Gå til innhold

***IKM UKE 8***


mammas skatter <3

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye verpesyk! Håper spiren din holder seg der denne gangen ;)

 

Her kom tanta for fullt idag, så da er det videre på neste ikm uke og 19 pp for meg. Jeg er litt tom akkurat nå, men samtidig er det bare å fortsette å prøve :) Jeg ringte til legekontoret, men siden jeg bor langt fra alle steder så fikk jeg beskjed om at det kan ta litt tid før jeg får svar på blodprøvene mine :/ så da er det bare å være tålmodig ;)

Jeg skal ikke forlate dere helt enda selvom jeg har fått tante besøk :) er spent på om fler av dere går over til 1 tri ;)

 

Najaden, kjedelig med tanta :/ håper neste pp går veien for oss også :) blir det ikm uke 12 på deg å eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye verpesyk! Håper spiren din holder seg der denne gangen ;)

 

Her kom tanta for fullt idag, så da er det videre på neste ikm uke og 19 pp for meg. Jeg er litt tom akkurat nå, men samtidig er det bare å fortsette å prøve :) Jeg ringte til legekontoret, men siden jeg bor langt fra alle steder så fikk jeg beskjed om at det kan ta litt tid før jeg får svar på blodprøvene mine :/ så da er det bare å være tålmodig ;)

Jeg skal ikke forlate dere helt enda selvom jeg har fått tante besøk :) er spent på om fler av dere går over til 1 tri ;)

 

Najaden, kjedelig med tanta :/ håper neste pp går veien for oss også :) blir det ikm uke 12 på deg å eller?

 

Uff, kjedelig med tanta på besøk til stadighet. Krysser fingrene for deg og håper VIRKELIG den sitter neste pp. ønsker deg all lykke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Najaden, kjedelig med tanta :/ håper neste pp går veien for oss også :) blir det ikm uke 12 på deg å eller?

Ja, jeg skulle tro det, ja. Vi får satse på at uke 12 blir en lykkeuke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter! Jeg testet igjen dag tidlig 12 DPO, og streken er enda tydeligere og mer rosa. Er allerede blitt kvalm og fått hovne pupper, så håper dette ENDELIG går veien!

 

Ble gravid for akkurat et år siden, men mistet i april. Kommer derfor til å være veldig nervøs de neste ukene, men gyn. har lovet meg tidlig ultralyd i uke 7.

 

Imorgen eller lørdag blir det digital test, og hvis den viser positivt håper jeg at mange av dere andre blir med videre til 1. trimester!

 

Gratulerer Så mye :) :) :)

 

Så utrolig morro. Gratulerer! :)

Jeg har egentlig IKM i dag, men har bestemt meg for å vente til søndag for å teste. Så langt er det fortsatt ingen spotting eller blødning som har vist seg, puppene er fortsatt ømme og jeg har mye halsbrann... Så krysser fingrene for meg selv. Spennende tider! Håper vi er flere som følger etter inn på 1. tri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennede Squirrel79. Godt det ikke bare er meg som venter med testingen.. Jeg har IKM imorgen tror jeg, og tenker å vente til mandag med å teste...hvis ikke nysjerrigheten tar overhånd, så blir det gjerne i helgen..

Men da er jeg aleine hjemme, og kjedelig å ikke kunne dele nyheten med mannen MED EN GANG...!

 

Nei, huff, dette er nesten litt for spennende! Masse lykke til Squirrel79, så satser vi på at ingen av oss får TR på besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennede Squirrel79. Godt det ikke bare er meg som venter med testingen.. Jeg har IKM imorgen tror jeg, og tenker å vente til mandag med å teste...hvis ikke nysjerrigheten tar overhånd, så blir det gjerne i helgen..

Men da er jeg aleine hjemme, og kjedelig å ikke kunne dele nyheten med mannen MED EN GANG...!

 

Nei, huff, dette er nesten litt for spennende! Masse lykke til Squirrel79, så satser vi på at ingen av oss får TR på besøk!

 

Jeg skal ikke snakke for fort. Var på do nå, og hadde tendenser til bittelitt brun utflod. Krysse fingrene for at det ikke har noen betydning! Ser vel i morra tenker jeg.... Lykke til FruLS. Spennende å høre hvordan det går med deg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til alle gravide!

