Gå til innhold

***IKM UKE 8***


mammas skatter <3

Anbefalte innlegg

Hei folkens! Her har det skjedd mye de siste dagene.. Gratulerer så masse med graviditetene! :D

 

Jeg sitter på et hotell i Tyskland, kun 6 dager DPO etter forskjøvet EL, og har svidd av en graviditetstest som ikke kan brukes før 10DPO... Lenge leve utålmodigeten... DET var penger ut vinduet det :P

 

Synes alle Kvisene og den oppblåste magen bør resultere i en positiv test i uke 9.. ;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei folkens! Her har det skjedd mye de siste dagene.. Gratulerer så masse med graviditetene! :D

 

Jeg sitter på et hotell i Tyskland, kun 6 dager DPO etter forskjøvet EL, og har svidd av en graviditetstest som ikke kan brukes før 10DPO... Lenge leve utålmodigeten... DET var penger ut vinduet det :P

 

Synes alle Kvisene og den oppblåste magen bør resultere i en positiv test i uke 9.. ;)

lykke til grynet:) håper det blir positiv test hos deg også :) her fikk jeg mye kviser denne pp. kansje bra tegn. mulig det var etter el.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk romheg <3 :)

 

Jeg har prøvd å ikke lete for mye etter symptomer før IKM tidligere, men.. På fertilityfriend får du opp statistisk sannsynlighet for graviditet når du plotter inn symptomer.. Har gitt helt etter jeg nå ;)

Sjekk dette;

 

Top Signs:

Frequencies of your top signs on pregnancy charts at 5 DPO:

Bloating:7.9%, Skin Break-Out:5.6%

 

Spennende! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! Her har det skjedd mye de siste dagene.. Gratulerer så masse med graviditetene! :D

 

Jeg sitter på et hotell i Tyskland, kun 6 dager DPO etter forskjøvet EL, og har svidd av en graviditetstest som ikke kan brukes før 10DPO... Lenge leve utålmodigeten... DET var penger ut vinduet det :P

 

Synes alle Kvisene og den oppblåste magen bør resultere i en positiv test i uke 9.. ;)

lykke til grynet:) håper det blir positiv test hos deg også :) her fikk jeg mye kviser denne pp. kansje bra tegn. mulig det var etter el.

 

Masse lykke til Grynet :)

Lenge leve tålmodigheten :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag 20.februar-------

SolStråle:)

C80

 

tirsdag 21.februar------

prøverpåny, 1pp etter MA(uke17)

 

onsdag 22.februar------

Maammaa

 

torsdag 23 februar------

Ullsokken, pp3

je23, pp5

Mammamio* 18pp

Squirrel79, pp1

lillemille84 pp8

Najaden 7pp

 

fredag 24 februar-------

romheg<3 mammas skatt <3 5 pp etter mye syklustull,1SA

Athene75

FruL S

 

lørdag 25.februar------

 

søndag 26.februar------

Grynet:)

 

-------------*gravid*-------------

 

romheg <3mammas skatt<3

Maammaa

 

 

------ikke gravid-------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å holde meg - svidde av ikke mindre enn tre tester i helga - fikk nålestrek på første CB + test, og hååååååpet at det betydde at det var noe der....

Testen lørdag og testen søndag var derimot helt negative, og nå har jeg fått litt rosa utflod - så jeg regner med at tanta kommer i løpet av dagen, senest i morra :-(

 

Begynner å bli smålei av dette - Vi har en ettåring, og har lyst på to tette, så jeg har ikke brukt prevensjon siden jeg fikk igjen mensen da vesla vår var tre måneder. Men her har vi oss som kaniner i måned etter måned (noe som i og for seg er hyggelig, det) - men resultatløst...

 

Tror hver måned at Nå, nå klaffet det - men nei,da...

 

Jaja - det er jo ikke over før tanta viser sitt stygge ansikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte ikke å holde meg - svidde av ikke mindre enn tre tester i helga - fikk nålestrek på første CB + test, og hååååååpet at det betydde at det var noe der....

