Gå til innhold

Se også disse forumene:
Kvinneguiden Doktor Online
Foto

***IKM UKE 8***

• Logg inn for å svare
178 svar til dette emnet

#141 mammas skatter <3

mammas skatter <3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 727 Innlegg:

Skrevet 22 februar 2012 - 09:38

Hei jenter og gratulerer til dere gravide!

Jeg testet kjempesvakt positivt 9 dpo (med ettermiddagsurin), og litt sterkere i går (se vedlagt test). Angrer på at jeg testet så tidlig, og er redd for kjemisk :S
Hva tenker dere andre? Noen som har hatt kjemisk med sånn streker?

Mammamio: Krysser fingrene for at det ikke er tanta som er på vei, og at sønnen din snart kan få ønsket sitt oppfyldt!

ser ut som en strek dette :)
  • Maammaa liker dette

Forumtråden fortsetter under...

#142 najaden

najaden

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 943 Innlegg:

Skrevet 22 februar 2012 - 10:25

Verpesyk - det ser flott ut! Finfin strek, det der :-)

Her er tanta ennå ikke kommet, bare rosa utflod, så hvit, så rosa... G-test blenda i går, ikke tatt i dag.
termin 23. april!

#143 najaden

najaden

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 943 Innlegg:

Skrevet 22 februar 2012 - 13:05

Nå tok jeg en i dag også, i og med at jeg bare spotter, og mensen ennå ikke er kommet (som regel kommer den i løpet av et døgn etter første spot, nå er det gått to og et halvt). Og resultatet? Blendahvit test - ikke engang antydning til skyggestrek. Det betyr at jeg ikke er gravid, og da kan bare den hersen tanta komme, sånn at ny prøveperiode er i gang!
termin 23. april!

#144 Mamma med spire

Mamma med spire

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 199 Innlegg:

Skrevet 22 februar 2012 - 15:18

Romheg, jeg skal si ifra om hva svaret på blodprøvene blir :) og jeg gir ikke opp, blir bare litt frustrert når tanta kommer gang på gang! Hun er ikke velkommen hit ;) det hadde vært gøy å fulgt deg over på 1 tri :D

Verpesyk!, takk for det det :) jeg håper også at han få en søster eller bror snart :)
Å jeg ser streken på din test jeg ;) når jeg hadde en kjemisk så var den en del svakere enn din, så jeg syns dette ser positivt ut! Har du testet noe mer? :)

#145 *Ruger på novembersnuppe*

*Ruger på novembersnuppe*

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 145 Innlegg:

Skrevet 23 februar 2012 - 08:41

Takk, jenter! Jeg testet igjen dag tidlig 12 DPO, og streken er enda tydeligere og mer rosa. Er allerede blitt kvalm og fått hovne pupper, så håper dette ENDELIG går veien!

Ble gravid for akkurat et år siden, men mistet i april. Kommer derfor til å være veldig nervøs de neste ukene, men gyn. har lovet meg tidlig ultralyd i uke 7.

Imorgen eller lørdag blir det digital test, og hvis den viser positivt håper jeg at mange av dere andre blir med videre til 1. trimester!
  • Mamma med spire, Fiemamma, Grynet:) og en annen liker dette

#146 FruLS

FruLS

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 532 Innlegg:

Skrevet 23 februar 2012 - 09:00

Gratulerer verpesyk!!! Så koselig! Kjekt at det endelig klaffet!

Ja, vi satser på at du har spredd flust med babystøv utover, og løper etter deg inn i 1.tri.!
  • Maammaa liker dette

Prinsessen kom med første snøstormen 25.oktober 2012

Lille spire ventes i starten av juni 2014 <3

#147 FruLS

FruLS

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 532 Innlegg:

Skrevet 23 februar 2012 - 09:02

Å, jeg merker at det begynner Å krible i teste-viljen. Spørs om jeg klarer Å holde meg helt til mandag!!

#148 mammas skatter <3

mammas skatter <3

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 727 Innlegg:

Skrevet 23 februar 2012 - 09:07

Takk, jenter! Jeg testet igjen dag tidlig 12 DPO, og streken er enda tydeligere og mer rosa. Er allerede blitt kvalm og fått hovne pupper, så håper dette ENDELIG går veien!