Jeg har ikke skrevet meg på IKM listen, orket ikke denne måneden. Men jeg har fulgt med på dere:-) Gadd heller ikke å ta EL tester og jeg har både tatt meg et par glass vin og et par røyk etter EL...

 

Jeg har ikke hatt noen andre symtomer etter EL denne måneden her enn tidligere pp. Og i dag er altså IKM. Spottet litt for et par dager siden som vanlig.

 

Tok en CB i går ettermiddag. Det ble en svak svak svak strek. Når jeg etter en halvtime skulle gå å se på testen igjen var den blitt blendahvit ...

 

Tok ny test i dag tidlig og da lyste et sterk og fint kryss mot meg!!! Herlig jeg kan nesten ikke fatte at det er sant :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag 20.februar-------

SolStråle:)

C80

 

tirsdag 21.februar------

prøverpåny, 1pp etter MA(uke17)

 

onsdag 22.februar------

Maammaa

 

torsdag 23 februar------

Ullsokken, pp3

je23, pp5

Mammamio* 18pp

Squirrel79, pp1

lillemille84 pp8

Najaden 7pp

 

fredag 24 februar-------

romheg<3 mammas skatt <3 5 pp etter mye syklustull,1SA

Athene75

FruL S

lille_knirk 6 pp

 

lørdag 25.februar------

 

søndag 26.februar------

Grynet:)

 

-------------*gravid*-------------

 

romheg <3mammas skatt<3

Maammaa

lille_knirk

 

 

------ikke gravid-------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennede Squirrel79. Godt det ikke bare er meg som venter med testingen.. Jeg har IKM imorgen tror jeg, og tenker å vente til mandag med å teste...hvis ikke nysjerrigheten tar overhånd, så blir det gjerne i helgen..

Men da er jeg aleine hjemme, og kjedelig å ikke kunne dele nyheten med mannen MED EN GANG...!

 

Nei, huff, dette er nesten litt for spennende! Masse lykke til Squirrel79, så satser vi på at ingen av oss får TR på besøk!

 

Jeg skal ikke snakke for fort. Var på do nå, og hadde tendenser til bittelitt brun utflod. Krysse fingrene for at det ikke har noen betydning! Ser vel i morra tenker jeg.... Lykke til FruLS. Spennende å høre hvordan det går med deg og!

 

Hmm... det her lover ikke godt. Ser ut som TR har meldt sin ankomst i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemille84

Gratulerer så mye til alle gravid, skulle ØNSKE det var meg!! Fikk mensen idag, var vel litt forberedt på det, men likevel skuffende:-( Men ikke noe annet å gjØre enn å prØve på igjen med friskt mot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff å lykke til til dere som fikk tanterød på besøk. og gratulere med positiv test til dere som testa positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har testet positivt ;)

Lykke til videre dere som har fått besøk av tanta! Håper neste pp er den som gjelder for oss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, så kjedelig Squirrel79! Jeg har etter forrige syklus IKM idag, men ingen tegn ennå. Så jeg lever i det skumle håpet.

 

Gratulerer masse til lille_knirk!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uffda, så kjedelig Squirrel79! Jeg har etter forrige syklus IKM idag, men ingen tegn ennå. Så jeg lever i det skumle håpet.

 

Gratulerer masse til lille_knirk!!!!!

 

Krysser fingrene for deg! Jeg er ennå ikke bombesikker, men det ser ut til at jeg har rett... Hadde egentlig IKM i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse, lille knirk! :D

 

Her er jeg 9 DPO, så følgermed på både uke 8 og 9.

Tror jeg river i en test i morgen..

 

Jeg har prøvd å holde igjen på symptomjakt tidligere, men det er så gøy å plotte inn på FF. Har tatt lit av tror jeg...

Kan vise til både oppblåsthet, mye tissing (ikke hver dag) kvalme og økt apetitt. (er i grunn alltid sulten, men pytt pytt :P)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle gravide!

Jeg har ikke skrevet meg på IKM listen, orket ikke denne måneden. Men jeg har fulgt med på dere:-) Gadd heller ikke å ta EL tester og jeg har både tatt meg et par glass vin og et par røyk etter EL...