Testen lørdag og testen søndag var derimot helt negative, og nå har jeg fått litt rosa utflod - så jeg regner med at tanta kommer i løpet av dagen, senest i morra :-(

 

Begynner å bli smålei av dette - Vi har en ettåring, og har lyst på to tette, så jeg har ikke brukt prevensjon siden jeg fikk igjen mensen da vesla vår var tre måneder. Men her har vi oss som kaniner i måned etter måned (noe som i og for seg er hyggelig, det) - men resultatløst...

 

Tror hver måned at Nå, nå klaffet det - men nei,da...

 

Jaja - det er jo ikke over før tanta viser sitt stygge ansikt...

 

Sist jeg spottet litt dagen før IKM var jeg gravid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig - nå er det helt slutt på rosa utflod - etter et døgn med spotting/rosa utflod, er det plutselig blitt hvitt igjen. Tok enda en test i dag, men den var også blendahvit, så mine forhåpninger er ganske så lave. I tidligere svangerskap har jeg testa positiv på dag 9 og 10 dpo - og dersom mine beregninger stemme, er jeg på dag 13 dpo nå... Har en test til som jeg fyrer av i overmorgen, om tanta ennå ikke er kommet da.

 

Synes bare at det er så rart å begynne med rosa utflod, og så gå tilbake til hvit igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det to dager til IKM for ganske mange av oss. Men jeg er usikker på om det er den dagen som gjelder for meg. Tror det er 25. som er riktigere dag, for jeg fikk skikkelig mens to dager over forrige måned.

 

Så får vi se da. Har følt meg litt utilpass og småkvalm i to dager nå, jeg som aldri er kvalm. Var ikke det spor kvalm i første svangerskap heller. Fortsatt ømme pupper og går oftere på do enn vanlig. Men har bestemt meg for å vente til søndag med å teste, om tanta ikke kommer før det da.

 

Er litt spent siden dette er vårt første offisielle forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også fått rosa utflod og regner med at tanta er på vei.

Jeg begynner å bli lei nå :/ men det er bare å fortsette å prøve :) nå er vi iallefall i gang med utredning :D

Jeg tok en blodprøve på torsdag og da får jeg vel svaret på den nå på torsdag sånn ca?

Men jeg gir ikke opp håpet enda før tanta virkelig har kommet ;)

Nå har gutten vi har fra før begynt å spørre etter småsøsken også, så da er det på tide at det klaffer snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg også fått rosa utflod og regner med at tanta er på vei.

Jeg begynner å bli lei nå :/ men det er bare å fortsette å prøve :) nå er vi iallefall i gang med utredning :D

Jeg tok en blodprøve på torsdag og da får jeg vel svaret på den nå på torsdag sånn ca?

Men jeg gir ikke opp håpet enda før tanta virkelig har kommet ;)

Nå har gutten vi har fra før begynt å spørre etter småsøsken også, så da er det på tide at det klaffer snart ;)

huff :( ikke gi opp håpet . Må få vite hva blodprøva sa. Håper du kommer på 1tri.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det to dager til IKM for ganske mange av oss. Men jeg er usikker på om det er den dagen som gjelder for meg. Tror det er 25. som er riktigere dag, for jeg fikk skikkelig mens to dager over forrige måned.

 

Så får vi se da. Har følt meg litt utilpass og småkvalm i to dager nå, jeg som aldri er kvalm. Var ikke det spor kvalm i første svangerskap heller. Fortsatt ømme pupper og går oftere på do enn vanlig. Men har bestemt meg for å vente til søndag med å teste, om tanta ikke kommer før det da.

 

Er litt spent siden dette er vårt første offisielle forsøk.

oii. Dette høres jo lovende ut :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter og gratulerer til dere gravide!

 

Jeg testet kjempesvakt positivt 9 dpo (med ettermiddagsurin), og litt sterkere i går (se vedlagt test). Angrer på at jeg testet så tidlig, og er redd for kjemisk :S

Hva tenker dere andre? Noen som har hatt kjemisk med sånn streker?

