Gå til innhold

**IKM UKE 9**


Høytoppåfjellet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åja, sånn ja, nei, jeg mener at det ER en strek! ser jo sånn ut..? og de skal jo ikke vise falsk graviditet. den påviser jo hcg hormonet og har man det i kroppen er man jo gravid? og trodde mest eneste gangene de kunne vise feil var at om de viste negativ når man var positiv. jeg tror du er gravid, :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere såååå masse til dere som har fått positiv test:):);) Og JA det ER en tydelig strek der høytoppåfjellet :D:D juhuuu:):)

 

Merker at jeg plutselig er uberpositiv, og "føler meg gravid", så fallhøyden blir kjempehøy om tr kommer neste helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er ikke helt sikker!!! Har to billigestester igjen, så tenker at jeg bruker den neste på tirsdag som er ikm :) Vil ikke ta gledene på forskudd helt enda!

 

Her er forresten et bilde av testen. Hva tror dere?

 

Helt lik som min! Positiv den ja! Hurra for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høytoppåfjellet, min så akkurat sånn ut i dag. Jeg testet i tillegg med CB i går og den var uten tvil positiv :-) Så dette ser jo veldig lovende ut for deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguud! Jeg kan ikke tro det :D

 

Gratulerer så mye til dere andre også!!! :D Kjempekjekt med så mange positive tester!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herreguud! Jeg kan ikke tro det :D

 

Gratulerer så mye til dere andre også!!! :D Kjempekjekt med så mange positive tester!!

 

Det blir vel novemberbarn på oss da ;-) Et lyspunkt på høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere alle!!! Fantastisk! Er så glad på deres vegne :) Har en god følelse selv, men venter med testinga, da jeg allerede har brent av tre tester alt for tidlig..:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snartmamma: Testet du positivt senere med førstemann? Eller testet du ikke før ikm da? Ut i sola med gullungene her også, måtte bare sjekke stoda her inne og det var jo virkelig oppløftende! :D

 

Husker ikke helt med første,men ho var ikke planlagt da,så var nok noen dager over ikm. Men vi begynte å prøve i fjor høst,og testa da dagen før ikm,positiv. Mista i uke 7 da.. De andre syklusene frem til nå har jo da vært neg både før og på ikm....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du ikm allerede i morgen anne s? Skal du teste da eller vente? Jeg er så fryktelig gira på å få med dere alle inn på 1. tri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du ikm allerede i morgen anne s? Skal du teste da eller vente? Jeg er så fryktelig gira på å få med dere alle inn på 1. tri :P

 

Vet du, jeg tror faktisk at jeg hadde IKM i går eller i dag!! Hadde 26 dager syklus sist mnd, og nå er jeg på dag 29!! Iiiik!! :D Jeg begynner å få forhåpninger nå altså! Blir veldig overrasket og skuffet om jeg får TR nå.. Har ikke tester akkurat nå, og har ikke mulighet for å kjøpe i morgen. Herregud, jeg er spent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da AnneS! Håper da virkelig det går veien! Du må jo få testet!! Er nesten ikke til å tro dette, lite novemberbarn på vei! Håper bare så inderlig ho holder seg fast! Må jo det,om tr kommer så tror jeg nedturen blir stor! Holder meg på dette forumet frem til ikm er overstått. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herreguud! Jeg kan ikke tro det :D

 

Gratulerer så mye til dere andre også!!! :D Kjempekjekt med så mange positive tester!!

 

Testen din er lik den jeg testet forrige uke - streken ble bare sterkere og sterkere for hver dag :) Gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Høytoppåfjellet: jeg ser streken din godt på bildet - gratulerer!

 

Jeg er 10dpo i dag og testet negativt med CB digital i dag - ikke gøy når det lyser "ikke gravid" mot deg!

Jeg har ikm onsdag 29...mulig å få positiv ved ikm eller er negativ CB digital 3 dager før ikm sikkert svar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer litt selv her, CB digital trenger høyere hcg enn vanlige og kan derfor vise ikke gravid ved tidlig testing. Venter til ikm og tester igjen med vanlig CB (dersom ikke TR er kommet da...) Har mensmurringer som har pågått i flere dager, noe som er veldig uvanlig. Har ofte kun samme dag som TR kommer eventuelt dagen før.

 

Andre som har erfaringer med CB digital og tidlig testing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer litt selv her, CB digital trenger høyere hcg enn vanlige og kan derfor vise ikke gravid ved tidlig testing. Venter til ikm og tester igjen med vanlig CB (dersom ikke TR er kommet da...) Har mensmurringer som har pågått i flere dager, noe som er veldig uvanlig. Har ofte kun samme dag som TR kommer eventuelt dagen før.

 

Andre som har erfaringer med CB digital og tidlig testing?

 

Jeg testet med CB digital i går og i dag. IKM i morgen/tirsdag. Begge testene var tydlig positive. Testet også med strimmel og den var svaaaaakt positiv i dag tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, gratulere sååå masse Grynet:):) kjempearti!! og klart den skal henge i deg i 8 mnd til:)

 

Satser på at det betyr lykke for meg og, siden vi har fulgt hverandre en stund, og har prøvd like lenge:) Har endel symptomer som ikke har vært før så krysser fingrene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Snartmamma, Grynet og Liberty!! :D Dette er nok en skikkelig god pp! 4. gravide tester allerede og ikm-uken vår har ikke begynte enda ;) Dette lover godt!

 

Ser at ingen har skrevet seg opp som gravide på listen enda (inkludert meg :P ) Venter dere til ikm dagen har kommer og gått før dere gjør det? Vurderer å vente litt selv.. det har ikke sunket helt inn enda her! :)

Endret av Høytoppåfjellet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...