Ble gravid for akkurat et år siden, men mistet i april. Kommer derfor til å være veldig nervøs de neste ukene, men gyn. har lovet meg tidlig ultralyd i uke 7.

Imorgen eller lørdag blir det digital test, og hvis den viser positivt håper jeg at mange av dere andre blir med videre til 1. trimester!

gratulerer :) koslig med flere som kan følges sammen inn i 1.tri :)

#149 najaden

najaden

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 943 Innlegg:

Skrevet 23 februar 2012 - 09:10

Hurra for deg, Verpesjuk :-)

I dag, på IKM, kom mensen etter tre døgn med spotting (som jeg ikke pleier å ha). Men den er velkommen, da fem g-tester med all tydelighet har sagt at jeg ikke ble gravid denne PPen heller - så da er det bare å humpe i vei så snart tanta har forlatt....
termin 23. april!

#150 Maammaa

Maammaa

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 80 Innlegg:

Skrevet 23 februar 2012 - 10:16

Gratulerer Så mye :) :) :)

#151 Mamma med spire

Mamma med spire

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 199 Innlegg:

Skrevet 23 februar 2012 - 10:48

Gratulerer så mye verpesyk! Håper spiren din holder seg der denne gangen ;)

Her kom tanta for fullt idag, så da er det videre på neste ikm uke og 19 pp for meg. Jeg er litt tom akkurat nå, men samtidig er det bare å fortsette å prøve :) Jeg ringte til legekontoret, men siden jeg bor langt fra alle steder så fikk jeg beskjed om at det kan ta litt tid før jeg får svar på blodprøvene mine :/ så da er det bare å være tålmodig ;)
Jeg skal ikke forlate dere helt enda selvom jeg har fått tante besøk :) er spent på om fler av dere går over til 1 tri ;)

Najaden, kjedelig med tanta :/ håper neste pp går veien for oss også :) blir det ikm uke 12 på deg å eller?

#152 Maammaa

Maammaa

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 80 Innlegg:

Skrevet 23 februar 2012 - 10:52

Gratulerer så mye verpesyk! Håper spiren din holder seg der denne gangen ;)

Her kom tanta for fullt idag, så da er det videre på neste ikm uke og 19 pp for meg. Jeg er litt tom akkurat nå, men samtidig er det bare å fortsette å prøve :) Jeg ringte til legekontoret, men siden jeg bor langt fra alle steder så fikk jeg beskjed om at det kan ta litt tid før jeg får svar på blodprøvene mine :/ så da er det bare å være tålmodig ;)
Jeg skal ikke forlate dere helt enda selvom jeg har fått tante besøk :) er spent på om fler av dere går over til 1 tri ;)

Najaden, kjedelig med tanta :/ håper neste pp går veien for oss også :) blir det ikm uke 12 på deg å eller?

Uff, kjedelig med tanta på besøk til stadighet. Krysser fingrene for deg og håper VIRKELIG den sitter neste pp. ønsker deg all lykke :)
  • Mamma med spire liker dette

#153 najaden

najaden

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 943 Innlegg:

Skrevet 23 februar 2012 - 11:25

Ja, jeg skulle tro det, ja. Vi får satse på at uke 12 blir en lykkeuke :-)
  • Mamma med spire liker dette
termin 23. april!

#154 Squirrel79

Squirrel79

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 006 Innlegg:
  • StedOsloområdet

Skrevet 23 februar 2012 - 13:26

Gratulerer Så mye :) :) :)

Så utrolig morro. Gratulerer! :)
Jeg har egentlig IKM i dag, men har bestemt meg for å vente til søndag for å teste. Så langt er det fortsatt ingen spotting eller blødning som har vist seg, puppene er fortsatt ømme og jeg har mye halsbrann... Så krysser fingrene for meg selv. Spennende tider! Håper vi er flere som følger etter inn på 1. tri.

#155 FruLS

FruLS

Aktiv bruker

• Medlem
  • PipPip
  • 532 Innlegg:

Skrevet 23 februar 2012 - 14:32

Så spennede Squirrel79. Godt det ikke bare er meg som venter med testingen.. Jeg har IKM imorgen tror jeg, og tenker å vente til mandag med å teste...hvis ikke nysjerrigheten tar overhånd, så blir det gjerne i helgen..
Men da er jeg aleine hjemme, og kjedelig å ikke kunne dele nyheten med mannen MED EN GANG...!

