Gå til innhold

Flere gravide i Drammen?


Flere barnsmamma'n

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

så koselig!

 

gikk forbi Pigen i går kveld, og da var det fullt - så vi bør nok bestille bord snart :)

bord er bestilt :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært supert å bli kjent med noen andre i samme situasjon som meg selv, men akkurat den kvelden er jeg på fødselsforberedende kurs. Neste gang er der med for regner med det blir så hyggelig at et nytt treff gjentas ;)

 

Jeg bor forresten i Krokstadelva og har bare bodd her siden desember. Kjenner ikke en sjel så hadde vært hyggelig å bli kjent med noen ander i området. Blir litt hyggeligere å gå hjemme med baby da. Venter min første 25. april og er 34 år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir barneskirenn på oss, og da flyr nok tida med bading og legging osv etter det, så da satser jeg og på neste gang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle husker treffet i dag, bord reservert på "BIM".

 

Gleder meg til å treffe andre i samme situasjon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år, bor i Drammen og venter nr 1 19 mai., Kan dessverre ikke være med i kveld, men er gjerne med neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg så dette først nå, og det var treff i går og greier, og jeg som kom med forespørsel om treff...Hvordan var treffet da? skulle gjerne vært der. Men håper å få det med meg neste gang.

Noen som har forslag om neste treff?

Går det ikke an å starte en facebook gruppe for gravide i Buskerud? er litt oftere på F.B :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet i går var veldig hyggelig :) Så hyggelig at det gjentas om to uker. Blir lagt ut i kalenderen her. Oppfordrer alle i området til å bli med neste gang. Koselig å møte andre i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg så dette først nå, og det var treff i går og greier, og jeg som kom med forespørsel om treff...Hvordan var treffet da? skulle gjerne vært der. Men håper å få det med meg neste gang.

Noen som har forslag om neste treff?

Går det ikke an å starte en facebook gruppe for gravide i Buskerud? er litt oftere på F.B :-)

 

Synd du ikke fikk det med deg. Treffet var veldig hyggelig og vi var en liten men koselig gjeng. Håper flere får anledning neste gang. Det blir mandag 19. Mars kl 18.00 på Pigen. Treffet blir snart registrert på treffsidene og da er det bare å melde seg på der. Håper vi sees da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, jeg så dette først nå, og det var treff i går og greier, og jeg som kom med forespørsel om treff...Hvordan var treffet da? skulle gjerne vært der. Men håper å få det med meg neste gang.

Noen som har forslag om neste treff?

Går det ikke an å starte en facebook gruppe for gravide i Buskerud? er litt oftere på F.B :-)

 

Synd du ikke fikk det med deg. Treffet var veldig hyggelig og vi var en liten men koselig gjeng. Håper flere får anledning neste gang. Det blir mandag 19. Mars kl 18.00 på Pigen. Treffet blir snart registrert på treffsidene og da er det bare å melde seg på der. Håper vi sees da :)

 

Så bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nok et hyggelig treff i kveld :) Gruppen øker og det er kjempebra! Det er plass til mange flere. Bli med neste gang dere som kan. Her er vi jenter i alle aldre og fasonger. Er du sjenert så gjør det ingenting for her blir alle inkludert og tatt vare på. Ikke noe skummelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dessverre ikke kommet i går pga sykt barn.... og mann... Men jeg har et håp om få til evt neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo ikke med meg noe av det her når jeg ikke klarer å gå inn på denne siden med jevne mellomrom ;)

Nå altså! Følger med heretter og kommer på treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å sjekke treffkalenderen, og melde seg på der. Regner med vi blir en god gjeng fremover. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Noen fra Krokstadelva kanskje? :)
Er fra Nedre Eiker, termin 30.mai, hva med deg? :)
Er fra Drammen men er på vei til å flytte til krokstaelva nå :) Har termin 15 august :)

 

 

jeg er også på vei til krokstadelva :)

termin 10.10 .. gamle er dere?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...