 

Mammamio: Krysser fingrene for at det ikke er tanta som er på vei, og at sønnen din snart kan få ønsket sitt oppfyldt!

post-818371-0-86983500-1329899232_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter og gratulerer til dere gravide!

 

Jeg testet kjempesvakt positivt 9 dpo (med ettermiddagsurin), og litt sterkere i går (se vedlagt test). Angrer på at jeg testet så tidlig, og er redd for kjemisk :S

Hva tenker dere andre? Noen som har hatt kjemisk med sånn streker?

 

Mammamio: Krysser fingrene for at det ikke er tanta som er på vei, og at sønnen din snart kan få ønsket sitt oppfyldt!

ser ut som en strek dette :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpesyk - det ser flott ut! Finfin strek, det der :-)

 

Her er tanta ennå ikke kommet, bare rosa utflod, så hvit, så rosa... G-test blenda i går, ikke tatt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tok jeg en i dag også, i og med at jeg bare spotter, og mensen ennå ikke er kommet (som regel kommer den i løpet av et døgn etter første spot, nå er det gått to og et halvt). Og resultatet? Blendahvit test - ikke engang antydning til skyggestrek. Det betyr at jeg ikke er gravid, og da kan bare den hersen tanta komme, sånn at ny prøveperiode er i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Romheg, jeg skal si ifra om hva svaret på blodprøvene blir :) og jeg gir ikke opp, blir bare litt frustrert når tanta kommer gang på gang! Hun er ikke velkommen hit ;) det hadde vært gøy å fulgt deg over på 1 tri :D

 

Verpesyk!, takk for det det :) jeg håper også at han få en søster eller bror snart :)

Å jeg ser streken på din test jeg ;) når jeg hadde en kjemisk så var den en del svakere enn din, så jeg syns dette ser positivt ut! Har du testet noe mer? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter! Jeg testet igjen dag tidlig 12 DPO, og streken er enda tydeligere og mer rosa. Er allerede blitt kvalm og fått hovne pupper, så håper dette ENDELIG går veien!

 

Ble gravid for akkurat et år siden, men mistet i april. Kommer derfor til å være veldig nervøs de neste ukene, men gyn. har lovet meg tidlig ultralyd i uke 7.

 

Imorgen eller lørdag blir det digital test, og hvis den viser positivt håper jeg at mange av dere andre blir med videre til 1. trimester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer verpesyk!!! Så koselig! Kjekt at det endelig klaffet!

 

Ja, vi satser på at du har spredd flust med babystøv utover, og løper etter deg inn i 1.tri.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter! Jeg testet igjen dag tidlig 12 DPO, og streken er enda tydeligere og mer rosa. Er allerede blitt kvalm og fått hovne pupper, så håper dette ENDELIG går veien!

 

Ble gravid for akkurat et år siden, men mistet i april. Kommer derfor til å være veldig nervøs de neste ukene, men gyn. har lovet meg tidlig ultralyd i uke 7.

 

Imorgen eller lørdag blir det digital test, og hvis den viser positivt håper jeg at mange av dere andre blir med videre til 1. trimester!

gratulerer :) koslig med flere som kan følges sammen inn i 1.tri :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for deg, Verpesjuk :-)

 

_______________________________

I dag, på IKM, kom mensen etter tre døgn med spotting (som jeg ikke pleier å ha). Men den er velkommen, da fem g-tester med all tydelighet har sagt at jeg ikke ble gravid denne PPen heller - så da er det bare å humpe i vei så snart tanta har forlatt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter! Jeg testet igjen dag tidlig 12 DPO, og streken er enda tydeligere og mer rosa. Er allerede blitt kvalm og fått hovne pupper, så håper dette ENDELIG går veien!

 

Ble gravid for akkurat et år siden, men mistet i april. Kommer derfor til å være veldig nervøs de neste ukene, men gyn. har lovet meg tidlig ultralyd i uke 7.

 

Imorgen eller lørdag blir det digital test, og hvis den viser positivt håper jeg at mange av dere andre blir med videre til 1. trimester!

 

Gratulerer Så mye :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...