Nei, huff, dette er nesten litt for spennende! Masse lykke til Squirrel79, så satser vi på at ingen av oss får TR på besøk!

#156 Squirrel79

Squirrel79

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 006 Innlegg:
  • StedOsloområdet

Skrevet 23 februar 2012 - 21:20

Så spennede Squirrel79. Godt det ikke bare er meg som venter med testingen.. Jeg har IKM imorgen tror jeg, og tenker å vente til mandag med å teste...hvis ikke nysjerrigheten tar overhånd, så blir det gjerne i helgen..
Men da er jeg aleine hjemme, og kjedelig å ikke kunne dele nyheten med mannen MED EN GANG...!

Nei, huff, dette er nesten litt for spennende! Masse lykke til Squirrel79, så satser vi på at ingen av oss får TR på besøk!

Jeg skal ikke snakke for fort. Var på do nå, og hadde tendenser til bittelitt brun utflod. Krysse fingrene for at det ikke har noen betydning! Ser vel i morra tenker jeg.... Lykke til FruLS. Spennende å høre hvordan det går med deg og!

#157 lille_knirk

lille_knirk

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 129 Innlegg:

Skrevet 24 februar 2012 - 07:34

Gratulerer til alle gravide!
Jeg har ikke skrevet meg på IKM listen, orket ikke denne måneden. Men jeg har fulgt med på dere:-) Gadd heller ikke å ta EL tester og jeg har både tatt meg et par glass vin og et par røyk etter EL...

Jeg har ikke hatt noen andre symtomer etter EL denne måneden her enn tidligere pp. Og i dag er altså IKM. Spottet litt for et par dager siden som vanlig.

Tok en CB i går ettermiddag. Det ble en svak svak svak strek. Når jeg etter en halvtime skulle gå å se på testen igjen var den blitt blendahvit ...

Tok ny test i dag tidlig og da lyste et sterk og fint kryss mot meg!!! Herlig jeg kan nesten ikke fatte at det er sant :-)
  • mammas skatter <3, Grynet:) og Maammaa liker dette

#158 lille_knirk

lille_knirk

Nytt medlem

• Medlem
  • Pip
  • 129 Innlegg:

Skrevet 24 februar 2012 - 07:35

mandag 20.februar-------
SolStråle:)
C80

tirsdag 21.februar------
prøverpåny, 1pp etter MA(uke17)

onsdag 22.februar------
Maammaa

torsdag 23 februar------
Ullsokken, pp3
je23, pp5
Mammamio* 18pp
Squirrel79, pp1
lillemille84 pp8
Najaden 7pp

fredag 24 februar-------
romheg<3 mammas skatt <3 5 pp etter mye syklustull,1SA
Athene75
FruL S
lille_knirk 6 pp

lørdag 25.februar------

søndag 26.februar------
Grynet:)

-------------*gravid*-------------

romheg <3mammas skatt<3
Maammaa
lille_knirk

------ikke gravid-------

#159 Squirrel79

Squirrel79

Ivrig bruker

• Medlem
  • PipPipPip
  • 1 006 Innlegg:
  • StedOsloområdet

Skrevet 24 februar 2012 - 08:29

Jeg skal ikke snakke for fort. Var på do nå, og hadde tendenser til bittelitt brun utflod. Krysse fingrene for at det ikke har noen betydning! Ser vel i morra tenker jeg.... Lykke til FruLS. Spennende å høre hvordan det går med deg og!

Hmm... det her lover ikke godt. Ser ut som TR har meldt sin ankomst i dag :(

#160 Gjest_lillemille84_*

Gjest_lillemille84_*
  • Gjest

Skrevet 24 februar 2012 - 09:11

Gratulerer så mye til alle gravid, skulle ØNSKE det var meg!! Fikk mensen idag, var vel litt forberedt på det, men likevel skuffende:-( Men ikke noe annet å gjØre enn å prØve på igjen med friskt mot!

Annonse