! Ikke kjempesterk, men ikke skyggestrek heller. Jeg har mange ganger kikket på testene i ettertid, men det har aldri dukket opp strek før!

Nå skal jeg ikke ta gleden på forskudd her, men jeg lurer jo veeldig på om den streken dukket opp innen 3 minutter eller etter 5 minutter :)
  • Grynet:) liker dette

#251 Ringfinger

Ringfinger

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 452 Innlegg:

Skrevet 24 februar 2012 - 11:10

skitt, 7 stk på lørdag, det må da bety hell for minst en av oss!

høytoppåfjellet: gr tester kan vise pos. om de ligger for lenge. men jeg mener og tror det at om den er blitt positiv 1 time etter testing, så skal det jo hcg hormoner til for at den skal vise det, og eneste grunnen til at man har hcg hormoner er jo vell at man er gravid? kjøp en ny test og test i morra tidlig.... :D jeg skal la testene ligge på hylla heeelt frem til minst en dag etter ikm.. blir alltid like skuffet hver gang.
  • Guroen liker dette

#252 SnartPrøver2013

SnartPrøver2013

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 120 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 24 februar 2012 - 11:17

Å så spennende. Krysser fingrene for seg, blir spennende å se hva testen sier litt nærmere ikm. Jeg har ingen symptomer lenger og er ogrunn ganske sikker på at mensen kommer, men noe forsinket slik at jeg svir av mange tester først:-p er så typisk meg..

Begynner også på pillene igjen så fort mensen kommer også, har ikke sambo helt på lag lenger, han ønsker ikke barn med meg nå.. Så får vell respektere han i det og håpe han ikke vil vente alt for mange år:-p
- <3 <3 <3 -

#253 mammadrøm

mammadrøm

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 692 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 24 februar 2012 - 11:50

Blæ og bla og dritt og møkk"¤&%####
Sorry, trenger bare å få ut litt frustrasjon! Sitter her på jobb da med KJEMPEmensen, og så tikker det inn meldinger fra først en venninne med nyheten om at hun er gravid.. Litt senere får jeg melding av en annen venninne som har vært på ultralyd i dag. De fikk vite at de venter en jente(har gutt fra før) og at de smiler fra øre til øre! Sender de selvfølgelig hyggelige gratulasjosmeldinger med smil i, men gikk på toalettet etterpå og gråt en liten skvett.
Vet vi ikke har prøvd lenge, og jeg er egentlig positiv, men blir lett påvirket av alle andre lykkelige gravide/mammaer... Det betyr ikke at jeg ikke unner andre den gleden, men jaggu kan det være sårt å være prøver i blant!!

#254 Smurfebaby

Smurfebaby

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 175 Innlegg:

Skrevet 24 februar 2012 - 12:09

Hei jenter :) Skal si dere har fått skravla siden sist jeg var innom :P
Ramla vist inn i min egen lille verden en stund her.. mye som skjer på hjemmefronten..
Her kom el mye senere enn planlagt, fikk max på cbm mandag og tirsdag så da må jeg vel vente helt til 6 mars da :(
Uansett så skal jeg å ta blodpløve nr to i dag, så krysser fingrene for at ting går som det skal frammover.

#255 **Cayenne**

**Cayenne**

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 481 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 24 februar 2012 - 12:48

Oj oj oj, Høytoppåfjellet! :D

Med mindre du har testa med Clearblue pluss, som jeg ofte får synålstreker på, så vil jeg si at en strek er en strek! Men vi kan jo vante til ikm med å gratulere, er jo mye som er usikkert før den tid. Men må si jeg har hatt en god følelse når det gjelder deg denne pp'en! :D

Trøsteklem til deg mammadrøm, du er nok gravid før du aner det! :)

#256 Metti er håpefull

Metti er håpefull

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 953 Innlegg:
  • StedRogaland

Skrevet 24 februar 2012 - 13:01

Det blir negativt for meg og ... Testdag i morgen og neg i dag
Prøver i 2 år og har diagnosen PCOS. 1 MA FORSøK : 2 AIH NEG , 1 FRYS NEG OG 1 IVF KJEMISK

#257 **Cayenne**

**Cayenne**

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 481 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 24 februar 2012 - 14:40

Metti, det er ikke over før Tante Rød viser sitt stygge ansikt! :)

#258 Metti er håpefull

Metti er håpefull

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 953 Innlegg:
  • StedRogaland

Skrevet 24 februar 2012 - 15:56

Metti, det er ikke over før Tante Rød viser sitt stygge ansikt! :)

jo for jeg får ikkje mensen før jeg slutter på medisiner
Prøver i 2 år og har diagnosen PCOS. 1 MA FORSøK : 2 AIH NEG , 1 FRYS NEG OG 1 IVF KJEMISK

#259 **Cayenne**

**Cayenne**

Erfaren bruker

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 2 481 Innlegg:
  • StedOslo

Skrevet 24 februar 2012 - 16:32

Å huffda. Men testdag er i morgen, da. Og kan vel hende du produserer hcg sent? Krysser fingrene! :)

#260 Gjest_AnneS_*

Gjest_AnneS_*
  • Gjest

Skrevet 24 februar 2012 - 19:34

Kunne ikke dy meg og testet i dag, men negativ test. Litt usikker på ikm, så satser på at jeg bare var tidlig ute... Kjennes ikke ut som jeg skal få TR heller, er så oppblåst der nede og det pleier jeg ikke å være. Det blir en spennede helg og start på neste uke!

Annonse