 

Jeg har ikke hatt noen andre symtomer etter EL denne måneden her enn tidligere pp. Og i dag er altså IKM. Spottet litt for et par dager siden som vanlig.

 

Tok en CB i går ettermiddag. Det ble en svak svak svak strek. Når jeg etter en halvtime skulle gå å se på testen igjen var den blitt blendahvit ...

 

Tok ny test i dag tidlig og da lyste et sterk og fint kryss mot meg!!! Herlig jeg kan nesten ikke fatte at det er sant :-)

 

Gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romheg,

jeg sa jo at jeg skulle si ifra når jeg hadde fått svaret på blodprøvene.

Jeg fikk svar i dag og det viste seg at prolaktin nivået var for høyt så legen mente at der var grunnen til at jeg ikke blir gravid, men også at det er grunnen til at jeg er plaget med mye hodepine.

Så nå er det sendt henvisning til gyn og for røntgen av hodet.

 

Så da har jeg fått et foreløpig svar, men vet ikke så veldig mye mer før jeg har vært hos gyn og på rtg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romheg,

jeg sa jo at jeg skulle si ifra når jeg hadde fått svaret på blodprøvene.

Jeg fikk svar i dag og det viste seg at prolaktin nivået var for høyt så legen mente at der var grunnen til at jeg ikke blir gravid, men også at det er grunnen til at jeg er plaget med mye hodepine.

Så nå er det sendt henvisning til gyn og for røntgen av hodet.

 

Så da har jeg fått et foreløpig svar, men vet ikke så veldig mye mer før jeg har vært hos gyn og på rtg..

hmm. da får en håpe de finner ut noe som kan hjelpe med en spire hos dere også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romheg,

jeg sa jo at jeg skulle si ifra når jeg hadde fått svaret på blodprøvene.

Jeg fikk svar i dag og det viste seg at prolaktin nivået var for høyt så legen mente at der var grunnen til at jeg ikke blir gravid, men også at det er grunnen til at jeg er plaget med mye hodepine.

Så nå er det sendt henvisning til gyn og for røntgen av hodet.

 

Så da har jeg fått et foreløpig svar, men vet ikke så veldig mye mer før jeg har vært hos gyn og på rtg..

hmm. da får en håpe de finner ut noe som kan hjelpe med en spire hos dere også.

 

Det virker som om de kan det, så det er jeg fornøyd med :) men jeg får ikke vite noe mer om planen videre før jeg har vært hos gyn og tatt den røntgen undersøkelsen. Røntgen undersøkelsen skulle iallefall legen få forgang på så jeg får tatt den fortest mulig :) skal også ta nye blodprøver på mandag for å se om prolaktin nivået har endret seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle gratulasjoner! Jeg går fortsatt og tror at TR skal komme hver gang jeg går på do. Skjønner det liksom ikke helt enda, på tross av at jeg har tatt en CB digital med ukeindikator også. Gravid 1-2 uker lyste mot meg.

 

Drysser om meg med babystøv og rusler glad og lykkelig over til 1. trimester. Håper vi ses snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg? er jeg virkelig??? Kan nesten ikke tro det, men

 

JEG (tror jeg) ER GRAVID!!!! :D

 

Tok en test nå på morgenkvisten, og der lyste to streker mot meg. Den ene riktig nok svakere enn den andre, menble bare sterkere og sterkere, og den var tydelig nok!! Plutselig slo kvalmen meg. Dette var skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg? er jeg virkelig??? Kan nesten ikke tro det, men

 

JEG (tror jeg) ER GRAVID!!!! :D

 

Tok en test nå på morgenkvisten, og der lyste to streker mot meg. Den ene riktig nok svakere enn den andre, menble bare sterkere og sterkere, og den var tydelig nok!! Plutselig slo kvalmen meg. Dette var skummelt!

 

 

Gratulerer sååå mye :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter.. Jeg er gravid!!!

Gråter og spinner rundt om hverandre!

 

Etter intense granskninger av lyse streker i går og i dag fikk jeg bekreftelse fra CB digital! Håper så inderlig at det går bra denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...