Han spikret igjen porten inn til hestene mine, påstod de hadde vært løse. Eneste issuet var at det var ingen spør i snøen da... Dette ble selvsagt anmeldt men med politiet i våre dager ble jo det henlagt...
Han satte opp gjerdet i strid med norsk byggeverkslov hvor det står at et gjerdet skal være 50cm innenfor ens egen tomtegrense hvilket han blåste i når jeg sa det...
Vi tømte bassenget vårt for vann her og da la vi slangen helt i enden av vår eiendom så vannet rant ned en skråning i skogen til en bekk.. Dette var på han tomt det er nå så men en skråning i enden av tomten som er ufremkommelig... Han la hvertfall da slangen INN til hestene mine så da var det de som ble våte først før vannet rant der slangen var...
Vi hadde en sensor lampe på garasjen våres som lyste i 2 min når noen beveget seg innenfor sonen... Denne lyste da på tomten hans så han klipte over ledningene til den lampen..
Og nå, vi har da etter jordskifteretten blitt enige om felles adkomstvei til huset vårt, her har han parkert sin hestehenger så det er på centimeteren vi kommer frem...
Dette er bare noen av episodene vi har hatt med han de 2,5årene vi har bodd her.. Ikke rart han er singel og venneløs det skal jeg skrive under på! Må han bare brenne i helvete, langsomt!!!
Jeg trengte bare et vræle utlegg her for vi kommer jo ingen vei med han uansett om vi drar han i konfliktrådet, anmelder han eller hva vi enn prøver på.... Det som er mest ironisk av alt er jo at han er 190cm høy og veier 120kg + også kommer da gubben og jeg som er de små dvergene i forhold men er jo han som blir redd...